Пошуковий запит: (<.>A=Славська Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання учнів у школах Великої Британії [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 169-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_2_21 Проаналізовано стан і перспективи розвитку еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії. Визначено пріоритетні напрями, завдання еколого-естетичної освіти. Узагальнено практичний досвід підготовки учнів до розв’язання екологічних проблем. Встановлено, що теоретичні засади еколого-естетичної освіти і виховання є за своєю сутністю тотожними, але суттєво відрізняються за рівнем організації та практичного впровадження, який визначається соціально-економічними умовами відповідної країни. Доведено взаємопов’язаність понять "еколого-естетичне виховання" та "еколого-естетична вихованість" школяра. Виявлено показники еколого-естетичної вихованості. Підкреслено значення досвіду еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії для вдосконалення педагогічної теорії і практики цієї галузі в Україні. Проанализированы состояние и перспективы развития эколого-эстетического воспитания учащихся в школах Великобритании. Определены приоритетные направления, задачи эколого-эстетического образования. Обобщен практический опыт подготовки учащихся к решению экологических проблем. Установлено, что теоретические основы эколого-эстетического образования и воспитания является по своей сути тождественными, но существенно отличаются по уровню организации и практического внедрения, который определяется социально-экономическими условиями соответствующей страны. Доказана взаимосвязанность понятий “эколого-эстетическое воспитание” и “эколого-эстетическая воспитанность” школьника. Выявлены показатели эколого-эстетической воспитанности. Подчеркнуто значение опыта эколого-эстетического воспитания учащихся в школах Великобритании для совершенствования педагогической теории и практики этой отрасли в Украине.There have been determined some conditions that initiated appearance and development of ecological-aesthetic education of youth in Great Britain in the second half of the XX – beginning of the XXI centuries.
|
2. |
Шевяков О. Психолого-педагогічне забезпечення фізичної реабілітації спортсменів з позицій розвитку соціотехнічної системи діяльності [Електронний ресурс] / О. Шевяков, Я. Славська // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 3. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_3_7
|
3. |
Шевяков О. В. Психологічне забезпечення еколого-естетичного виховання молоді України та Великої Британії у другій половині XX – на початку XXI століть [Електронний ресурс] / О. В. Шевяков, Я. А. Славська // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(2). - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__33
|
4. |
Славська Я. А. Досвід еколого-естетичного виховання молоді України у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 6. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_6_24
|
5. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання молоді Великої Британії [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 209-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__36
|
6. |
Шевяков О. В. Еколого-естетичне виховання в контексті ідей сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. В. Шевяков, О. Е. Копоровський, Я. А. Славська // Екологія і природокористування. - 2013. - Вип. 17. - С. 245-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecolpr_2013_17_33
|
7. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання учнів у школах великої Британії [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_57 Проаналізовано стан і перспективи розвитку еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії. Визначено пріоритетні напрями, завдання еколого-естетичної освіти. Узагальнено практичний досвід підготовки учнів до розв’язання екологічних проблем. Встановлено, що теоретичні засади еколого-естетичної освіти і виховання є за своєю сутністю тотожними, але суттєво відрізняються за рівнем організації та практичного впровадження, який визначається соціально-економічними умовами відповідної країни. Доведено взаємопов’язаність понять "еколого-естетичне виховання" та "еколого-естетична вихованість" школяра. Виявлено показники еколого-естетичної вихованості. Підкреслено значення досвіду еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії для вдосконалення педагогічної теорії і практики цієї галузі в Україні. Проанализированы состояние и перспективы развития эколого-эстетического воспитания учащихся в школах Великобритании. Определены приоритетные направления, задачи эколого-эстетического образования. Обобщен практический опыт подготовки учащихся к решению экологических проблем. Установлено, что теоретические основы эколого-эстетического образования и воспитания является по своей сути тождественными, но существенно отличаются по уровню организации и практического внедрения, который определяется социально-экономическими условиями соответствующей страны. Доказана взаимосвязанность понятий “эколого-эстетическое воспитание” и “эколого-эстетическая воспитанность” школьника. Выявлены показатели эколого-эстетической воспитанности. Подчеркнуто значение опыта эколого-эстетического воспитания учащихся в школах Великобритании для совершенствования педагогической теории и практики этой отрасли в Украине.There have been determined some conditions that initiated appearance and development of ecological-aesthetic education of youth in Great Britain in the second half of the XX – beginning of the XXI centuries.
|
8. |
Славська Я. А. Форми еколого-естетичного виховання учнівської молоді в другій половині ХХ-на початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Т. 22, вип. 20. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdupp_2014_22_20_19
|
9. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання учнівської молоді у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_51
|
10. |
Славська Я. А. Форми і методи еколого-естетичного виховання учнівської молоді Донбасу у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 301-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_50
|
11. |
Славська Я. А. Досвід еколого-естетичного виховання школярів Донбасу у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 49. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_49_9
|
12. |
Славська Я. А. Теоретико-методологічні засади еколого-естетичного виховання учнів у школах Великої Британії [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_25
|
13. |
Шевяков О. В. Психолого-педагогічний супровід непрофесійної фізкультурної освіти студентів з вадами здоров’я [Електронний ресурс] / О. В. Шевяков, С. А. Чернігівська, Я. А. Славська // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_2_13
|
14. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання молоді великої Британії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: психолого-педагогічні аспекти [Електронний ресурс] / Я. А. Славська, О. В. Шевяков // Теорія і практика сучасної психології. - 2012. - Вип. 4. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2012_4_15
|
15. |
Славська Я. А. Естетичне виховання молоді в умовах музичної консерваторії [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 5. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_5_18
|
16. |
Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання в загальноосвітніх школах України (в кінці ХХ- на початку ХХI століть) [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_1_21
|
17. |
Славська Я. А. Практика еколого-естетичного виховання школярів у другій половині XX – на початку XXI століть [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(3). - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(3)__30
|
18. |
Славська Я. А. Психолого-педагогічні передумови еколого-естетичного виховання сучасної молоді [Електронний ресурс] / Я. А. Славська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 5. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_5_23
|
19. |
Шевяков О. В. Психолого-педагогічний супровід непрофесійної фізкультурної освіти студентів з вадами здоров’я [Електронний ресурс] / О. В. Шевяков, С. А. Чернігівська, Я. А. Славська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 6. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_6_22
|
20. |
Шевяков О. Фахівець з фізичної культури: психолого-педагогічні характеристики [Електронний ресурс] / О. Шевяков, Я. Славська, О. Алфьоров // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2016. - № 3. - С. 248-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2016_3_51
|
| |