Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сухіна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Сухіна І. С. Вплив комплексу профілактичних заходів на стан порожнини рота у хворих на рак молочної залози під час проведення vi циклу поліхіміотерапії [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна, І. І. Соколова, О. В. Сплюхина // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(2). - С. 389-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(2)__82
| 2. |
Сухіна І. С. Ризик виникнення орального мукозиту в онкологічних хворих під час проведення цитостатичної терапії [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна, І. І. Соколова, О. М. Тарасова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 4. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2014_4_13
| 3. |
Сухіна І. С. Частота проявів стоматотоксичності при проведенні циклу поліхіміотерапії у хворих на рак молочної залози [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна, І. І. Соколова, Л. Г. Ланько // Світ медицини та біології. - 2014. - № 2(44). - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2014_2_22
| 4. |
Сухіна І. С. Особливості функціональної активності слинних залоз заданими сіалометрїї у хворих на рак молочної залози [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна, І. І. Соколова // Український стоматологічний альманах. - 2012. - № 4. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2012_4_17
| 5. |
Сухіна І. С. Вплив превентивних заходів на стоматологічний статус хворих на рак молочної залози під час проведення V циклу поліхіміотерапії [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна, І. І. Соколова // Український стоматологічний альманах. - 2014. - № 3. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2014_3_6
| 6. |
Сухіна І. Використання ресурсів середовища в освітньому просторі для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / І. Сухіна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_8 Розкрито значення розвивального освітнього середовища для розвитку і навчання дітей з аутизмом, висвітлено середовищний підхід, наведено структурно-змістову характеристику ресурсів середовища (предметних, просторових, організаційно-смислових, соціально-психологічних). Наведено принципи керування діяльністю з організації розвивального середовища в освітньому просторі та наведено специфічні середовищні ресурси для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом. Досліджено стресогенне, комфортне та розвивальне середовище, а також специфічні принципи, такі як: безпека, насиченість культурно значущими об’єктами, доступність для полісенсорного сприйняття, смислова впорядкованість, занурення в систему соціальних стосунків, розвивальний характер, орієнтація на використання реальних і потенційних пізнавальних можливостей. Зроблено висновок, що ефективне використання ресурсів середовища як складової системи комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом надасть можливість оптимізувати засоби взаємодії дитини аутистом з навколишньою дійсністю, сприятиме формуванню соціального досвіду. Раскрыто значение развивающей образовательной среды для развития и обучения детей с аутизмом, освещен средовый подход, приведена структурно-содержательная характеристика ресурсов среды (предметных, пространственных, организационно-смысловых, социально-психологических). Представлены принципы управления деятельностью по организации развивающей среды в образовательном пространстве и приведены специфические средовые ресурсы для обеспечения развития и обучения детей с аутизмом. Исследованна стрессогенная, комфортная и развивающаяся среда, а также специфические принципы, такие как: безопасность, насыщенность культурно значимыми объектами, доступность для полисенсорного восприятия, смысловая упорядоченность, погружение в систему социальных отношений, развивающий характер, ориентация на использование реальных и потенциальных познавательных возможностей. Сделан вывод, что эффективное использование ресурсов среды как составляющей системы комплексной психолого-педагогической помощи детям с аутизмом позволит оптимизировать средства взаимодействия ребенка аутиста с окружающей действительностью, будет способствовать формированию социального опыта.In the article, the significance of educational environment for development and education of children with autism is revealed. The genesis of environmental approach is overviewed. The content of environmental approach presented. Environment is divided into three types: stressful, comforting and developmental. The term of educational environment is defined. Environmental resources (items, space, organization and meaning, socio-psychological) are characterized from the perspective of structure and content. Management principles for creating development environment in educational context are distinguished. Specific resources for development and education of children with autism are emphasized. It is predicted that effective usage of environmental recourses, as a component of complex psycho-pedagogical help for children with autism, will optimize means of interaction between autistic child and environment, and reinforce formation of social experience.
| 7. |
Сухіна І. В. Pодинно-орієнтований підхід у контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 182-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_23
| 8. |
Сухіна І. В. Особливості міжособистісної взаємодії в сім'ях, де виховуються діти з розладами аутичного спектра (РАС) раннього віку [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 191-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_32
| 9. |
Сухіна І. В. Домашнє візитування як вид психологічної допомоги батькам дітей з розладами аутичного спектра раннього віку [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_13
| 10. |
Сухіна І. С. Профілактика і лікування хіміо-індукованого орального мукозиту [Електронний ресурс] / І. С. Сухіна // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2017. - Т. 17, Вип. 1. - С. 325-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2017_17_1_76
| 11. |
Сухіна І. В. Родинний супровід дітей раннього віку з розладами аутичного спектру: шляхи реалізації [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__25
| 12. |
Артюх С. В. Особливості використання КТ та МРТ при плануванні променевої терапії у хворих на плоскоклітинний рак голови та шиї [Електронний ресурс] / С. В. Артюх, В. П. Старенький, І. С. Сухіна // Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2023. - Т. 31, № 4. - С. 404-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2023_31_4_6
|
|
|