Пошуковий запит: (<.>A=Чепіль М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка = Human studies. Series of "Pedagogy" : зб. наук. пр. ДДПУ / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич: "Вимір", 1998. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2313-2094. - ISSN 2413-2039 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Яців Я. М. Сучасні погляди на реалізацію оздоровчої функції фізичної культури в дітей з урахуванням їхніх вікових особливостей [Електронний ресурс] / Я. М. Яців, М. Чепіль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 204–210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_52 Узагальнено сучасні погляди на класифікацію вікових періодів людини; обгрунтовано, що оптимальним віковим періодом систематичних занять фізичною культурою з огляду на морфофункціональні особливості розвитку дитячого організму є вік 9 - 10 років, а спортом - 13 - 14 років. Наведено основні ознаки стану організму за різних ступенів перевтоми та показники адекватності рівня фізичних навантажень до функціональних можливостей організму під час фізичних тренувань.
|
3. |
Чепіль М. В. Оцінка здоров’я старшокласників за показниками фізичного розвитку та фізичної працездатності [Електронний ресурс] / М. В. Чепіль // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 19. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_19_9
|
4. |
Яців Я. М. Роль важкої атлетики у формуванні культури здоров’я підлітків [Електронний ресурс] / Я. М. Яців, М. В. Чепіль // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_24
|
5. |
Чепіль М. М. Патріотизм як цінність у педагогічній спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / М. М. Чепіль // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_3
|
6. |
Чепіль М. М. Ідея національно-патріотичного виховання у творчій спадщині Івана Филипчака [Електронний ресурс] / М. М. Чепіль, Г. М. Савчин // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_21
|
7. |
Чепіль М. М. Патріотичне виховання в педагогічній концепції Григорія Ващенка [Електронний ресурс] / М. М. Чепіль // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_22
|
8. |
Возняк А. Б. Вивчення потреб вихованців інтернатних закладів як важлива складова процесів соціалізації та адаптації [Електронний ресурс] / А. Б. Возняк, М. М. Чепіль // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 18. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_13
|
9. |
Чепіль М. Ідея добра і любові у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_9 Розкрито сутність ідей педагогіки добра та любові у творчому доробку В. Сухомлинського, які є основою для формування особистості гуманістичної цивілізації. Зазначено, що творче використання теоретичних знахідок і педагогічно цінного досвіду видатного педагога сприятиме становленню Людини, її духовної суті, моральності. Зроблено висновок: нові соціокультурні реалії потребують нових форм і технологій роботи, особистісно розвивальна спрямованість яких може бути збагачена здобутками, знахідками і педагогічними відкриттями В. Сухомлинського.
|
10. |
Чепіль М. Етнічний патріотизм у педагогічній спадщині К. Ушинського [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__24
|
11. |
Чепіль М. Підручники як засіб патріотичного виховання молодших школярів (1919 – 1939 рр.) [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__25
|
12. |
Чепіль М. Дрогобицький національний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич, Україна) [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_20
|
13. |
Колоскова О. К. Досвід використання гіпоалергенних сумішей у вигодовуванні дітей грудного віку, хворих на атопічний дерматит [Електронний ресурс] / О. К. Колоскова, У. І. Марусик, М. І. Чепіль, Н. Б. Горенко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 240-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2016_20_1_54 Мета роботи - вивчити ефективність використання програмної дієтотерапії за допомогою лікувально-профілактичних продуктів "НiPP" у дітей грудного віку з атопічним дерматитом і гіперчутливістю до білків коров'ячого молока. Комплексне динамічне спостереження проведено за 31-ю дитиною грудного віку, які перебували на штучному вигодовуванні з клінічними проявами атопічного дерматиту. Обстеження передбачало вивчення алергологічного анамнезу, клінічну оцінку динаміки змін на шкірі за шкалою EASI, визначення рівня загального IgE, алергенспецифічних IgE-антитіл до білків коров'ячого молока. Зниження відносного ризику оцінки за шкалою EASI в 4,4 бала і вище у хворих I групи у порівнянні з контрольною становив 47,1 %, зниження абсолютного ризику - 52,3 %, за мінімальної кількості хворих, яких потрібно пролікувати для одержання одного позитивного результату - 2. У 71,5 % дітей основної групи та в 30,0 % представників групи порівняння відбулася нормалізація випорожнення, а здуття живота перестало турбувати 57,1 % хворих основної і тільки 30,0 % дітей групи порівняння. У пацієнтів I групи дієтотерапія надала змогу досягти триразового зменшення дітей із вмістом сироваткового загального IgE більше 100 МО/мл, і одночасно підвищити на 25,1 % кількість дітей із вмістом загального IgE менше 100 МО/мл.
|
14. |
Чепіль М. Зміст виховної діяльності українських педагогів Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 3. - С. 244–254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_3_30
|
15. |
Чепіль М. Освітня діяльність Івана Филипчака: історіографія проблеми [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 255–265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_2(34)__29
|
16. |
Чепіль М. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій [Електронний ресурс] / М. Чепіль, О. Карпенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 26. - С. 228-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_26_75
|
17. |
Чепіль М. М. Теоретичні засади естетичного виховання підлітків [Електронний ресурс] / М. М. Чепіль, І. Л. Паласевич // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_34
|
18. |
Чепіль М. М. Методологічне обґрунтування педагогіки у спадщині Костянтина Ушинського [Електронний ресурс] / М. М. Чепіль // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 336-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_80
|
19. |
Чепіль М. Читальня "Просвіти” в Меденичах [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2010. - Вип. 19. - С. 303-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2010_19_42
|
20. |
Чепіль М. Теоретичні проблеми формування особистості педагога: з історії наукових конференцій [Електронний ресурс] / М. Чепіль // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 281–290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_4_30
|
| |