Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Rybalka I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Rybalka I. 
English textbook for maritime engineers: needs and requirnments [Електронний ресурс] / I. Rybalka, A. Temerbek, O. Tyschenko // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_13
Здійснено огляд підручників, створених українськими фахівцями для викладання англійської мови у морських закладах вищої освіти. Проаналізовано посібники, враховуючи потреби суднових інженерів та вимоги Міжнародної морської організації. Підібрано дві серії підручників, розроблених для навчання майбутніх морських інженерів протягом чотирьох курсів. Ці підручники демонструють комплексний підхід до навчання англійської мови професійного спрямування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.71 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Rybalka I. A. 
The possibility to obtain ZnSe crystals with high structural perfection for cryogenic bolometric technics [Електронний ресурс] / I. A. Rybalka, I. A. Tupitsyna, B. V. Grynyov, R. V. Vovk, M. V. Kislitsa, G. Ya. Khadzhai, Yu. I. Boyko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Фізика. - 2019. - Вип. 30. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIF_2019_30_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 787.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Boyarintsev A. Yu. 
Design and Manufacture of Scintillator-PMT Type Detectors Based on ZnSe(Al) and UPS-923A Plastic Scintillator for α-, β- and Mixed α-β-Radiation Devices [Електронний ресурс] / A. Yu. Boyarintsev, T. A. Nepokupna, I. A. Rybalka, S. M. Galkin, S. M. KovalchuK, T. G. Sibilieva, O. V. Kolesnikov // Science and innovation. - 2023. - Vol. 19, № 5. - С. 57-70.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2024 р., через 132 днів

4.

Berestovyi I. 
A brief review of innovations in the education system and teaching languages to marine engineers [Електронний ресурс] / I. Berestovyi, I. Rybalka, A. Temerbek // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2020. - Вип. 36. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2020_36_3
Використання так званого підприємницького підходу в сучасній освіті є ключовим у даному дослідженні. Розширення можливостей навчання шляхом упровадження вищезазначеного підходу для розвитку навичок і вмінь учнів як середніх, так і вищих навчальних закладів зараз особливо актуальне зважаючи на зміни способу мислення молодого покоління. Саме ці навички допоможуть їм краще адаптуватися в сучасному світі. Цей факт призводить до необхідності розроблення програм і заходів, які максимально розширюють застосування підприємницького підходу на всіх рівнях освітньої системи. Здійснено огляд основних особливостей підприємницького підходу, проаналізовано його цілі, надано рекомендації та пояснення, повідомлено про причини, що викликали інтерес до цього підходу. Зроблено акцент на міждисциплінарній практиці викладання, яка необхідна для ефективного навчання фахових дисциплін і повинна бути врахована при створенні нових навчальних програм, що в свою чергу є однією з умов упровадження підприємницькою підходу. Запропоновано огляд особливостей кліпового мислення, яке є однією з причин необхідності пошуку нестандартних підходів до навчання. Представлений також перелік найбільш вдалих навчальних комплексів, що можуть бути використані під час навчання англійської мови як загальної, так і професійно-технічної тематики, оскільки дизайн і структура цих підручників максимально відповідають особливостям кліпового мислення. Зроблено спробу пояснити можливості підприємницького підходу в навчанні професійної англійської мови майбутніх суднових інженерів. Запропоновано перелік педагогічних підходів, які прийнятні для використання в аудиторії і за її межами.Використання так званого підприємницького підходу в сучасній освіті є ключовим у даному дослідженні. Розширення можливостей навчання шляхом упровадження вищезазначеного підходу для розвитку навичок і вмінь учнів як середніх, так і вищих навчальних закладів зараз особливо актуальне зважаючи на зміни способу мислення молодого покоління. Саме ці навички допоможуть їм краще адаптуватися в сучасному світі. Цей факт призводить до необхідності розроблення програм і заходів, які максимально розширюють застосування підприємницького підходу на всіх рівнях освітньої системи. Здійснено огляд основних особливостей підприємницького підходу, проаналізовано його цілі, надано рекомендації та пояснення, повідомлено про причини, що викликали інтерес до цього підходу. Зроблено акцент на міждисциплінарній практиці викладання, яка необхідна для ефективного навчання фахових дисциплін і повинна бути врахована при створенні нових навчальних програм, що в свою чергу є однією з умов упровадження підприємницькою підходу. Запропоновано огляд особливостей кліпового мислення, яке є однією з причин необхідності пошуку нестандартних підходів до навчання. Представлений також перелік найбільш вдалих навчальних комплексів, що можуть бути використані під час навчання англійської мови як загальної, так і професійно-технічної тематики, оскільки дизайн і структура цих підручників максимально відповідають особливостям кліпового мислення. Зроблено спробу пояснити можливості підприємницького підходу в навчанні професійної англійської мови майбутніх суднових інженерів. Запропоновано перелік педагогічних підходів, які прийнятні для використання в аудиторії і за її межами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського