Пошуковий запит: (<.>A=Сокол П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сокол П. М. Коваленко А. А. Основні проблеми переходу до маркетинго-інноваційного розвитку підприємств АПК [Електронний ресурс] / П. М. Сокол // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(3). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8(3)__12
|
2. |
Хамініч С. Ю. Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, К. В. Мартиросова, П. М. Сокол // Економічний простір. - 2016. - № 107. - С. 250-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_107_26
|
3. |
Сокол П. М. Теоретичні основи формування механізму маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / П. М. Сокол // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(2). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41(2)__8
|
4. |
Сокол П. М. Управління просуванням товарів промислового призначення на зовнішніх ринках [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, М. М. Недзельська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_7 Досліджено проблему виходу українських підприємств на зовнішні ринки на прикладі компанії СУБП "Укртехносинтез". Розроблено рекомендації щодо управління просуванням товарів і вибору зовнішнього ринку для підприємства. Проаналізовано доцільність виходу підприємства на ринок Білорусії.
|
5. |
Сокол П. М. Аромамаркетинг як стимул реакції покупців на сприйняття товару [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, О. І. Кухарчук // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(1). - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(1)__10
|
6. |
Сокол П. М. Формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, О. Р. Радченко // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_27
|
7. |
Сокол П. М. Дослідження маркетингового комунікаційного ринку України для сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, К. В. Мартиросова. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_43
|
8. |
Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч. // Ефективна економіка. - 2017. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_5_18
|
9. |
Хамініч С. Ю. Формування асортименту товарів кондитерських виробів на ринку України [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, Н. О. Демяненко // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(2). - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29(2)__3
|
10. |
Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. Д. Бабіч // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_6_11 Розглянуто проблематику використання цифрових засобів поширення інформації для просування товарів та послуг. Обгрунтовано суть і значення засобу просування товарів і послуг як складової сучасного маркетингу, а саме digital-маркетингу. Його зміст досліджено з урахуванням інноваційних напрямів діяльності суб'єктів господарювання. Проаналізовано основні складові digital-маркетингу, на яких базується формування сучасної концепції маркетингу цифрових технологій, а саме SEO-просування, контент-маркетинг, SMM-просування, крауд-маркетинг, e-mail-розсилки, контекстну рекламу. Визначено роль цифрових технологій у формуванні та розвитку маркетингових комунікацій в умовах інтеграції України на світовий ринок товарів та послуг. Доведено, що ефективність просування товарів і послуг суб'єктів господарювання сприяє задоволенню потреб споживачів, відповідно, прийняттю грамотних управлінських рішень під час формування маркетингового плану. Проведено оцінювання позитивних і негативних позицій складових digital-маркетингу, акцентуючи увагу на тому, що вибір необхідної складової залежить від специфіки бізнесу, сучасного бізнес-середовища, наявної ситуації на ринку товарів і послуг, соціально-економічної, політичної ситуації в країні.
|
11. |
Мажуга А. С. Особливості PR-діяльності на ринку продуктового ритейлу України [Електронний ресурс] / А. С. Мажуга, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 3(1). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_3(1)__13 Досліджено сучасні тенденції ведення PR-діяльності підприємств галузі роздрібної торгівлі України. Обгрунтовано важливість формування бренду компанії за допомогою PR під час ведення бізнесу. Визначено ступінь розвитку PR-діяльності в Україні, зокрема на ринку продуктового ритейлу. Проаналізовано основні інноваційні PR-інструменти для успішного формування репутації підприємства. Розроблено рейтинг профільних онлайн-ЗМІ для галузі ритейлу. Запропоновано сучасні напрями розвитку капіталу корпоративної соціальної відповідальності представниками українського ринку роздрібної торгівлі з урахуванням тенденцій у зміні інформаційного поля під час формування кризових явищ та антикризових дій компаній-представників ринку продуктового ритейлу.
|
12. |
Хамініч С. Ю. Специфіка розробки та оцінки комплексу маркетингових комунікацій в умовах конкурентного бізнес-середовища [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, Т. Є. Карасьова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 3(2). - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_3(2)__5 Розглянуто інструменти та особливості формування комплексу маркетингових комунікацій, орієнтованих на B2B-ринок. Досліджено актуальність цієї проблематики для транспортно-експедиторських підприємств. Вивчено специфіку сфер B2C і B2B, визначено їх відмінності. Також вивчено комплекс маркетингових комунікацій логістичної фірми на прикладі компанії "Інтерфрахт". Розглянуто елементи комплексу маркетингу, такі як асортимент компанії, процес формування ціни на послуги та маркетингову комунікаційну діяльність. Досліджено методи та принципи оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій транспортно-експедиційного підприємства. Проведено розрахунки ефективності реклами, конверсії та "клікабельності", після чого визначено нерентабельні комунікації, які потребують оптимізації. На основі аналізу розроблено пропозиції щодо формування ефективноїсистеми маркетингових комунікацій з урахуванням встановлених цілей і конкретного бізнес-середовища.
|
13. |
Хамініч С. Ю. Формування асортиментної політики суб’єкта господарювання у сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. А. Чубакова // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 53. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2020_53_21
|
14. |
Дронова Т. С. Оцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ "Простор") [Електронний ресурс] / Т. С. Дронова, П. М. Сокол, О. Б. Півоварова, Т. С. Шевченко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_6(2)__5
|
15. |
Пилипенко В. Емпіричний аналіз соціально-економічних детермінант розвитку сільських і селищних територіальних громад [Електронний ресурс] / В. Пилипенко, Н. Пилипенко, С. Хамініч, П. Сокол // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2022. - Vol. 8, № 2. - С. 228-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2022_8_2_14
|
16. |
Сокол П. М. Перехід в e-commerce як новий спосіб вдосконалення системи просування продукції [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, А. В. Нечепоренко, О. Б. Півоварова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 17(2). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_17(2)__13
|
17. |
Хамініч С. Ю. Оцінка факторів успіху логістичних компаній у сучасному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, С. М. Гордійчук // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_27
|
18. |
Хамініч С. Ю. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності суб’єктів господарювання на засадах впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2022. - № 3. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2022_3_8
|
19. |
Сокол П. М. Особливості стимулювання збуту на торговельному підприємстві [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, А. О. Мовчан // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 65. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_65_14
|
20. |
Сокол П. М. Економічні засади ефективної маркетингової діяльності виробничого підприємства [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, М. С. Ігнатова, О. Б. Півоварова // Інфраструктура ринку. - 2021. - Вип. 55. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2021_55_24
|
| |