Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73447/2016/107<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічний простір
: зб. наук. пр..- Дніпро
Ekonomìčnij prostìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору

  4. Богач Д. С. Розробка моделі управління інвестиційними стратегіями на світових фінансових ринках. - C. 5-17.
  5. Джусов А. А. Применение сезонно-циклических закономерностей для прогнозирования преобладающих тенденций на международных фондовых рынках. - C. 18-27.
  6. Когут М. В. Трансфер технологій в Україні та CША: економетричний аналіз. - C. 28-35.
  7. Ніконенко У. М. Зниження нафтових цін: передумови та наслідки для світової економіки. - C. 36-47.
  8. Полторацька О. Т., Кириченко А. І. Стратегічний вектор розвитку зовнішньоекономічних відносин України з Європейським Союзом. - C. 48-59.
  9. Самсонова Л. В. Роль контрактних відносин в глобальних виробничих системах. - C. 60-71.
  10. Чала В. С., Атаєв С. А. Применение трансформационного опыта экономической политики Словакии в Украине. - C. 72-81.
  11. Чала В. С., Ушарова Ю., Мхітарян А. Аналіз чеського досвіду поліпшення інвестиційного клімату та можливість його адаптації в Україні. - C. 82-92.
  12. Проблеми національної та регіональної економіки

  13. Гордієнко В. О., Григораш О. В. Декомпозиція мети цільової програми у результативні показники. - C. 93-101.
  14. Гурська І. С., Христенко Г. М. Сучасний стан розвитку галузі тваринництва та напрями її державного регулювання. - C. 102-111.
  15. Козловський С. В., Жураківський Є. С. Моделювання та прогнозування рівня економічної безпеки аграрної галузі Вінницької області засобами теорії нечіткої логіки. - C. 112-125 .
  16. Lysenko M., Panasenko N., Voloshko A. Іntegral assessment of trade development in regions of the country. - C. 126-136.
  17. Ольшанська М. В., Воскресенська Т. І. Інтегрування малого підприємства у господарські структури як один зі шляхів виходу з кризи та етапи прийняття управлінських рішень щодо інтеграційного процесу. - C. 137-150.
  18. Фінанси, податкова система та інвестиційна діяльність

  19. Паславська Р. Ю. Показники оцінки системи адміністрування податків в Україні. - C. 151-160.
  20. Економіка підприємства та просторово-кластерний бізнес

  21. Бержанір І. А., Демченко Т. А., Кістол А. А. Проблеми та напрями вдосконалення обліку виробничих запасів. - C. 161-168.
  22. Божанова В. Ю., Левченко Т. О. Розробка комплексного підходу використання показників ресурсних можливостей для будівельних підприємств України. - C. 169-178.
  23. Дідик А. М. Модель забезпечення інноваційної динаміки підприємств. - C. 179-188.
  24. Lisnichenko О., Yermak S. Development of the business model of the enterprise in the context of forming value for stakeholders. - C. 189-198.
  25. Мельничук О. П. Аспекти організації обліку доходів від надання послуг комунальними підприємствами шляхового господарства. - C. 199-207.
  26. Міронова Ю. В., Грабовецький Б. Є. Формування структури показників оцінки ефективності праці в системі ресурсозбереження підприємства. - C. 208-217.
  27. Мороз О. В., Кукель Г. С., Острий І. Ф., Коломієць М. В. Концепт ідеального підприємства при обгрунтуванні подальших ринкових реформ в Україні. - C. 218-228.
  28. Пилипенко Л. М. Напрями розвитку аудиту публічної корпоративної звітності відповідно до запитів суспільства. - C. 229-237.
  29. Петрушка Т. О., Симак А. В., Зарицька О. Л. Теоретичні засади економічного оцінювання інноваційної енергозберігаючої продукції машинобудівних підприємств. - C. 238-249.
  30. Хамініч С. Ю., Мартиросова К. В., Сокол П. М. Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств. - C. 250-259.
2016
№ 107
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського