Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Garafonova O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Garafonova O. I. 
Conditions for competitive potential formation of domestic light industry enterprises [Електронний ресурс] / O. I. Garafonova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_23
Обгрунтовано науковий підхід до використання терміну "конкурентний потенціал підприємства легкої промисловості". Визначено умови та чинники формування конкурентного потенціалу підприємств легкої промисловості. Проаналізовано основні показники діяльності вітчизняних підприємств легкої промисловості за 2009 - 2013 рр. Окреслено основні тенденції у розвитку вітчизняної галузі легкої промисловості в контексті підвищення її конкурентоспроможності за рахунок вдосконалення конкурентного потенціалу окремих підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.551 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Garafonova O. I. 
Сhanges in the enterprise: genesis approach to the definition and classification [Електронний ресурс] / O. I. Garafonova // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 2. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.451 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Svynchuk A. A. 
Concepts of social entrepreneurship: international aspect [Електронний ресурс] / A. A. Svynchuk, O. I. Garafonova, I. V. Kolupaieva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 1(1). - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_1(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Lazarenko Y. O. 
Identification of the internal factors influencing an organization’s ability to implement open innovation [Електронний ресурс] / Y. O. Lazarenko, O. I. Garafonova, S. M. Sobol, А. І. Zaitseva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 4. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_4_10
У сучасних динамічних умовах економіки організації не здатні ефективно впроваджувати інновації самостійно та змушені переглядати свої інноваційні стратегії. У цьому контексті відкриті інновації розглядаються як більш дієвий підхід до управління інноваційними процесами, що може забезпечити зовнішні компетенції та конкурентні переваги для компаній, які функціонують на сучасному ринку. Емпіричні дослідження виявляють широкий спектр факторів, що обумовлюють здатність організації до реалізації моделі відкритих інновацій, однак взаємозв'язки між цими факторами та їх вплив на інноваційну діяльність компанії пояснюються не повною мірою. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Важливий внесок у розбудову концепції відкритих інновацій зробили такі дослідники: Г. Чесбро, А. К. Кроутер, Е. Енкель, О. Гассман, К. Лаурсен, А. Солтер та інші. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Незважаючи на те, що вивчення організаційних детермінант, які сприяють запровадженню моделі відкритих інновацій, є сферою підвищеного інтересу як науковців, так і практиків, сучасне розуміння цих факторів на рівні підприємства, як і взаємозв'язків між ними, досі є фрагментарним. Постановка завдання. Мета роботи - висвітлення найважливіших внутрішніх чинників, які здійснюють вплив на здатність організації до запровадження відкритих інновацій. Аналітична концепція дослідження доповнює наявну теоретичну основу для грунтовного аналізу взаємозв'язків між основними факторами, які впливають на практику відкритих інновацій у компанії. Виклад основного матеріалу. На основі огляду літератури з проблематики управління відкритими інноваціями визначено ключові внутрішнічинники, які впливають на здатність фірми впроваджувати відкритими інноваціями визначено ключові внутрішні чинники, які впливають на здатність фірми впроваджувати відкриті інновації: місія та система цінностей організації, стиль керівництва та лідерство, організаційна структура, корпоративна культура, навички і компетенції працівників і відповідна система стимулювання, а також технологічні можливості компанії та здатності, пов'язані з управлінням знаннями. Висновки: за результатами дослідження визначено сукупність внутрішніх факторів на рівні підприємства, ідентифікація внутрішніх факторів впливу на здатність організації до імплементації відкритих інновацій які повинні першочергово враховуватися з метою підвищення здатності компанії до ефективного запровадження відкритих інновацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.705 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Garafonova O. 
Implementаtion of EFQM and BSC Mоdels fоr Strаtegic Develоpment of the Enterprise in the Context of a Systemic Crisis [Електронний ресурс] / O. Garafonova, Y. Lazarenko, I. Verezomska // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 1. - С. 54-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Rakosii P. 
EFQM excellence model: structure and benefits [Електронний ресурс] / P. Rakosii, O. Garafonova, D. Barabas // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Garafonova O. I. 
Embedding potential of transformation into the strategic system of management in an industrial enterprise [Електронний ресурс] / O. I. Garafonova // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2015_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.059 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Garafonova O. І. 
The role of communication management in the strategic management system of higher education institutions [Електронний ресурс] / O. І. Garafonova, R. V. Yankovoi // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - Вип. 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2018_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Marhasova V. 
Financial instruments of stimulation of investment activity: foreign aspect [Електронний ресурс] / V. Marhasova, O. Garafonova, O. Sakun, A. Fedorenko, R. Yankovoi // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 4. - С. 121–128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_4_14
Проведено аналіз успішного досвіду застосування фінансових інструментів стимулювання інвестиційної діяльності в зарубіжних країнах. Визначено, які аспекти зарубіжного досвіду в цій сфері доцільно застосовувати в Україні. Розглянуто ключові фактори успіху використання фінансового інструментарію для активізації інвестування у США, Франції, Німеччини, Великобританії, Японії, Грузії, Швеції, Китаї, Польщі. Аргументовано, що для реалізації пріоритетних завдань щодо активізації інвестиційної діяльності, як фінансової основи інноваційних змін в економіці, доцільно використовувати комплексний підхід до застосування зазначених інструментів. Зроблено акцент на важливості застосування податкових стимулів розвитку та підтримки інвестиційної діяльності. Це зумовлює пошук найвагоміших фінансових інструментів впливу в контексті інвестиційної діяльності. Наведено аргументацію щодо формування інвестиційної інфраструктури, інтеграцію у глобальний інвестиційний простір, формування податкових та інших економічних преференцій для інвесторів, що, на відміну від наявних, визначають основні напрями світового інвестиційного розвитку та розширюють просторові межі поширення технологічних укладів і сприятимуть синхронізації структурних зрушень на основі ідентифікації напрямів формування інвестиційного ресурсу України в перспективі. Слід зазначити, що в Україні досвід економічно розвинених країн не може бути просто перенесений, доцільно взяти до уваги специфіку країни й адекватно оцінювати сучасний економічний стан.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.793 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Popelo O. 
Strategy of the formation and development of an innovative agroindustrial cluster of the region in a context of decentralization of the authoritative powers [Електронний ресурс] / O. Popelo, M. Butko, A. Revko, O. Garafonova, O. Rasskazov // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 219-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_25
Досліджено основні процеси, які супроводжують функціонування інноваційних кластерних структур у сучасних умовах. Мета дослідження - розроблення стратегії формування та розвитку інноваційного агропромислового кластеру (ІАПК) регіону в умовах децентралізації владних повноважень. За сучасних умов господарювання об'єктивно необхідним виступають пошук і застосування нових, адекватних підходів до інноваційного розвитку агропромислових підприємств (АПП). Доведено, що найбільш вагомою формою реалізації потенціалу АПП є інноваційні кластери, які слід розглядати як сконцентровані за географічною ознакою та технологічно пов'язані географічною ознакою та технологічно нові суб'єкти господарювання, які формують на конкретній території територіально-виробничі комплекси. Обгрунтовано, що саме політика децентралізації владних повноважень є вагомим каталізатором кластерного розвитку, особливо агропромислового виробництва й економічної реанімації багатьох сільських територій. Досліджено завдання активізації процесів формування ІАПК у регіонах України на національному та регіональному рівнях. Запропоновано блок-схему оцінки результатів кластеризаційного розвитку інноваційних АПП регіону. Розроблено концептуальну модель формування та розвитку ІАПК регіону, яка базується на структурній модернізації економічного простору, розв'язанні економічних, соціальних та екологічних проблем завдяки ефективному використанню наявних просторових ресурсів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.286 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Samoilovych А. 
World experience and ukrainian realities of digital transformation of regions in the context of the information economy development [Електронний ресурс] / А. Samoilovych, O. Garafonova, O. Popelo, V. Marhasova, Yu. Lazarenko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 316-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_33
Досліджено сучасний стан упровадження цифрових технологій в Україні та світі в контексті розвитку інформаційної економіки. Визначено ключові відмінності, обгрунтовано необхідність системних дій як на регіональному, так і на загальнонаціональному рівнях для ефективного впровадження цифровізації. Наведено дані щодо рівня розвитку цифрової економіки в Україні загалом і в регіонах зокрема та приклади успішного впровадження цифровізації в деяких країнах світу. Досліджено, що Україна посідає одне з перших місць у Європі за кількістю населення, що має доступ до мережі "Інтернет", проте, незважаючи на це, відсоток населення, який використовує Інтернет для отримання цифрових послуг, залишається низьким. Установлено, що процес цифровізації економіки України якісно відрізняється від аналогічного в розвинених країнах. В умовах стрімкого розвитку інформаційної економіки з метою подолання наявного розриву з розвиненими країнами у процесах цифровізації, в Україні потрібно реалізувати низку заходів, серед яких: створення нормативно-правової бази функціонування цифрової економіки, впровадження та популяризація цифрових платформ та сервісів для бізнесу та населення, реформування системи освіти з метою ефективної підготовки спеціалістів цифрової епохи, створення ефективної цифрової інфраструктури, сприяння впровадженню технологій Індустрії 4.0 у промисловості тощо. Реалізація запропонованих дій надасть можливість наблизити Україну до рівня цифровізації розвинених країн і підвищити соціально-економічний розвиток держави. Окреслено компоненти цифрової трансформації регіонів України, серед яких акцентовано увагу на створенні ефективної цифрової інфраструктури; запроваджено технологій Індустрії 4.0 у промисловості; електронному врядуванні та підготовці робочої сили за вимогами цифрової економіки. Зазначено, що процес цифровізації повинен мати системний характер як на національному, так і на регіональному рівнях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.481 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ianchuk S. 
Marketing, Management and Financial Providing of Affordable Housing [Електронний ресурс] / S. Ianchuk, O. Garafonova, Yu. Panimash, D. Pawliszczy // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 2. - С. 213-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 704.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Garafonova O. 
