Пошуковий запит: (<.>A=Решетнікова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Решетнікова І. Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_12
|
2. |
Решетнікова І. Л. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_13
|
3. |
Решетнікова І. Л. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_15
|
4. |
Решетнікова І. Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_7
|
5. |
Решетнікова І. Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_5_12
|
6. |
Оболенська Т. Є. Українсько - Французьке співробітництво у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Є. Оболенська, І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_14
|
7. |
Решетнікова І. Л. Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_6
|
8. |
Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_46 Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки є сумісним "культурний каркас" товарів і марок із сильною французькою ідентичністю з культурними цінностями та традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення "території марки "Франція". Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок.
|
9. |
Решетнікова І. Л. Інформаційна прозорість фінансових установ як складова їх соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Є. А. Поліщук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_4_39
|
10. |
Решетнікова І. Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18
|
11. |
Решетнікова І. Л. Інтеграція процесів ланцюга поставок промислового підприємства із застосуванням мультиканального маркетингу [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2017. - № 4. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2017_4_8
|
12. |
Решетнікова І. Л. Аутсорсинг в діяльності промислових підприємств: маркетинговий аспект [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2018. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2018_2_11
|
13. |
Решетнікова І. Л. Субконтрактні відносини в ланцюгу поставок промислового підприємства [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2018. - Вип. 3. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2018_3_20
|
14. |
Решетнікова І. Л. Тенденції розвитку рітейлу в контексті глобалізації: досвід України і Словачиини [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова, Паєрська Е. Дудаш // Часопис економічних реформ. - 2018. - № 3. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2018_3_16
|
15. |
Решетнікова І. Л. Стратегічний маркетинг: особливості застосування вітчизняними підприємствами [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_3(1)__29
|
16. |
Решетнікова І. Л. Екологічний маркетинг в системі соціальної відповідальності промислових підприємств [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2018. - № 2. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2018_2_25
|
17. |
Решетнікова І. Л. Перспективи і проблеми розвитку логістики на основі принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Інтелект XXI. - 2020. - № 3. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_3_30
|
18. |
Могилова А. Ю. Особливості маркетингу на ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / А. Ю. Могилова, І. В. Решетнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_10(2)__6
|
19. |
Решетнікова І. Л. Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / І. Л. Решетнікова // Часопис економічних реформ. - 2021. - № 2. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2021_2_9
|
20. |
Віктор Я. В. Достовірність реклами на думку українських та польських студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Віктор, К. Санак-Космовська, І. Л. Решетнікова // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 29-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2021_5_4_6
|