Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сільвейстр А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сільвейстр А. М. 
Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання фізики, хімії і біології у школі [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сільвейстр А. М. 
Сучасний стан та завдання навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних університетах [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сільвейстр А. 
Шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 972.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сільвейстр А. 
Дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_17
Розкрито дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології у педагогічному університеті. Розглянуто загальнодидактичні принципи навчання фізики у ВНЗ. Виявлено причини, що обумовлюють труднощі у засвоєнні курсу загальної фізики. Зроблено короткий огляд змісту посібників “Фізика” для біологічних спеціальностей, “Фізика і фізичні методи дослідження” для хімічних спеціальностей та посібника-довідника “Основні положення фізики” для позааудиторної роботи студентів. Визначено дидактичні вимоги до викладання фізики.Раскрыты дидактические основы организации обучения физике будущих учителей химии и биологии в педагогическом университете. Рассмотрены общедидактические принципы обучения физики в ВУЗ. Выявлены причины, обусловливающие трудности в усвоении курса общей физики. Сделан краткий обзор содержания учебных пособий “Физика” для биологических специальностей, "Физика и физические методы исследования" – для химических специальностей и пособия-справочника "Основные положения физики" для внеаудиторной работы студентов. Определены дидактические требования к преподаванию физики.The article describes the fundamentals of teaching physics future teachers of chemistry and biology at the Pedagogical University and discusses general didactic principles of teaching physics in high school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.063 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сільвейстр А. М. 
Методи і засоби навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сільвейстр А. М. 
Розвиток природничо-наукового мислення як вищої форми пізнавальної діяльності студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів на заняттях з фізики [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 839.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сільвейстр А. М. 
Роль і місце викладача фізики як суб’єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сільвейстр А. М. 
Організція навчальних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сільвейстр А. М. 
Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_17
Розглянуто питання щодо використання елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни "Фізика" у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обгрунтовано та вказано на роль курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології. Звернено увагу на висновки, до яких призводить викладання деяких питань теоретичної фізики для формування природничо-наукової картини світу у студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів. Такий підхід до вивчення курсу фізики допоможе студентам вияснити деякі важливі методологічні та світоглядні питання фізики та встановити взаємозв'язок фундаментальних фізичних теорій у хімічних і біологічних процесах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.091 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Сільвейстр А. М. 
Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засоби реалізації віртуальних лабораторних робіт з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 3. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_3_11
Розглянуто підходи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час проведення лабораторних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології. Показано, що важливе значення у цьому випадку відіграє інформаційний компонент, обумовлений умінням студентів здобувати й обробляти інформацію, навиками роботи з сучасною комп'ютерною, мультимедійною й іншою технікою та застосовувати одержані знання в різних нестандартних життєвих ситуаціях. Наведено приклади віртуальних лабораторних робіт із фізики з розділів "Молекулярна фізика та термодинаміка" й "Електрика та магнетизм". Звернено увагу на роль віртуальних лабораторних робіт для вивчення дисциплін хімічного та біологічного циклу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.996 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Сільвейстр А. М. 
Особливості проведення педагогічного експерименту під час навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сільвейстр А. М. 
Використання інформаційних технологій під час проведення навчального фізичного експерименту [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сільвейстр А. 
Особливості вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(2)__55
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сільвейстр А. М. 
Експериментальна перевірка методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 157-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сільвейстр А. М. 
Інтеграційні процеси як засоби формування природничо-наукових знань з використанням мультимедіа в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_25
Розглянуто інтеграційні процеси в системі формування природничо-наукових знань (ПНЗ) учнів із використанням засобів мультимедіа в загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що важливе значення для формування ПНЗ мають як інтеграційні так і диференційні процеси. Особливості взаємодії диференціації та інтеграції в епоху науково-технічної революції зумовили істотні зміни у структурі наукової методології. Наведено напрямки формування ПНЗ учнів на уроках фізики з використанням засобів мультимедіа. Звернено увагу на значення використання засобів мультимедіа під час вивчення предметів природничого циклу з метою формування ПНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.229 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Сільвейстр А. М. 
Організація самостійної роботи з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сільвейстр А. М. 
Лабораторні заняття з фізики як форми розвитку експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 292-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сільвейстр А. М. 
Розвиток системи фізичної освіти у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 53. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_53_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сільвейстр А. 
Роль фізичних методів дослідження у підготовці студентів хімічних і біологічних спеціальностей педагогічних університетів [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(2). - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сільвейстр А. 
Практичні заняття з фізики як засіб поглиблення й закріплення знань майбутніх учителів з хімії і біології [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(3). - С. 227-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(3)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського