Пошуковий запит: (<.>A=Яківчук Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Яківчук Г. В. Цінності українського музичного фольклору в процесі виховання майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук, Л. А. Врода // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 473-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_101 Розглянуто цінності українського музичного фольклору та їх вплив на виховання майбутнього вчителя музики. Проаналізовано та наголошено на значущості можливостей основних цінностей фольклору (історичної, світоглядної, виховної, моральної, естетичної, креативної). Обгрунтовано внутрішні виховні можливості та цінності, закладені в українському музичному фольклорі, які допоможуть в досягненні завдань сучасної вищої освіти з виховання людини, яка володіє новим мисленням, глибоко усвідомлює єдність і взаємозалежність світу, здатність жити в гармонії з самим собою, творчо використовує ціннісний потенціал музичного фольклору у виховній практиці.Рассмотрены ценности украинского музыкального фольклора и их влияние на воспитание творческой личности будущего учителя музыки. Сделан анализ и акцент на значении возможностей основных ценностей фольклора (исторической, мировоззренческой, воспитательной, нравственной, эстетической, креативной). Обоснованы внутренние воспитательные возможности и ценности, заложенные в украинском музыкальном фольклоре, которые помогут в достижении задач современного высшего образования по воспитанию человека, который владеет новым мышлением, глубоко осознает единение и взаимозависимость мира, возможность жить в гармонии с самим собой, творчески использует ценностный потенциал музыкального фольклора в воспитательной практике.The article considers the value of Ukrainian folk music and its impact on the education of future teachers of music. The author analyzed and emphasized the importance of opportunities basic values folklore (historical, philosophical, educational, moral, aesthetic, creative). The article grounded internal educational opportunities and values inherent in Ukrainian folk music to help tasks of modern higher education to educate the person who owns the new thinking, deeply aware of the unity and interdependence of the world, the ability to live in harmony with yourself creatively use the value potential of folk music in educational practice.
|
2. |
Яківчук Г. В. Український музичний фольклор та його роль у вихованні особистості: з історії питання [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 777-781. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_159 Розглянуто сутність понять «народна творчість», увагу акцентовано на її складовій − «музичний фольклор». Простежено різночасові поетапні підходи щодо становлення особливостей духовного середовища українського музичного фольклору, його зв’язок з історичними явищами та подіями. Наголошено на важливості та пріоритеті вивчення, розуміння народної творчості як комплексу матеріальної, духовної культури, формування світогляду і системи цінностей, системи виховання, заснованої на духовному та моральному фундаменті. Окреслено основні підходи науковців, фольклористів, музикантів, педагогів щодо використання українського музичного фольклору, його цінностей у вихованні творчої особистості майбутніх вчителів. Рассмотрена сущность понятий «народное творчество», внимание акцентировано на ее составляющей – «музыкальный фольклор». Прослежены разновременные поэтапные подходы к становлению особенностей духовной среды украинского музыкального фольклора, его связь с историческими явлениями и событиями. Отмечены важность и приоритет изучения, понимания народного творчества как комплекса материальной, духовной культуры, формирование мировоззрения и системы ценностей, системы воспитания, основанной на духовном и нравственном фундаменте. Определены основные подходы ученых, фольклористов, музыкантов, педагогов к использованию украинского музыкального фольклора, его ценностей в воспитании творческой личности будущих учителей.The article deals with the essence of the concepts of «folk art» focuses on its components − «musical folklore». The different times phased approaches of spiritual sphere peculiarities formation of the Ukrainian folk music and its connection to historical phenomena and events are traced. It is stressed on the importance and primacy of learning, understanding of folklore as a set of material and spiritual culture, the worldview and value system of education formation based on spiritual and moral foundations. The basic approaches of scientists, folklorists, musicians, teachers on the use of Ukrainian folk music and its value in educating future teachers of creative personality are defined.
|
3. |
Яківчук Г. В. Результативність виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_47
|
4. |
Яківчук Г. В. Фольклорно-пошукова діяльність майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 385-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_90
|
5. |
Яківчук Г. В. Теоретичні основи виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 5. - С. 241-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_5_57
|
6. |
Яківчук Г. В. Роль хорового мистецтва у вихованні особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 539-543. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_133 Розглянуто проблему використання хорового мистецтва у вихованні гармонійної, духовно багатої особистості майбутнього вчителя. Актуалізовано художньо-творчу діяльність студентів у хоровому колективі.Рассмотрена проблема использования хорового искусства в воспитании гармонической, духовно богатой личности будущего учителя. Актуализирована художественно-творческая деятельность студентов хорового коллектива.The article deals with the relevance of choral art in the upbringing of a harmonious, spiritually rich personality of future teachers. Updated the art and creative activities of students in the choir.
