Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сокол П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сокол П. М. 
Коваленко А. А. Основні проблеми переходу до маркетинго-інноваційного розвитку підприємств АПК [Електронний ресурс] / П. М. Сокол // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(3). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8(3)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.013 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, К. В. Мартиросова, П. М. Сокол // Економічний простір. - 2016. - № 107. - С. 250-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_107_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сокол П. М. 
Теоретичні основи формування механізму маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / П. М. Сокол // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(2). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сокол П. М. 
Управління просуванням товарів промислового призначення на зовнішніх ринках [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, М. М. Недзельська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_7
Досліджено проблему виходу українських підприємств на зовнішні ринки на прикладі компанії СУБП "Укртехносинтез". Розроблено рекомендації щодо управління просуванням товарів і вибору зовнішнього ринку для підприємства. Проаналізовано доцільність виходу підприємства на ринок Білорусії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 826.556 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сокол П. М. 
Аромамаркетинг як стимул реакції покупців на сприйняття товару [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, О. І. Кухарчук // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(1). - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сокол П. М. 
Формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, О. Р. Радченко // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сокол П. М. 
Дослідження маркетингового комунікаційного ринку України для сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, К. В. Мартиросова. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Горб П. В. 
Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч. // Ефективна економіка. - 2017. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_5_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хамініч С. Ю. 
Формування асортименту товарів кондитерських виробів на ринку України [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, Н. О. Демяненко // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(2). - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.687 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хамініч С. Ю. 
Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. Д. Бабіч // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_6_11
Розглянуто проблематику використання цифрових засобів поширення інформації для просування товарів та послуг. Обгрунтовано суть і значення засобу просування товарів і послуг як складової сучасного маркетингу, а саме digital-маркетингу. Його зміст досліджено з урахуванням інноваційних напрямів діяльності суб'єктів господарювання. Проаналізовано основні складові digital-маркетингу, на яких базується формування сучасної концепції маркетингу цифрових технологій, а саме SEO-просування, контент-маркетинг, SMM-просування, крауд-маркетинг, e-mail-розсилки, контекстну рекламу. Визначено роль цифрових технологій у формуванні та розвитку маркетингових комунікацій в умовах інтеграції України на світовий ринок товарів та послуг. Доведено, що ефективність просування товарів і послуг суб'єктів господарювання сприяє задоволенню потреб споживачів, відповідно, прийняттю грамотних управлінських рішень під час формування маркетингового плану. Проведено оцінювання позитивних і негативних позицій складових digital-маркетингу, акцентуючи увагу на тому, що вибір необхідної складової залежить від специфіки бізнесу, сучасного бізнес-середовища, наявної ситуації на ринку товарів і послуг, соціально-економічної, політичної ситуації в країні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.617 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Мажуга А. С. 
Особливості PR-діяльності на ринку продуктового ритейлу України [Електронний ресурс] / А. С. Мажуга, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 3(1). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_3(1)__13
Досліджено сучасні тенденції ведення PR-діяльності підприємств галузі роздрібної торгівлі України. Обгрунтовано важливість формування бренду компанії за допомогою PR під час ведення бізнесу. Визначено ступінь розвитку PR-діяльності в Україні, зокрема на ринку продуктового ритейлу. Проаналізовано основні інноваційні PR-інструменти для успішного формування репутації підприємства. Розроблено рейтинг профільних онлайн-ЗМІ для галузі ритейлу. Запропоновано сучасні напрями розвитку капіталу корпоративної соціальної відповідальності представниками українського ринку роздрібної торгівлі з урахуванням тенденцій у зміні інформаційного поля під час формування кризових явищ та антикризових дій компаній-представників ринку продуктового ритейлу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.955 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Хамініч С. Ю. 
Специфіка розробки та оцінки комплексу маркетингових комунікацій в умовах конкурентного бізнес-середовища [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, Т. Є. Карасьова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 3(2). - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_3(2)__5
Розглянуто інструменти та особливості формування комплексу маркетингових комунікацій, орієнтованих на B2B-ринок. Досліджено актуальність цієї проблематики для транспортно-експедиторських підприємств. Вивчено специфіку сфер B2C і B2B, визначено їх відмінності. Також вивчено комплекс маркетингових комунікацій логістичної фірми на прикладі компанії "Інтерфрахт". Розглянуто елементи комплексу маркетингу, такі як асортимент компанії, процес формування ціни на послуги та маркетингову комунікаційну діяльність. Досліджено методи та принципи оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій транспортно-експедиційного підприємства. Проведено розрахунки ефективності реклами, конверсії та "клікабельності", після чого визначено нерентабельні комунікації, які потребують оптимізації. На основі аналізу розроблено пропозиції щодо формування ефективноїсистеми маркетингових комунікацій з урахуванням встановлених цілей і конкретного бізнес-середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.412 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Хамініч С. Ю. 
Формування асортиментної політики суб’єкта господарювання у сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. А. Чубакова // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 53. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2020_53_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Дронова Т. С. 
Оцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ "Простор") [Електронний ресурс] / Т. С. Дронова, П. М. Сокол, О. Б. Півоварова, Т. С. Шевченко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_6(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 865.662 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пилипенко В. 
Емпіричний аналіз соціально-економічних детермінант розвитку сільських і селищних територіальних громад [Електронний ресурс] / В. Пилипенко, Н. Пилипенко, С. Хамініч, П. Сокол // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2022. - Vol. 8, № 2. - С. 228-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2022_8_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сокол П. М. 
Перехід в e-commerce як новий спосіб вдосконалення системи просування продукції [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, А. В. Нечепоренко, О. Б. Півоварова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 17(2). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_17(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 642.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Хамініч С. Ю. 
Оцінка факторів успіху логістичних компаній у сучасному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, С. М. Гордійчук // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.404 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Хамініч С. Ю. 
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності суб’єктів господарювання на засадах впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2022. - № 3. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2022_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сокол П. М. 
Особливості стимулювання збуту на торговельному підприємстві [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, А. О. Мовчан // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 65. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_65_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сокол П. М. 
Економічні засади ефективної маркетингової діяльності виробничого підприємства [Електронний ресурс] / П. М. Сокол, М. С. Ігнатова, О. Б. Півоварова // Інфраструктура ринку. - 2021. - Вип. 55. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2021_55_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського