Пошуковий запит: (<.>A=Хоменко П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Стенин А. А. Метод фиктивной координаты в задачах оптимального управления системами с последействием [Електронний ресурс] / А. А. Стенин, В. П. Пасько, П. С. Хоменко // Адаптивні системи автоматичного управління. - 2012. - № 20. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asau_2012_20_18 Рассмотрена задача оптимального управления системами с последействием. Предложен метод фиктивной координаты, позволяющий свести исходную систему с последействием к системе обыкновенных дифференциальных уравнений и уравнений переноса, для которых применимы известные методы оптимизации. Продемонстрировано практическое использование метода фиктивной координаты на примере решения задачи оптимального управления автономной отопительной системой производственного помещения. Метод обобщен на системы с нестационарным запаздыванием и системы с несколькими процессами, обладающими последействием.
|
2. |
Польшакова О. М. Формування критеріїв контролю та оцінки діяльності операторів технологічних процесів та об’єктів руху [Електронний ресурс] / О. М. Польшакова, О. А. Стенін, П. С. Хоменко, І. С. Дамаскін // Адаптивні системи автоматичного управління. - 2008. - № 13. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asau_2008_13_16
|
3. |
Стенін О. А. Синтез оптимальних законів руху лінійних стаціонарних моделей технологічних процесів при "неідеальному" операторі в контурі управління [Електронний ресурс] / О. А. Стенін, П. С. Хоменко, Ю. А. Рибенок // Адаптивні системи автоматичного управління. - 2010. - № 17. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asau_2010_17_16
|
4. |
Стенiн А. А. Реалiзацiя еталоних стратегiй процесу прийняття рiшень в автоматизованих навчаючих системах [Електронний ресурс] / А. А. Стенiн, Є. Ю. Мелкумян, П. С. Хоменко // Адаптивні системи автоматичного управління. - 2011. - № 19. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asau_2011_19_21
|
5. |
Хоменко П. Міжпредметні зв’язки дисциплін медико-біологічного циклу в системі професійної підготовки фахівців фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Хоменко // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_1_15
|
6. |
Хоменко П. Концептуальні основи природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Хоменко // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 61-62. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_13
|
7. |
Хоменко П. В. Предметні біологічні компетентності в системі формування професійної майстерності майбутнього фахівця фізичної культури [Електронний ресурс] / П. В. Хоменко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(2). - С. 285-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(2)__59
|
8. |
Кравченко Л. Наукові основи модернізації природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури [Електронний ресурс] / Л. Кравченко, П. Хоменко // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_3_9
|
9. |
Хоменко П. Поліпредметний аналіз дисциплін природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Хоменко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 14. - С. 299-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_14_47
|
10. |
Хоменко П .В. Формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури [Електронний ресурс] / П .В. Хоменко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 158 -161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_32
|
11. |
Хоменко П. Аналіз вихідного рівня природничонаукових компетентностей майбутніх фахівців фізичної культури (за результатами зовнішнього незалежного оцінювання) [Електронний ресурс] / П. Хоменко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_68
|
12. |
Гаврилець С. В. Травосумішки з різними строками настання укісної стиглості для створення сіяних сіножатей передгір'я Карпат [Електронний ресурс] / С. В. Гаврилець, П. С. Хоменко, В. О. Харабара, С. І. Вінницька // Передгірне та гірське землеробство і тваринництво. - 2009. - Вип. 51(1). - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pgzt_2009_51(1)__7
|
13. |
Хоменко П. В. Етапи формування природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури [Електронний ресурс] / П. В. Хоменко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 270-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__60
|
14. |
Хоменко П. В. Підготовка фахівців фізичної культури в системі сучасної професійної освіти [Електронний ресурс] / П. В. Хоменко, О. К. Корносенко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 379-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__119
|
15. |
Хоменко П. В. Cтруктурно-функціональна модель формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / П. В. Хоменко, А. В Фастівець // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 7. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_7_6
|
16. |
Хоменко П. Модель природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Хоменко // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__64
|
17. |
Хоменко П. Мультимедійні технології як умова ефективності професійної підготовки учителів фізичної культури і фітнес-тренерів [Електронний ресурс] / П. Хоменко, О. Корносенко // Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 66-67. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2016_66-67_7
|
18. |
Фастівець А. Природничонаукова підготовка майбутнього фахівця фізичної реабілітації як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А. Фастівець, П. Хоменко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 362-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_64
|
19. |
Дарюга О. А. Інтеграційний компонент здоров’язбережувальних освітніх технологій [Електронний ресурс] / О. А. Дарюга, П. В. Хоменко // Постметодика. - 2011. - № 2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_2_5
|
20. |
Шишацький А. В. Методика вибору раціональних значень параметрів багатоантенних засобів радіозв’язку з АФАР [Електронний ресурс] / А. В. Шишацький, Р. О. Беляков, П. В. Хоменко, К. М. Гриценок // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_2_51 Запропоновано методику вибору раціональних значень параметрів багатоантенних систем військового радіозв'язку з активними фазованими антенними решітками. Методика дозволяє забезпечити вибір типу управління діаграмою направленості багатоантенних систем військового призначення за рахунок сумісного адаптивного управління параметрів багатоантенних систем військового радіозв'язку та активних фазованих антенних решіток на різні відстані.Запропоновано методику вибору раціональних значень параметрів засобів військового радіозв'язку з кодовим розділенням каналів в умовах активної радіоелектронної протидії, що заснована на виборі раціональних значень параметрів засобів радіозв'язку залежно від сигнально-завадової обстановки.Запропоновано удосконалену методику вибору раціональних значень параметрів багатоантенних систем військового радіозв'язку з псевдовипадковою перестройкою робочої частоти в залежності від сигнально-завадової обстановки. Зазначена методика дозволяє здійснювати прогнозування сигнально-завадової обстановки, обирати найбільш придатні робочі частоти, а також дозволяє не тільки змінювати швидкість перестройки робочої частоти але й змінювати вид та тривалість розширювальної послідовності, а також початкове заповнення формуючого поліному.
|
| |