Пошуковий запит: (<.>A=Янкович О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Янкович О. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі [Електронний ресурс] / О. Янкович // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_18 Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. З’ясовано причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи удосконалення підготовки вчителя на сучасному етапі.Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. Розкрито причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи покращання підготовки вчителя на сучасному етапі.
|
2. |
Янкович О. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі: основні чинники занепаду [Електронний ресурс] / О. Янкович // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_19 Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. З’ясовано причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи удосконалення підготовки вчителя на сучасному етапі.Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. Розкрито причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи покращання підготовки вчителя на сучасному етапі.
|
3. |
Янкович О. І. Ідеї технологізації освіти у педагогічній думці України (ХVІІІ – перша половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_63
|
4. |
Янкович О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації педагогічної діагностики з використанням інформаційних технологій [Електронний ресурс] / О. Янкович // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_3 Обгрунтовано необхідність запровадження мінікурсу “Педагогічна діагностика” як складової педагогічних дисциплін нормативної частини навчальних планів з підготовки вчителів початкової школи. Доведено доцільність опанування педагогічних вимірювань з використанням інформаційних технологій. Висвітлено мету, структуру та змістове наповнення мінікурсу та методи його вивчення. Підкреслено актуальність та своєчасність підготовки цього проекту.Обоснована необходимость введения миникурса "Педагогическая диагностика" как составляющей педагогических дисциплин нормативной части учебных планов по подготовке учителей начальной школы. Доказана целесообразность освоения педагогических дисциплин с использованием информационных технологий. Освещены цель, структура и содержательное наполнение миникурса и методы его изучения. Подчеркнута актуальность и своевременность подготовки этого проекта.The necessity of introducing minikursu "Pedagogical diagnostics" as part of the educational disciplines of standardized curricula on training primary school teachers. The expediency of mastering pedagogical measurements using information technology. Deals purpose, structure and content minikursu and methods of its study. Underlined the relevance and timeliness of preparation of this project.
|
5. |
Янкович О. І. Система підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_3
|
6. |
Янкович О. І. Розвиток освітніх технологій у педагогічних інститутах України у 80-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2010. - № 42. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2010_42_65 Досліджено проблему розвитку освітніх технологій як педагогічно-соціальних інновацій у педагогічній теорії та практиці України. Вперше дану проблему розглянуто у ретроспективі із вивченням сучасного стану впровадження технологічного підходу, підготовки педагогів до його реалізації, визначенням перспектив розвитку. Доведено, що розвиток освітніх технологій у педагогічних ВНЗ України - це складний діалектичний процес, в якому акумульовано ідеї національної та зарубіжної педагогіки, відображено особливості та традиції вітчизняної освітньої галузі, збережено відповідність тенденціям суспільно-політичного життя. Доведено, що вітчизняний досвід технологізації освіти педагогічних ВНЗ творчо інтегрується у нових системах, які відповідають міжнародним стандартам підготовки учителів. Розкрито можливості використання прогресивних елементів минулого на сучасному етапі. На підставі результатів ретроспективного аналізу на основі екстраполяції історичного досвіду обгрунтовано систему підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій. Здійснено проектування та моделювання інноваційної соціально-виховної технології "Організація успішної діяльності", яка сприяє розвитку професійної компетентності випускників закладів освіти та є джерелом для створення національно-праксеологічної освітньо-виховної концепції держави.Відображено розвиток технологій початкової освіти в другій половині XX - на початку XXI ст. Обгрунтовано періодизацію розвитку освітніх технологій у початкових школах України (1959 - 2018 рр.), визначено провідні тенденції виокремлених періодів. Виявлено перспективні ідеї для реалізації в сучасному освітньому просторі.
|
7. |
Янкович О. І. Метод взаємодії "від серця до серця" в українській та зарубіжній педагогіці [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, І. І. Янкович // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 1. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_1_10
|
8. |
Янкович О. Розвиток здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991 − 2016 рр.) [Електронний ресурс] / О. Янкович // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 301–312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_4_32
|
9. |
Янкович О. Праксеологічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України та Польщі [Електронний ресурс] / О. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 3. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_3_6
|
10. |
Янкович О. І. Моральне виховання учнів молодшого шкільного віку в процесі реалізації медіаосвіти [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_4
|
11. |
Янкович О. І. Педагогіка забави в теорії і практиці початкової та дошкільної освіти України й Польщі [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_4
|
12. |
Янкович О. І. Підготовка майбутніх фахівців в університетах України та Польщі до реалізації медіаосвіти дошкільників [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, К. М. Біницька, В. О. Очеретний, І. І. Кузьма // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 67, № 5. - С. 264-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_67_5_23
|
13. |
Крутій К. Л. Особливості розвитку пасіонарних якостей дітей у закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / К. Л. Крутій, Н. В. Гавриш, О. І. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 2. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2018_2_22
|
14. |
Янкович О. І. Шкільництво Сінгапуру крізь призму реформування освітньої галузі України [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_1_6
|
15. |
Янкович О. І. Підготовка майбутнього вчителя до ціле утворення у навчальній діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Янкович // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_1_12
|
16. |
Янкович О. Психолінгвістичні особливості навчання дітей дошкільного віку іноземних мов: аналіз польського досвіду [Електронний ресурс] / О. Янкович, К. Біницька, Л. Зданевич // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 27. - С. 35–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_27_6
|
17. |
Янкович О. І. Педагогічні технології в закладі дошкільної освіти: реальність чи вимисел учених? [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, В. П. Гичка // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2020_1_31
|
18. |
Янкович О. Громадсько-освітня діяльність та педагогічні погляди Марії Лопаткової (1927–2016) [Електронний ресурс] / О. Янкович // Молодь і ринок. - 2020. - № 6-7. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_6-7_7
|
19. |
Янкович О. І. Формування медіакомпетентності вчителів-філологів у закладах післядипломної педагогічної освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, І. І. Кузьма // Педагогічний альманах. - 2021. - Вип. 47. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2021_47_30
|
20. |
Янкович О. Забезпечення практичного спрямування навчального процесу в педагогічних вищих начальних закладах України другої пол. ХХ — поч. ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 5. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_5_6
|
| |