Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (35)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Симоненко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Симоненко Т. 
Репозитарій "Наукова періодика України": шлях оброблення електронних версій [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Симоненко Т. 
Проект "відкритого доступу" — портал "Наукова періодика України" [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Бібліотечний вісник. - 2009. - № 1. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2009_1_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Соловяненко Д. В. 
Нова технологічна платформа для проекту "Наукова періодика України" [Електронний ресурс] / Д. В. Соловяненко, Т. В. Симоненко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2012. - № 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2012_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Костенко Л. 
Стратегії технологічної модернізації наукових бібліотек [Електронний ресурс] / Л. Костенко, Т. Симоненко // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 6. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Симоненко Т. О. 
Стилістичні функції термінологічної лексики в поезії В. Стуса [Електронний ресурс] / Т. О. Симоненко // Лінгвістичні дослідження. - 2012. - Вип. 34. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2012_34_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Костенко Л. 
Бібліометрика української науки: інформаційно-аналітична система [Електронний ресурс] / Л. Костенко, О. Жабін, О. Кузнецов, Є. Кухарчук, Т. Симоненко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.631 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Костенко Л. И. 
Наукоемкие технологии в библиотеке [Електронний ресурс] / Л. И. Костенко, А. И. Жабин, Е. А. Копанева, Т. В. Симоненко // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2013. - Вып. 11. - С. 70-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2013_11_9
Рассмотрены вопросы технологической и структурной трансформации библиотеки в условиях перехода к обществу знаний и освоения интегрированного цикла наукоемких технологий – от библиографирования до экстракции знаний. Указано, что развитие библиотек в функциональном плане осуществляется в направлении создания интегрированных с внешней средой наукоемких технологий, предусматривающих библиографирование, создание полнотекстовых электронных собраний, подготовку информационно-аналитических и прогностических материалов, проведение библиометрических и наукометрических исследований, а также экстракцию из хранилищ данных новых знаний. Обосновано, что в структурном плане наукоемкие технологии приведут к трансформации библиотеки в комплексный библиотечный, научный, информационно-аналитический, образовательный и культурологический центр.
Попередній перегляд:   Завантажити - 913.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Костенко Л. И. 
Картина науки в библиометрических портретах ученых [Електронний ресурс] / Л. И. Костенко, А. И. Жабин, Е. А. Кухарчук, Т. В. Симоненко // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2014. - Вып. 12. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2014_12_8
Рассмотрены возможности системы Google Scholar по созданию профилей ученых, в которых отражаются их профессиональные интересы, библиометрические показатели публикаций и связи в системе научных коммуникаций. Предложен подход к использованию этих профилей для мониторинга и анализа научного потенциала страны в региональном, ведомственном и тематическом аспектах. Акцентировано внимание на необходимости повышения интернет-активности ученых как коммуникационного канала для налаживания с обществом конструктивного диалога о роли ученого и академической среды в трансформирующемся мире.
Попередній перегляд:   Завантажити - 908.218 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Симоненко Т. В. 
Бібліометрика української науки (за матеріалами наукового повідомлення на засіданні Президії НАН України 10 грудня 2014 р.) [Електронний ресурс] / Т. В. Симоненко // Вісник Національної академії наук України. - 2015. - № 3. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2015_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Симоненко Т. В. 
Мультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів [Електронний ресурс] / Т. В. Симоненко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_12
У науковій студії розглянуто методи і прийоми роботи з мультимедіа технологіями у системі дисциплін з методики викладання української мови. Вказано проблемні зони використання інноваційних технічних засобів стосовно набуття професійних знань, умінь і навичок студентів філологічних факультетів.В научной студии рассмотрены методы и приёмы работы с мультимедиа технологиями в системе дисциплин по методике преподавания украинского языка. Указаны проблемные зоны использования инновационных технических средств относительно приобретения профессиональных знаний, умений и навыков студентов филологических факультетов.In the scientific studio considered the methods and techniques for working with multimedia technology in the disciplines on teaching the Ukrainian language, and indicated problem areas using innovative technical means for the acquisition of professional knowledge and skills of students of philological faculties.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.79 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Симоненко Т. 
