Пошуковий запит: (<.>A=Тунтуєва С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Тунтуєва С. В. Упровадження технології соціального супроводження сімейних формвиховання в діяльність неурядової громадської організації [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2014. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2014_1_13 Зроблено аналіз досліджень останнього часу, у яких розглянуто поняття соціального супроводження, виокремлено його мету, основні завдання та складники. Подано мету, завдання й етапи впровадження технології соціального супроводження в діяльності Луганського обласного відділення Міжнародної благодійної організації "Благодійний фонд "СОС Дитяче містечко". Визначено основні форми та методи роботи в Організації з прийомними батьками й батьками-вихователями, прийомними дітьми та дітьми-вихованцями, біологічними батьками або родичами прийомної дитини/дитини-вихованця ДБСТ, педагогічними колективами навчально-виховних закладів, які відвідують діти, структурними підрозділами місцевих органів влади (служба у справах дітей та центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді).
|
2. |
Харченко Л. Г. Сімейні форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в діяльності Міжнародної благодійної організації "Благодійний фонд "СОС Дитяче Містечко" [Електронний ресурс] / Л. Г. Харченко, С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(2). - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(2)__24 Розглянуто процес розвитку та підтримки сімейних форм виховання в діяльності Міжнародної благодійної організації "Благодійний фонд "СОС-Дитяче містечко". Охарактеризовано 3 провідні напрями, що стосуються розвитку послуг для сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, спрямованих на укріплення сім'ї, надання послуг із термінового влаштування дитини до прийомної сім'ї тимчасового влаштування; розвитку мережі та підтримки дитячих будинків сімейного типу, створених у межах комплексної програми підтримки сімей і захисту прав дітей.
|
3. |
Тунтуєва С. В. Жорстоке поводження з дітьми як порушення виховної функції сім’ї [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 7(1). - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_7(1)__19
|
4. |
Тунтуєва С. В. Методи групової соціально-педагогічної роботи з жінками, постраждалими від насильства в сім’ї [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2014. - № 5(1). - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2014_5(1)__16
|
5. |
Тунтуєва С. В. Індивідуальні форми соціально-педагогічної роботи з жінками, постраждалими від насильства в сім’ї [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 295-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__37 Розглянуто можливості реалізації повноважень центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, а також обласного центру роботи з жінками, щодо здійснення індивідуальної консультативної роботи з жінками, постраждалими від насильства в сім'ї (консультування, ведення випадку). Надано змістовну характеристика етапів проведення індивідуальної та телефонної консультації з жінкою, постраждалою від насильства в сім'ї; описано складові методу ведення випадку.
|
6. |
Тунтуєва С. В. Супервізія як метод професійної підтримки батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних батьків [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(1). - С. 301-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(1)__40
|
7. |
Тунтуєва С. В. Супервізія як метод професійної підтримки батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних батьків [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 292-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(2)__41
|
8. |
Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна допомога дітям та їх сім’ям в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні [Електронний ресурс] / Н. А. Литвинова, С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(3). - С. 234-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(3)__33
|
9. |
Тунтуєва С. В. Соціально-психологічні особливості дітей, які розлучаються із біологічними сім’ями [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2015_1_27
|
10. |
Тунтуєва С. В. Роль дільничного інспектора міліції органу внутрішніх справ у процесі соціально-педагогічної реабілітації жінок, постраждалих від насильства в сім’ї [Електронний ресурс] / С. В. Тунтуєва // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_2_11
|
11. |
Ніколаєв Л. О. Розвиток професійної компетентності фахівців, які надають соціальні послуги в територіальній громаді [Електронний ресурс] / Л. О. Ніколаєв, С. В. Тунтуєва // Габітус. - 2022. - Вип. 35. - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_35_33
|