![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Rybalka I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Rybalka I. English textbook for maritime engineers: needs and requirnments [Електронний ресурс] / I. Rybalka, A. Temerbek, O. Tyschenko // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_13 Здійснено огляд підручників, створених українськими фахівцями для викладання англійської мови у морських закладах вищої освіти. Проаналізовано посібники, враховуючи потреби суднових інженерів та вимоги Міжнародної морської організації. Підібрано дві серії підручників, розроблених для навчання майбутніх морських інженерів протягом чотирьох курсів. Ці підручники демонструють комплексний підхід до навчання англійської мови професійного спрямування.
| 2. |
Rybalka I. A. The possibility to obtain ZnSe crystals with high structural perfection for cryogenic bolometric technics [Електронний ресурс] / I. A. Rybalka, I. A. Tupitsyna, B. V. Grynyov, R. V. Vovk, M. V. Kislitsa, G. Ya. Khadzhai, Yu. I. Boyko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Фізика. - 2019. - Вип. 30. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIF_2019_30_5
| 3. |
Boyarintsev A. Yu. Design and Manufacture of Scintillator-PMT Type Detectors Based on ZnSe(Al) and UPS-923A Plastic Scintillator for α-, β- and Mixed α-β-Radiation Devices [Електронний ресурс] / A. Yu. Boyarintsev, T. A. Nepokupna, I. A. Rybalka, S. M. Galkin, S. M. KovalchuK, T. G. Sibilieva, O. V. Kolesnikov // Science and innovation. - 2023. - Vol. 19, № 5. - С. 57-70.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2024 р., через 132 днів
| 4. |
Berestovyi I. A brief review of innovations in the education system and teaching languages to marine engineers [Електронний ресурс] / I. Berestovyi, I. Rybalka, A. Temerbek // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2020. - Вип. 36. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2020_36_3 Використання так званого підприємницького підходу в сучасній освіті є ключовим у даному дослідженні. Розширення можливостей навчання шляхом упровадження вищезазначеного підходу для розвитку навичок і вмінь учнів як середніх, так і вищих навчальних закладів зараз особливо актуальне зважаючи на зміни способу мислення молодого покоління. Саме ці навички допоможуть їм краще адаптуватися в сучасному світі. Цей факт призводить до необхідності розроблення програм і заходів, які максимально розширюють застосування підприємницького підходу на всіх рівнях освітньої системи. Здійснено огляд основних особливостей підприємницького підходу, проаналізовано його цілі, надано рекомендації та пояснення, повідомлено про причини, що викликали інтерес до цього підходу. Зроблено акцент на міждисциплінарній практиці викладання, яка необхідна для ефективного навчання фахових дисциплін і повинна бути врахована при створенні нових навчальних програм, що в свою чергу є однією з умов упровадження підприємницькою підходу. Запропоновано огляд особливостей кліпового мислення, яке є однією з причин необхідності пошуку нестандартних підходів до навчання. Представлений також перелік найбільш вдалих навчальних комплексів, що можуть бути використані під час навчання англійської мови як загальної, так і професійно-технічної тематики, оскільки дизайн і структура цих підручників максимально відповідають особливостям кліпового мислення. Зроблено спробу пояснити можливості підприємницького підходу в навчанні професійної англійської мови майбутніх суднових інженерів. Запропоновано перелік педагогічних підходів, які прийнятні для використання в аудиторії і за її межами.Використання так званого підприємницького підходу в сучасній освіті є ключовим у даному дослідженні. Розширення можливостей навчання шляхом упровадження вищезазначеного підходу для розвитку навичок і вмінь учнів як середніх, так і вищих навчальних закладів зараз особливо актуальне зважаючи на зміни способу мислення молодого покоління. Саме ці навички допоможуть їм краще адаптуватися в сучасному світі. Цей факт призводить до необхідності розроблення програм і заходів, які максимально розширюють застосування підприємницького підходу на всіх рівнях освітньої системи. Здійснено огляд основних особливостей підприємницького підходу, проаналізовано його цілі, надано рекомендації та пояснення, повідомлено про причини, що викликали інтерес до цього підходу. Зроблено акцент на міждисциплінарній практиці викладання, яка необхідна для ефективного навчання фахових дисциплін і повинна бути врахована при створенні нових навчальних програм, що в свою чергу є однією з умов упровадження підприємницькою підходу. Запропоновано огляд особливостей кліпового мислення, яке є однією з причин необхідності пошуку нестандартних підходів до навчання. Представлений також перелік найбільш вдалих навчальних комплексів, що можуть бути використані під час навчання англійської мови як загальної, так і професійно-технічної тематики, оскільки дизайн і структура цих підручників максимально відповідають особливостям кліпового мислення. Зроблено спробу пояснити можливості підприємницького підходу в навчанні професійної англійської мови майбутніх суднових інженерів. Запропоновано перелік педагогічних підходів, які прийнятні для використання в аудиторії і за її межами.
|
|
|