Бібліометричні системи Scopus i Google Scholar: сфери використання [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 2. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2015_2_4
Здійснено порівняльний аналіз бібліометричних платформ Scopus і Google Scholar. Показано кореляцію бібліометричних показників учених у цих системах. Визначено сфери їх раціонального використання. Розглянуто систему «Бібліометрика української науки» – джерельну базу для експертизи результативності наукової діяльності вчених і наукових колективів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.806 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Симоненко Т. 
Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_10_12
Конкретизовано перспективні технології, які можуть бути реалізованими у процесі лінгвокультурологічного підходу (ЛП) до навчання рідної мови в ЗНЗ. Визначено сутність та зміст поняття "технологія навчання". Наголошено на перспективності освітніх технологій в середній школі, виокремлено лінгводидактичні завдання під час застосування ЛП. Особливу увагу приділено вивченню інтегрованого підходу, особливостей його застосування, визначено методи, прийоми та засоби реалізації ЛП. Зазначено актуальність реалізації інтегративного вивчення мови та національної культури, осягнення і сприйняття учнями необхідності вивчення української мови в аспекті інтеграції досягнень будь-якого суспільства, квінтесенцією якого є тріада: людина - культура - мова.Конкретизированы перспективные технологии, которые могут быть реализованы в процессе лингвокультурологического подхода (ЛП) в процессе обучения родному языку в общеобразовательных учебных заведениях. Определена сущность и содержание понятия "технология обучения". Подчеркнута перспективность использования образовательных технологий в средней школе, выделены лингводидактические задачи при применении ЛП. Особое внимание уделено изучению интегрированного подхода, особенностей его применения, приведены методы, приемы и средства реализации ЛП. Указана актуальность реализации интегративного изучения языка и национальной культуры, понимания и восприятия учащимися необходимости изучения украинского языка в аспекте интеграции достижений любого общества, квинтэссенцией которого является триада: человек - культура - язык.The article is dedicated to the actual problem of the linguistic didactic of secondary school, and in particular the question about main principles and didactic conditions of development of the perspective technologies that can be effective in processof realize of linguistic and culturological approach for learning native language in comprehensive school of Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Симоненко Т. О. 
Лінгвокультурологічні особливості фразеологізмів із топонімічним компонентом в іспанській мові [Електронний ресурс] / Т. О. Симоненко // Проблеми семантики слова, речення та тексту. - 2014. - Вип. 32. - С. 237-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pssrtt_2014_32_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Симоненко Т. В. 
Функції педагогічного спілкування в умовах формування мовної компетенції вчителя-словесника [Електронний ресурс] / Т. В. Симоненко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2010. - № 42. - С. 184-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2010_42_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Симоненко Т. 
Нові умови вступу до вищих навчальних закладів випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 7-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_3
Розглянуто зміни у системі загальної середньої освіти щодо проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) та розкрито низку новацій в умовах прийому на навчання до ВНЗ у 2015 р. Ухвалені зміни поширюються на всіх абітурієнтів, зокрема й випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. У ході дослідження встановлено, що звільняються від проходження атестації учні з особливими освітніми потребами (глухі, зі зниженим слухом, сліпі, зі зниженим зором, з порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю), які навчаються у спеціальних навчальних закладах. Наголошено, що випускники спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі особи з інвалідністю, які мають намір продовжити навчання у ВНЗ, обов’язково мають пройти зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО). Зроблено висновок, що усі новації розроблялися та втілювалися у життя для того, щоб підвищити якість української освіти, тому, з огляду на «уступні новинки», які чекають абітурієнтів, їм необхідно розпочати серйозну підготовку та замислитися над вибором майбутньої спеціальності й навчального закладу.Представлены изменения в системе общего среднего образования относительно проведения государственной итоговой аттестации учеников (воспитанников) и раскрыт ряд новаций в условиях приема на обучение в ВУЗ в 2015 г. Принятые изменения распространяются на всех абитуриентов, в том числе выпускников специальных учебных заведений. При исследовании установлено, что освобождаются от прохождения аттестации учащиеся с особыми образовательными потребностями (глухие, с пониженным слухом, слепые, с пониженным зрением, с нарушениями опорно-двигательного аппарата, тяжелыми нарушениями речи, задержкой психического развития, умственной отсталостью), которые учатся в специальных учебных заведениях. Подчеркнуто, что выпускники специальных учебных заведений, в том числе лица с инвалидностью, которые намерены продолжить обучение в ВУЗ, обязательно должны пройти внешнее независимое оценивание (ВНО). Сделан вывод, что все новации разрабатывались и претворялись в жизнь для того, чтобы повысить качество украинского образования, поэтому, учитывая «уступная новинки», которые ждут абитуриентов, им необходимо начать серьезную подготовку и задуматься над выбором будущей специальности и учебного заведения.The paper presents the changes in the general secondary education for the state final certification of students (pupils) and revealed a number of innovations in terms of admission to the higher education institutions in 2015. Approved changes apply to students, including graduates of special secondary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 63.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Симоненко Т. 
Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році [Електронний ресурс] / Т. Симоненко, Г. Лабайчук // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_3
На базі корекційно-розвивальної роботи передбачено вирішення специфічних завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів, що потребує впровадження особистісно-орієнтованих програм навчання та реабілітації з індивідуальним та диференційованим підходом. Зосереджено увагу на методі двомовного навчання у спеціальних навчальних закладах, обов’язковою складовою якого має стати робота з батьками учнів, громадськими організаціями, що спрямована на роз’яснення соціальної потреби в такій моделі навчання, її перевазі в створенні передумов для подальшої соціалізації учнів. З урахуванням актуальності питання звернено увагу на можливість створення, за наявності відповідної кількості дітей, окремих класів для учнів з розладами спектра аутизму. Наголошено,що формування навичок соціальної поведінки дітей потребують спеціальних умов у спеціально організованому середовищі. Констатовано,що чим раніше таке середовище для дитини буде створено, тим успішнішою буде її адаптація, і тим менше її розвиток відхилятиметься від норми.Рассмотрена организация учебно-воспитательного процесса учащихся с особыми образовательными потребностями общеобразовательных учебных заведений в 2015/2016 учебном году. На базе коррекционно-развивающей работы предусмотрено решения специфических задач, обусловленных особенностями психофизического развития учащихся, что требует внедрения личностно ориентированных программ обучения и реабилитации с индивидуальным и дифференцированным подходом. Сосредоточено внимание на методе двуязычного обучения в специальных учебных заведениях, обязательной составляющей которого должна стать работа с родителями учеников, общественными организациями, направленная на разъяснение социальной потребности в такой модели обучения, ее преимущества в создании предпосылок для дальнейшей социализации учащихся. С учетом актуальности вопроса обращено внимание на возможность создания, при наличии соответствующего количества детей, отдельных классов для учащихся с расстройствами спектра аутизма. Отмечено, что формирование навыков социального поведения детей требуют специальных условий в специально организованной среде. Констатировано, что чем раньше такая среда для ребенка будет создана, тем успешнее будет его адаптация, и тем меньше его развитие будет отклоняться от нормы.The organization of the educational process of students with special educational needs of secondary schools in the 2015/2016 school year. On the basis of correctional and developmental work provides specific tasks arising from special needs students, which requires the implementation of learner-oriented training programs and rehabilitation with individual and differentiated approach.Focused on the method of bilingual education in special schools, a mandatory component of which should be to work with the parents of students, non-governmental organizations, aimed at explaining the need for a social learning model, its advantages in the creation of the prerequisites for the further socialization of students. Given the urgency of the issue to the attention on the possibility of establishing, with the appropriate number of children, separate classes for students with autism spectrum disorders. It is noted that the formation of skills of social behavior of children require special conditions in a specially organized environment. Indicated that the sooner such an environment will be created for the child, the more successful it will be the adaptation and development of the less deviate from the norm.
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.24 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Костенко Л. 
Наукометрія: методологія та інструментарій [Електронний ресурс] / Л. Костенко, О. Жабін, О. Кузнєцов, Є. Кухарчук, Т. Симоненко // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 9. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Костенко Л. И. 
Конвергенция библиометрических проектов [Електронний ресурс] / Л. И. Костенко, А. И. Жабин, А. Ю. Кузнецов, Е. А. Кухарчук, Т. В. Симоненко // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2016. - Вып. 13. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2016_13_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 839.8 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Симоненко Т. 
Глобальна бібліометрика: концептуальна модель [Електронний ресурс] / Т. Симоненко // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 6. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Костенко Л. И. 
Библиометрия в развитии коммуникаций Международной ассоциации академий наук [Електронний ресурс] / Л. И. Костенко, Т. В. Симоненко, В. П. Рыбачук // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2017. - Вып. 14. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2017_14_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського