Пошуковий запит: (<.>A=Пістунова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Пістунова Т. В. Сценографія українського музичного театру на прикладі постановки "...У пошуках втраченого часу ...Коло життя..." гурту "Божичі" [Електронний ресурс] / Т. В. Пістунова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2015. - Вип. 9. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2015_9_18
|
2. |
Пістунова Т. В. Музична імпровізація як складова системи підготовки музикантів-інструменталістів у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. В. Пістунова // Молодий вчений. - 2017. - № 7. - С. 87-90 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_7_22
|
3. |
Пістунова Т. Джаз в системі української музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. Пістунова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 1. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_1_21 Розглянуто основні проблемні аспекти, пов'язані з позиціонуванням джазу в системі української освіти. Звернуто увагу на необхідність утворення системного комплексного підходу на шляху здобуття кваліфікації у сфері джазового виконавства. Виокремлено потребу реформування української освіти, яка б передбачала введення естрадних відділів у музичних школах та всіх музичних академіях. Зазначено основні знання і навички, що повинен засвоїти джазовий виконавець, здійснюючи це систематизовано.
|
4. |
Пістунова Т. Гра на музичному інструменті у професійній діяльності актора [Електронний ресурс] / Т. Пістунова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 2. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_2_12 Розглянуто питання виховання актора в рамках вищого навчального закладу та впливу на його подальшу творчу діяльність гри на музичному інструменті. Описано навички, що формуються протягом навчання, сприяючи підвищенню рівня акторської майстерності та можливості бути універсальним виконавцем. Уведення навчання гри на музичному інструменті як дисципліни обов'язкового циклу у вищих навчальних закладах сприятиме розширенню можливостей для практичної самореалізації актора.
|
5. |
Пістунова Т. В. Стильовий синтез у сучасній естрадній інструментальній музиці [Електронний ресурс] / Т. В. Пістунова, Г. Г. Постой // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 618-621. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_152
|
6. |
Пістунова Т. В. Виконавська діяльність в практичній підготовці студентів-інструменталістів [Електронний ресурс] / Т. В. Пістунова, Г. Г. Постой // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 622-625. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_153
|
7. |
Брояко Н. Формування диригентської техніки студентів-бандуристів: традиційні підходи та інноваційні перспективи [Електронний ресурс] / Н. Брояко, В. Дорофєєва, Т. Пістунова // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_1_25
|
8. |
Пістунова Т. Майстер-клас як складова професійно-практичної підготовки музикантів [Електронний ресурс] / Т. Пістунова // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2021. - Т. 4, № 2. - С. 219-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2021_4_2_7
|
9. |
Пістунова Т. Особливості стратегічного планування мистецького проєкту на прикладі українського "Jazz Kolo" І. Закуса: освітній та соціальний контекст [Електронний ресурс] / Т. Пістунова // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2022. - Т. 5, № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2022_5_1_11
|