|
7. |
Яківчук Г. В. Самоосвітня діяльність як умова виховання особистості майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 360-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_87 Розглянуто питання виховання особистості майбутнього вчителя музики на факультетах мистецтв, де самоосвітня діяльність є одним із основних компонентів цього процесу.Рассмотрена проблема воспитания личности учителя музыки на факультетах исскуств, где самообразовательная деятельность является одним из основных компонентов этого процесса.The problem of education of personality of a music teacher in the arts faculties, where self-educational activity serves as a key component of this process is studied.
|
8. |
Яківчук Г. Актуалізація полікультурного виховання школярів засобами українських традицій та фольклору [Електронний ресурс] / Г. Яківчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_37
|
9. |
Яківчук Г. Колективне музикування у вихованні майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. Яківчук // Вісник Львівського університету. Серія : Мистецтвознавство. - 2014. - Вип. 14. - С. 312-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mistec_2014_14_46
|
10. |
Яківчук Г. В. Організація роботи ансамблю бандуристів у педагогічних закладах [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_39
|
11. |
Яківчук Г. В. Особистість – педагог – учений [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 3. - С. 59-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2015_3_15
|
12. |
Яківчук Г. Виховання школярів на українських фольклорних традиціях у позакласній роботі [Електронний ресурс] / Г. Яківчук // Мистецтво та освіта. - 2014. - № 2. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2014_2_4
|
13. |
Яківчук Г. В. Національно-патріотичне виховання особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі опанування народними українськими інструментами (бандура, сопілка) [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2017. - Вип. 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2017_6_19
|
14. |
Яківчук Г. В. Інноваційні підходи до музично-інструментальної підготовки студентів мистецьких закладів у класі гри на бандурі [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2018. - Вип. 7. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2018_7_20
|
15. |
Яківчук Г. В. Актуалізація музично-фольклорних знань у вихованні творчої особистості майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук, Л. А. Врода // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 366-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_89 Розглянуто теоретично-практичні аспекти щодо актуалізації вивчення та використання українського музичного фольклору в різних видах навчальної та художньо-творчої діяльності в процесі виховання майбутнього вчителя музики.Раскрыто содержательное наполнение дисциплины „Музыкальный фольклор Украины” и актуальные вопросы эффективности и целесообразности курса в процессе воспитания и профессиональной подготовки будущего учителя музыки. Раскрыта специфика дисциплины и обязательное проведение практическо-лабораторных работ, цель которых - воспитание и развитие творческих качеств будущего учителя музыки (оригинальность мышления, коммуникабельность, рефлексия, самоорганизация, эмпатия, настойчивость и т.д.) и способности к творческой самоорганизации, самоусовершенствованию.The article reveales the substantive content of the discipline "Folk music of Ukraine" and the current issues of efficiency and feasibility of the course in the process of education and professional training of the future music teacher. The author reveals the specific charcter of the discipline and mandatory practice and laboratory work, aimed at education and development of the creative qualities of the future music teacher (originality of thinking, sociability, reflection, self-organization, empathy, persistence, etc.) and the capacity for creative self-organization, self-improvement.
|
16. |
Яківчук Г. Потенціал активно-творчих засобів навчання у формуванні художньо-виконавських умінь вокаліста [Електронний ресурс] / Г. Яківчук, М. Вересюк // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2019. - Вип. 10. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2019_10_14
|
17. |
Яківчук Г. Організація ансамблю бандуристів у навчально-творчому процесі майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. Яківчук // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2020. - Вип. 11. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2020_11_26
|
18. |
Яківчук Г. В. Українське народнопісенне виконавство у національному вихованні майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2020_3_11
|
19. |
Яківчук Г. В. "Фольклорні студії" у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. В. Яківчук // Мистецтво та освіта. - 2024. - № 1. - С. 49-54.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.04.2026 р., через 555 днів
|