Financial mechanism for public administration of anti-corruption processes in the context of digitalization of the national economy [Електронний ресурс] / O. Garafonova, T. Shestakovska, N. Sytnyk, V. Marhasova, N. Tkalenko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 6. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_6_14
Наведено загальні тенденції розвитку вітчизняної тіньової економіки у період 2013 - 2020 рр. Систематизовано проблеми управління протидією корупції в умовах цифровізації національної економіки. Наведено етапи формування фінансового механізму державного управління процесом протидії корупції національної економіки. Запропоновано виокремити 4 складові вітчизняної економічної системи, які мають вразливі напрями функціонування, що належно не захищені від незаконного використання доходів, отриманих злочинним шляхом. Ідентифіковано завдання функціонування системи моніторингу як вимога розвитку цифровізації національної економіки. Запропоновано модель інформаційного забезпечення державного механізму регулювання процесів протидії корупції як сукупності взаємодіючих підсистем, що мають своє призначення в умовах цифровізації національної економіки. Побудова моделі інформаційного забезпечення державного механізму регулювання процесів протидії корупції вимагає врахування таких чинників, як характеристика структури та особливості функціонування державних механізмів у зазначеній сфері, що зумовлює доцільність використання такої моделі як у науковій, так і практичній площині. Для реалізації встановлених стратегічних цілей фінансового механізму протидії корупції в Україні в умовах цифровізації національної економіки необхідно дотримуватись відповідного алгоритму дій, які запропоновано у вигляді взаємопов'язаних комплексних етапів. Доведено, що дотримання етапів реалізації завдань фінансового механізму протидії корупції в Україні в умовах цифровізації сприяє забезпеченню активізації функціонування суб'єктів господарювання у легальному секторі. Для ефективного зниження рівня тіньового сектору економіки бажано провести грунтовні зміни в макроекономічній політиці, які орієнтовані на перехідне до валового зростання показників, а до якісного зростання ефективності функціонування економіки, що сприяє формуванню необхідних умов для розвитку виробництва в легальному секторі та переходу на інноваційно-інвестиційний шлях розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.403 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Garafonova O. 
Substantiation of the methodology of assessing the level of customer service of pharmaceutical companies [Електронний ресурс] / O. Garafonova, V. Marhasova, N. Tkalenko, O. Shut, O. Kozyrieva // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 5. - С. 398-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_5_34
Обгрунтовано актуальність налагодження обслуговування клієнтів фармацевтичних компаній з огляду на вимоги стандартів менеджменту якості та специфічність лікарських засобів як товару. Доведено недостатність теоретико-методологічного опрацювання даного питання в науковій літературі. Визначено окремі аспекти, за якими проводилися дослідження, зокрема у фармації. Мета дослідження - обгрунтування підходів для проведення оцінки рівня обслуговування клієнтів фармацевтичних компаній. Проведено аналіз факторів у взаємодії виробників ліків та їхніх клієнтів, що викликають незадоволення та припинення відносин. Установлено, що серед нецінових факторів найбільш вагомими є фактори незадоволення рівнем обслуговування, а саме незадоволення строками обслуговування, неналежне зберігання лікарських засобів і низький рівень документального супроводу поставок. Визначено функціональні напрями проведення оцінки рівня обслуговування клієнтів виробничих фармацевтичних компаній - якість поставок, комерційне обслуговування, транспортно-складське обслуговування, інформаційне обслуговування. За кожним із обраних функціональних напрямів обгрунтовано систему локальних показників оцінки, що відбиралися шляхом багатоетапної фільтрації за допомогою анкетування та кореляційно-регресійного аналізу. Запропоновано як інструмент оцінки рівня обслуговування клієнтів використовувати таксономічний аналіз, перевагою якого є агрегація великого масиву інформації та простота інтерпретації результатів. Спираючись на запропоновано розробки, проведено оцінку рівня обслуговування клієнтів провідних фармацевтичних компаній України: АТ "Фармак", АТ "Біолік", АТ "Лекхім", ТОВ "ФК "Здоров'я", ПАТ "Хімфармзавод "Червона зірка". Установлено, що стан обслуговування клієнтів у досліджуваних вітчизняних фармацевтичних компаніях досить різний, оскільки значення таксономічних інтегральних показників коливається в межах від 0,6 до 0,8. Також запропоновано шкалу оцінки рівня обслуговування клієнтів за величиною інтегрального показника.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.659 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Garafonova O. 
Strategic model and potential sources of financing for the post-war revitalization of agricultural enterprises in the de-occupied territories [Електронний ресурс] / O. Garafonova, H. Zhosan, V. Khudolei, N. Tyukhtenko, I. Tymkiv, N. Riabets // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 2. - С. 207-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Tkalenko N. 
Environmental component of sustainable development of territorial communities [Електронний ресурс] / N. Tkalenko, O. Mykhailovska, V. Marhasova, O. Garafonova, O. Pishchenko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 4. - С. 451-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_4_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.54 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Kuznyetsova A. 
Development of an International Marketing Strategy for Domestic Enterprises During a State of War [Електронний ресурс] / A. Kuznyetsova, O. Garafonova, R. Yankovoi, H. Zhosan, I. Lomachynska // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 14(4). - С. 200-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2023_14(4)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського