Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Gryzun L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Gryzun L. E. Projecting a curriculum subject modular structure on the basis of scientific knowledge integration [Електронний ресурс] / L. E. Gryzun // GISAP. Educational sciences. - 2013. - № 1. - С. 35-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ges_2013_1_13
| 2. |
Gryzun L. Integrative technology of academic subjects structuring and its applications to practical didactic issues [Електронний ресурс] / L. Gryzun // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 309-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_39
| 3. |
Gryzun L. E. Computer models for polygonal numbers investigation and their use in mathematical education [Електронний ресурс] / L. E. Gryzun // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_3 Зазначено, що сучасні потреби суспільства у зростанні рівня математичної освіти, недостатнє застосування когнітивного потенціалу математики як науки і одночасно падіння мотивації школярів і студентів до її вивчення актуалізують пошук адекватних дидактичних механізмів, залучення інформаційних технологій, а також необхідність підвищення педагогічного потенціалу фундаментальних математичних понять. У цьому контексті феномен багатокутних чисел являє яскравий приклад когнітивного математичного і одночасно дидактичного ресурсу, спонукає вивчення їх властивостей. Відповідно до цілей роботи, одержано деякі залежності між пласких багатокутних чисел на підставі дослідження їх властивостей; визначено бінарні алгебраїчні операції на множинах багатокутних чисел різної кутності та досліджено алгебричні властивості означених чисел як алгебричних систем; побудовано авторські комп'ютерні моделі багатокутних чисел у середовищі GeoGebra; визначено шляхи застосування цих моделей в освітній практиці.
| 4. |
Bilousova L. I. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_3 Аналіз проблем сучасної математичної освіти свідчить про необхідність удосконалення підходів до навчання. Математика сьогодні, як складна інтегрована наука, прагне стати мостом між різними предметними областями, що викликає більшу важливість глибокого розуміння її основ. З іншого боку, вивчення математики виявляється дуже складним для школярів, оскільки вона оперує системою понять з високим рівнем абстракції. Таким чином, згідно з дослідженнями, уявляється необхідним впровадження холістичних освітніх ідей у викладання математики в школі. Це може допомогти сформувати у школярів концентровані концептуальні математичні знання та полегшити їх використання. Однак, щоб ефективно застосовувати цілісний підхід, ми повинні озброїти вчителів належними дидактичними засобами. Зважаючи на вищевикладене, розробка комп'ютерних моделей та їх впровадження для цілісного вивчення математичних об'єктів стають актуальними для сучасної освіти. Мета роботи - представлення авторського комплексу комп'ютерних моделей та їх дидактичної підтримки щодо опанування школярами абстрактних математичних понять. Висвітлено роль моделей і рекомендацій для їх використання з точки зору цілісного підходу до вивчення математики в школі. Аналіз низки досліджень надає змогу сформулювати теоретичні основи щодо особливостей оволодіння студентами математичними об'єктами, а також з'ясувати труднощі, які можуть виникнути під час навчання, та запропонувати інструменти для їх подолання. У ході дослідження застосовано набір теоретичних, емпіричних і моделювальних методів. Теоретичним підгрунтям розробки комп'ютерних моделей є комплексний аналіз чинної навчальної програми з математики, вимоги до кінцевих вимог до знань учнів, а також вивчення відповідних предметних областей, які автори провели заздалегідь. Для того, щоб вдовольнити основні принципи цілісного підходу до математичної освіти, необхідно також виявити ключові математичні об'єкти, встановити зв'язки між ними, побудувати ланцюги належних внутрішніх і трансдисциплінарних зв'язків. Результати теоретичного аналізу використано у процесі розробки авторського комплексу комп'ютерних моделей, які доцільно застосовувати за умов реалізації цілісного підходу до навчання математики в школі. Комплекс охоплює кілька груп моделей, спрямованих на полегшення освоєння ряду абстрактних математичних понять. Висвітлено процес розробки моделей, їх функціонал та дидактичну підтримку. Обгрунтовано та проаналізовано потенціал розробленого комплексу комп'ютерних моделей щодо їх реалізації за умовах цілісного підходу до вивчення математики в школі.
| 5. |
Bilousova L. I. A simulation of synchronized curriculum for IT-specialist training based on Petri nets [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Educational dimension. - 2022. - Вип. 58. - С. 55-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2022_58_6
| 6. |
Gryzun L. E. Computer modeling of the tournament of game algorithms in the process of learning of basics of algorithmization and programming by pre-service IT-specialists [Електронний ресурс] / L. E. Gryzun, O. V. Shcherbakov, S. H. Lytvynova // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_6
| 7. |
Bilousova L. I. Features of design of digital aids for training students with autistic disorders [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. P. Volkova // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 221-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_13
| 8. |
Bilousova L. I. Informatics teacher's training for design of innovative learning aids [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, Ju. O. Rakusa, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 563-577. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_36
| 9. |
Bilousova L. I. Cloud-based complex of computer transdisciplinary models in the context of holistic educational approach [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, D. H. Sherstiuk, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 336-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_25
| 10. |
Bilousova L. I. Interactive methods in blended learning of the fundamentals of UI/UX design by pre-service specialists [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. V. Zhytienova // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 3. - С. 415-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_3_8
| 11. |
Gryzun L. E. Development of the information system for navigation in modern university campus [Електронний ресурс] / L. E. Gryzun, O. V. Shcherbakov, B. O. Bida // CTE Workshop Proceedings. - 2023. - Vol. 10. - С. 380-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2023_10_25
|
|
|