Пошуковий запит: (<.>A=Хомуленко Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хомуленко Б. В. Вплив гіпнотичного навіювання на короткострокову пам'ять [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко, К. Г. Екимова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__33
|
2. |
Хомуленко Б. В. Історія виникнення поліграфа: давні і сучасні методи верифікації брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_38_24
|
3. |
Хомуленко Б. В. Мімічна невербальна комунікація: система кодування лицьових рухів [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_39_20
|
4. |
Хомуленко Б. В. Верифікація несвідомої брехні як передумова ефективної психотерапії [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 40. - С. 218-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_40_24
|
5. |
Хомуленко Б. В. Психотерапевтичний фреймінг. Брехня і правда [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_29
|
6. |
Хомуленко Б. В. Модель ментальних карт реальності в контексті верифікації брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(1). - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(1)__30
|
7. |
Хомуленко Б. В. Модель калібрування тілесних рухів у контексті верифікації брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(2). - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(2)__29
|
8. |
Хомуленко Б. В. Верифікація брехні: розширена модель репрезентативних систем [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 42(2). - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_42(2)__24
|
9. |
Хомуленко Б. В. Верифікація брехні через інтерпретацію невербальних візуальних маркерів в контексті комунікації [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_42(1)__26
|
10. |
Хомуленко Б. В. Модель калібрування аудіальних невербальних повідомлень в контексті верифікації брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__29
|
11. |
Хомуленко Б. В. Структура перинатальних переживань [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко, Н. А. Бурейко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(2). - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__31
|
12. |
Хомуленко Б. В. Модель ментальних карт реальності у контексті верифікації брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(1)__29
|
13. |
Хомуленко Б. В. Психодіагностика рольової структури особистості психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 49. - С. 165-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_20
|
14. |
Хомуленко Б. В. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 29. - С. 706-717. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_29_63
|
15. |
Хомуленко Б. В. Характеристика рольових профілів психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 308-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_30 Представлено результати дослідження рольової структури особистості психолога, схарактеризовано профілі рольових особливостей особистості психолога. Показано результати впровадження авторської методики дослідження рольової структури особистості психолога. Уміщено характеристику отриманих за допомогою кластерного аналізу типологічних профілів "Тренер-Учитель", "Консультант-Психотерапевт", "Консультант-Учитель", "Вчений-Учитель", охарактеризовано їх рольову компетентність, рефлексивність, емоційний інтелект. Показано, що рольова глибина як здатність "вжитися" і відчути професійну роль властива психологам типу "Вчений-Учитель". Доведено, що психологи, які більшою мірою зайняті науково-педагогічною діяльністю, менш здатні керувати своїми емоціями, а також характеризуються емоційною ригідністю. Доведено, що здатність до мимовільного емоційного реагування, стимулювання емоційних станів, емоційне самоспонукання менше властиві психологам, зайнятим психотерапевтичною, психокорекційною, консультативною діяльністю. У представленому емпіричному дослідженні визначено, що психологам, залучених в науково-педагогічну діяльність, найменше притаманна емпатія як властивість емоційного інтелекту. Результати емпіричного дослідження показують, що науково-педагогічна діяльність психологів типу "Вчений-Учитель" характеризується здатністю розпізнавати емоційні стани інших людей. Рефлексивність як важлива професійна характеристика особистості психолога властива переважно психологам типів "Тренер-Учитель", "Консультант-Учитель". Узагальнення емпіричного дослідження надає підстави стверджувати, що типологічний аналіз рольової структури особистості психолога може охарактеризувати його професійно важливі психологічні якостей особистості. Перспективним напрямом досліджень вважаємо визначення комунікативних та соціально-інтелектуальних характеристик психологів із різними рольовими профілями.
|
16. |
Хомуленко Б. В. Концепти реальності. вплив фільтрів сприйняття на верифікацію брехні [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__28
|
17. |
Хомуленко Б. В. Розробка та апробація опитувальника рольової структури особистості психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 1. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_1_59
|
18. |
Хомуленко Б. В. Функціонально-рольові особливості діяльності практичного психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Вісник Національного університету оборони України. - 2015. - Вип. 3. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2015_3_58
|
19. |
Хомуленко Б. В. Рольова структура особистості психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2013. - Т. 2, Вип. 11. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2013_2_11_59
|
20. |
Хомуленко Б. В. Шляхи та засоби розвитку рольової структури особистості психолога [Електронний ресурс] / Б. В. Хомуленко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.12. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2014_2_12_36
|
| |