Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Решетнікова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Решетнікова І. Л. 
Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.248 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Решетнікова І. Л. 
Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Решетнікова І. Л. 
Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.359 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Решетнікова І. 
Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.399 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Решетнікова І. 
Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.971 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Оболенська Т. Є. 
Українсько - Французьке співробітництво у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Є. Оболенська, І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.484 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Решетнікова І. Л. 
Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Решетнікова І. Л. 
Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_46
Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки є сумісним "культурний каркас" товарів і марок із сильною французькою ідентичністю з культурними цінностями та традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення "території марки "Франція". Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.736 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Решетнікова І. Л. 
Інформаційна прозорість фінансових установ як складова їх соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Є. А. Поліщук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_4_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Решетнікова І. Л. 
Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.715 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Решетнікова І. Л. 
Інтеграція процесів ланцюга поставок промислового підприємства із застосуванням мультиканального маркетингу [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2017. - № 4. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2017_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 721.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Решетнікова І. Л. 
Аутсорсинг в діяльності промислових підприємств: маркетинговий аспект [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2018. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2018_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.272 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Решетнікова І. Л. 
Субконтрактні відносини в ланцюгу поставок промислового підприємства [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2018. - Вип. 3. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2018_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Решетнікова І. Л. 
Тенденції розвитку рітейлу в контексті глобалізації: досвід України і Словачиини [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Паєрська Е. Дудаш // Часопис економічних реформ. - 2018. - № 3. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2018_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 831.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Решетнікова І. Л. 
Стратегічний маркетинг: особливості застосування вітчизняними підприємствами [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_3(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.919 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Решетнікова І. Л. 
Екологічний маркетинг в системі соціальної відповідальності промислових підприємств [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2018. - № 2. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2018_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.406 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Решетнікова І. Л. 
Перспективи і проблеми розвитку логістики на основі принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Інтелект XXI. - 2020. - № 3. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_3_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Могилова А. Ю. 
Особливості маркетингу на ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / А. Ю. Могилова, І. В. Решетнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_10(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Решетнікова І. Л. 
Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2021. - № 2. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2021_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Віктор Я. В. 
Достовірність реклами на думку українських та польських студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Віктор, К. Санак-Космовська, І. Л. Решетнікова // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 29-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2021_5_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.203 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського