Пошуковий запит: (<.>A=Удич З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Удич З. Професійний розвиток учителів у системі педагогічних об’єднань США [Електронний ресурс] / З. Удич // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 Розглянуто зміст та принципи роботи американських педагогічних об'єднань, визначено напрямки їх діяльності, з'ясовано їх вплив на розвиток освіти США. Проаналізовано роль об'єднань педагогів у професійному розвитку вчителів та форми їх зростання.
|
2. |
Удич З. І. Педагогічні умови та принципи підготовки наставників старшокласників у самовихованні [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 18. - С. 297-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_18_35
|
3. |
Удич З. І. Підготовка майбутніх учителів до організації самовиховання учнів старших класів [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_4 Обгрунтовано необхідність підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників. Окреслено функції вчителя-наставника учнів старших класів у самовихованні. Визначено та охарактеризовано визначальні елементи в структурі готовності майбутніх учителів організовувати самовиховне середовище для старшокласників: критерії, компоненти, показники та рівні.Обоснована необходимость подготовки будущих учителей к организации самовоспитания старшеклассников. Обусловлены функции учителя-наставника учащихся старших классов в самовоспитании. Определены и охарактеризованы основные элементы структуры готовности будущих учителей к организации среды для самовоспитания старшеклассников: критерии, компоненты, показатели и уровни.The necessity of future teachers’ preparation to the organization of senior pupils’ self-education is depicted. The functions of teacher-mentor of senior pupils in self-education are described. The determinant elements in the future teachers’ structure of readiness to organize a self-educational environment for the senior pupils are defined and characterized: criteria, components, indices and levels.
|
4. |
Удич З. Соціально-педагогічний супровід батьків дітей із особливими потребами в системі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / З. Удич // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 11. - С. 165-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_11_17
|
5. |
Удич З. І. Модель психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_19
|
6. |
Удич З. Середовищний підхід у впровадженні інклюзивної освіти в середній загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / З. Удич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 3. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_3_19
|
7. |
Удич З. І. Сторітеллінг (storytelling) у підготовці майбутніх учителів інклюзивних класів [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 301-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__69
|
8. |
Удич З. І. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Україні: інклюзивний аспект [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(1). - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(1)__10
|
9. |
Удич З. І. Інклюзивна освіта – перспективний напрям розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 4. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_4_36
|
10. |
Удич З. Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільника з особливими потребами [Електронний ресурс] / З. Удич // Освітній простір України. - 2016. - Вип. 8. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2016_8_27
|
11. |
Удич З. Практикум "інклюзивна освіта" в організації навчальної діяльності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / З. Удич // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 20(3). - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_20(3)__31
|
12. |
Удич З. І. Ресурсна складова інклюзивної компетентності педагогічного працівника загальноосвітнього закладу [Електронний ресурс] / З. І. Удич // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 88. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_88_25
|
13. |
Удич З. І. Використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / З. І. Удич, Л. П. Русин, І. Є. Шапаренко, С. В. Грищенко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48(2). - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_48(2)__36
|
14. |
Удич З. Моніторингове дослідження рівня підготовки соціального працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ [Електронний ресурс] / З. Удич, Л. Шульгіна // Ввічливість. - 2023. - Вип. 1. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humit_2023_1_20
|
15. |
Удич З. Підготовка соціального працівника до створення доступного середовища в системі об’єднаної територіальної громади [Електронний ресурс] / З. Удич, Л. Шульгіна // Ввічливість. - 2023. - Вип. 2. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humit_2023_2_27
|