Пошуковий запит: (<.>A=Ребрина А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ребрина А. Розвиток фізичних та психофізичних якостей студентів спеціальності "Маркетинг" у процесі професійно-спрямованого фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_59
|
2. |
Ребрина А. А. Особливості професійної діяльності дослідника річок (на прикладі річки Плоска) як складова професійно-прикладної фізичної культури майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, Ю. А. Сивун // Часопис картографії. - 2014. - Вип. 10. - С. 325-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ktvsh_2014_10_33
|
3. |
Ребрина А. А. Формування в студентів-маркетологів позитивного ставлення до професійно спрямованого фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 229-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_58 Тенденція погіршення здоров'я та рівня фізичної підготовленості студентів ВНЗ пов'язана не тільки з проблемами економічної кризи, екології, але й із недооцінкою в суспільстві значення фізичного виховання. Вивчення різноманітних аспектів фізкультурної діяльності студентської молоді надає змогу визначити шляхи оптимізації управлінської діяльності ВНЗ через реалізацію заходів, спрямованих на покращання соціально-психологічних процесів, підвищення рівня організованості й згуртованості в студентському колективі. Завдання роботи: проаналізувати науково-методичну та спеціальну літературу з проблеми дослідження; визначити етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Проведено детальний аналіз психолого-педагогічної та спортивної літератури з виховання позитивного ставлення. Описано етапи формування позитивного ставлення студентів спеціальності "Маркетинг" до занять професійно-прикладними фізичними вправами. У вітчизняній та зарубіжній літературі розглянуто різноманітні підходи до вивчення питань змістовності мотивів навчальної діяльності студентів ВНЗ. Визначено етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі ППФП: I етап - початкової адаптації (1-й семестр навчання); II етап - адаптації студентів упродовж 2-го семестру навчання; III етап - формування позитивного ставлення (3 - 4-й семестри навчання) - це етап становлення колективу студентів групи в цілому.
|
4. |
Ребрина А. А. Зміст навчальної програми "Лікарські рослини у фітотерапії" для гуртківців першого року навчання позашкільної освіти [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина // Фітотерапія. - 2014. - № 2. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fch_2014_2_19
|
5. |
Ребрина А. Формування комунікативності у студентів засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_11 Визначено поняття «комунікативність», «формування», «патріотизм», «виховання» та «патріотичне виховання». Вивчено особливості формування комунікативних навичок в ході ігрових (групових та індивідуальних) форм фізичного виховання. Виявлено засоби формування комунікативності студентів як елементу патріотичного виховання громадянина. Запропоновано комплекс завдань з формування комунікативності студентів засобами фізичного виховання.Определены понятия «коммуникативность», «формирование», «патриотизм», «воспитание» и «патриотическое воспитание». Изучены особенности формирования коммуникативных навыков в ходе игровых (групповых и индивидуальных) форм физического воспитания. Выявлены средства формирования коммуникативности студентов как элемента патриотического воспитания гражданина. Предложен комплекс заданий по формированию коммуникативности студентов средствами физического воспитания.Analyzed is the scientific-methodical and specialized literature on the problem of the formation of communicative. The concepts of "communicative", "building", "patriotism", "education" and "patriotic education" are determined. The features of formation of communicative skills with the game (group and individual) form of physical education are researched. Identified are the means of forming students’ communicative as a part of patriotic citizen training. The complex task for forming students’ communicative by physical education means is proposed.
|
6. |
Ребрина А. А. Методика розвитку основних фізичних якостей в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, А. А. Ребрина // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 287-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__96
|
7. |
Коломоєць Г. Виховання патріотизму в старших підлітків засобами хортингу – національного виду спорту України [Електронний ресурс] / Г. Коломоєць, А. Ребрина // Теорія і методика хортингу. - 2015. - Вип. 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2015_3_6
|
8. |
Ребрина А. Науково-теоретичне обґрунтування ефективності виховання професійно-прикладної фізичної культури засобами бойових мистецтв (на прикладі хортингу) [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Теорія і методика хортингу. - 2015. - Вип. 3. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2015_3_23
|
9. |
Ребрина А. Зародження та становлення гирьового хортингу як засобу професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді [Електронний ресурс] / А. Ребрина, А. Ребрина // Теорія і методика хортингу. - 2015. - Вип. 4. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2015_4_27
|
10. |
Ребрина А. А. Лікувальна фізична культура як засіб профілактики захворювань в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, А. А. Ребрина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 10. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_10_24
|
11. |
Ребрина А. Становлення та розвиток гирьового хортингу, як засобу професійно-прикладної фізичної культури дітей і молоді [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Теорія і методика хортингу. - 2016. - Вип. 6. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2016_6_12
|
12. |
Ребрина А. Аналіз вітчизняного та закордонного профільного навчання старшокласників спортивного спрямування [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(1). - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(1)__21
|
13. |
Ребрина А. А. Рухова активність і зміцнення здоров’я в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури учнівської і студентської молоді [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, М. М. Рудніченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 401-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_117
|
14. |
Ребрина А. А. Розвиток лідерських якостей керівного персоналу [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, А. А. Ребрина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(1)__15
|
15. |
Кульчевич Н. М. Розвиток неформальної освіти в Італії як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. М. Кульчевич, А. А. Ребрина // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2016. - Вип. 9. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2016_9_30
|
16. |
Суховієнко Н .А. Особливості формування педагогічних компетентностей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н .А. Суховієнко, А. А. Ребрина // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2017. - Вип. 10. - С. 508-516. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2017_10_62
|
17. |
Ребрина А. А. Становлення Аліси Тараканової як одного із засновників танцювального спорту [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина, А. А. Ребрина // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 27–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2019_3_9
|
18. |
Ребрина А. Педагогічні умови формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді [Електронний ресурс] / А. Ребрина, А. Ребрина // Проблеми освіти. - 2022. - Вип. 1. - С. 270-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2022_1_19
|
19. |
Коломоєць Г. Вплив фізичної та психофізичної підготовленості студентів на здоровий спосіб життя [Електронний ресурс] / Г. Коломоєць, А. Ребрина // Проблеми освіти. - 2022. - Вип. 2. - С. 278-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2022_2_18
|
20. |
Ребрина А. А. Особливості професійно-педагогічної діяльності тренера-викладача з виду спорту та його професійно-важливі якості [Електронний ресурс] / А. А. Ребрина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 9. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_9_21
|
| |