Пошуковий запит: (<.>A=Сільвейстр А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сільвейстр А. М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання фізики, хімії і біології у школі [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_29
|
2. |
Сільвейстр А. М. Сучасний стан та завдання навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних університетах [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_65
|
3. |
Сільвейстр А. Шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__26
|
4. |
Сільвейстр А. Дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_17 Розкрито дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології у педагогічному університеті. Розглянуто загальнодидактичні принципи навчання фізики у ВНЗ. Виявлено причини, що обумовлюють труднощі у засвоєнні курсу загальної фізики. Зроблено короткий огляд змісту посібників “Фізика” для біологічних спеціальностей, “Фізика і фізичні методи дослідження” для хімічних спеціальностей та посібника-довідника “Основні положення фізики” для позааудиторної роботи студентів. Визначено дидактичні вимоги до викладання фізики.Раскрыты дидактические основы организации обучения физике будущих учителей химии и биологии в педагогическом университете. Рассмотрены общедидактические принципы обучения физики в ВУЗ. Выявлены причины, обусловливающие трудности в усвоении курса общей физики. Сделан краткий обзор содержания учебных пособий “Физика” для биологических специальностей, "Физика и физические методы исследования" – для химических специальностей и пособия-справочника "Основные положения физики" для внеаудиторной работы студентов. Определены дидактические требования к преподаванию физики.The article describes the fundamentals of teaching physics future teachers of chemistry and biology at the Pedagogical University and discusses general didactic principles of teaching physics in high school.
|
5. |
Сільвейстр А. М. Методи і засоби навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_55
|
6. |
Сільвейстр А. М. Розвиток природничо-наукового мислення як вищої форми пізнавальної діяльності студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів на заняттях з фізики [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_49
|
7. |
Сільвейстр А. М. Роль і місце викладача фізики як суб’єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_35
|
8. |
Сільвейстр А. М. Організція навчальних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_17
|
9. |
Сільвейстр А. М. Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_17 Розглянуто питання щодо використання елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни "Фізика" у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обгрунтовано та вказано на роль курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології. Звернено увагу на висновки, до яких призводить викладання деяких питань теоретичної фізики для формування природничо-наукової картини світу у студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів. Такий підхід до вивчення курсу фізики допоможе студентам вияснити деякі важливі методологічні та світоглядні питання фізики та встановити взаємозв'язок фундаментальних фізичних теорій у хімічних і біологічних процесах.
|
10. |
Сільвейстр А. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засоби реалізації віртуальних лабораторних робіт з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 3. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_3_11 Розглянуто підходи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час проведення лабораторних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології. Показано, що важливе значення у цьому випадку відіграє інформаційний компонент, обумовлений умінням студентів здобувати й обробляти інформацію, навиками роботи з сучасною комп'ютерною, мультимедійною й іншою технікою та застосовувати одержані знання в різних нестандартних життєвих ситуаціях. Наведено приклади віртуальних лабораторних робіт із фізики з розділів "Молекулярна фізика та термодинаміка" й "Електрика та магнетизм". Звернено увагу на роль віртуальних лабораторних робіт для вивчення дисциплін хімічного та біологічного циклу.
|
11. |
Сільвейстр А. М. Особливості проведення педагогічного експерименту під час навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_13
|
12. |
Сільвейстр А. М. Використання інформаційних технологій під час проведення навчального фізичного експерименту [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_39
|
13. |
Сільвейстр А. Особливості вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(2)__55
|
14. |
Сільвейстр А. М. Експериментальна перевірка методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 157-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_51
|
15. |
Сільвейстр А. М. Інтеграційні процеси як засоби формування природничо-наукових знань з використанням мультимедіа в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_25 Розглянуто інтеграційні процеси в системі формування природничо-наукових знань (ПНЗ) учнів із використанням засобів мультимедіа в загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що важливе значення для формування ПНЗ мають як інтеграційні так і диференційні процеси. Особливості взаємодії диференціації та інтеграції в епоху науково-технічної революції зумовили істотні зміни у структурі наукової методології. Наведено напрямки формування ПНЗ учнів на уроках фізики з використанням засобів мультимедіа. Звернено увагу на значення використання засобів мультимедіа під час вивчення предметів природничого циклу з метою формування ПНЗ.
|
16. |
Сільвейстр А. М. Організація самостійної роботи з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_31
|
17. |
Сільвейстр А. М. Лабораторні заняття з фізики як форми розвитку експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 292-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_52
|
18. |
Сільвейстр А. М. Розвиток системи фізичної освіти у майбутніх учителів хімії і біології [Електронний ресурс] / А. М. Сільвейстр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 53. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_53_44
|
19. |
Сільвейстр А. Роль фізичних методів дослідження у підготовці студентів хімічних і біологічних спеціальностей педагогічних університетів [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(2). - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(2)__27
|
20. |
Сільвейстр А. Практичні заняття з фізики як засіб поглиблення й закріплення знань майбутніх учителів з хімії і біології [Електронний ресурс] / А. Сільвейстр // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(3). - С. 227-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(3)__41
|
| |