Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Проценко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Journal of Nano- and Electronic Physics = Журнал нано- та електронної фізики : sci. j. / Sumy State Univ. – Sumy: [s. n.], 1994. - Виходить щоквартально. - ISSN 2077-6772. - ISSN 2306-4277 Додаткові відомості та надходження |
| 2. |
Проценко І. М. Особливості правового статусу фермерських господарств в Україні [Електронний ресурс] / І. М. Проценко, О. О. Замерлов // Юридична наука. - 2012. - № 2. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2012_2_6
| 3. |
Проценко І. І. Педагогічні умови формування професійно-творчих діалогових умінь студентів [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_6 Проаналізовано науково-педагогічні праці та з’ясовано педагогічні умови формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі активної евристичної діалогової взаємодії. Доведено, що процес формування діалогових умінь у майбутніх педагогів має поетапний, керований характер, а його результативність забезпечується дотриманням комплексу педагогічних умов: готовністю викладача до діалогу, створенням значимої для студентів проблемної ситуації, реалізацією активної евристичної діалогової взаємодії у вищій школи у процесі створення студентами освітніх продуктів – основного результату навчальної діяльності.Проанализированы научно-педагогические труды и выяснены педагогические условия формирования профессионально-творческих умений будущих учителей в процессе активного эвристического диалогового взаимодействия. Доказано, что процесс формирования диалоговых умений у будущих педагогов имеет поэтапный, управляемый характер, а его результативность обеспечивается соблюдением комплекса педагогических условий: готовностью преподавателя к диалогу, созданием значимой для студентов проблемной ситуации, реализацией активного эвристического диалогового взаимодействия в высшей школе при создании студентами образовательных продуктов – основного результата их учебной деятельности.
| 4. |
Орлов Ю. О. Результати хірургічного лікування гідроцефалії, спричиненої перинатальним ураженням головного мозку, у дітей [Електронний ресурс] / Ю. О. Орлов, Л. Л. Марущенко, І. П. Проценко // Український нейрохірургічний журнал. - 2009. - № 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2009_2_16
| 5. |
Проценко І. М. Окремі проблеми застосування в Україні міжнародних договорів про правову допомогу [Електронний ресурс] / І. М. Проценко // Юридична наука. - 2013. - № 12. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2013_12_11
| 6. |
Проценко І. І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі змістово-процесуальної евристичної діалогової діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_46 Розглянуто основні евристичні способи та методи формування професійно-творчих педагогічних умінь майбутнього вчителя на основі інноваційного вивчення матеріалу – евристичної діалогової взаємодії з активною запитальною діяльністю студентів. Наголошено на тому, що стимулювання різних видів навчально-пізнавальної діяльності сприяють успішному формуванню та закріпленню у студентів важливих діалогових професійно-творчих умінь.Рассмотрены основные эвристические способы и методы формирования профессионально-творческих педагогических умений будущего учителя на основе инновационного изучения материала - эвристического диалогового взаимодействия с активной вопросительной деятельностью студентов. Подчеркнуто, что стимулирование различных видов учебно-познавательной деятельности способствуют успешному формированию и закреплению у студентов важных диалоговых профессионально-творческих умений.In the article basic heuristic methods and methods of forming of professionally-creative abilities of future teacher are examined on the basic of innovative study of material - heuristic dialogue co-operating with active interrogative activity of students.Розкрито зміст експериментального дослідження евристичного діалогу як способу успішного формування професійних умінь творчого характеру майбутніх учителів гуманітарних дисциплін: інтелектуальних, конструктивних, організаційно-регулятивних та діалогічно-евристичних. Виокремлено основні етапи (мотиваційний, процесуально-діяльнісний та діагностичний) формування таких умінь, критерії для діагностичного вимірювання їх рівня. З’ясовано важливу роль професійно-творчих діалогових умінь при створенні творчих освітніх продуктів (твір-роздум, розповідь, науковий проект, реферат, ессе, евристична бесіда) – основної мети евристичної навчальної діяльності. Визначено особливості застосування запитальної діяльності у груповій організації навчання студентів. Раскрыто содержание экспериментального исследования эвристического диалога как способа успешного формирования профессиональных умений творческого характера будущих учителей гуманитарных дисциплин: интеллектуальных, конструктивных, организационно-регулятивных и диалогически-эвристических. Выделены основные этапы (мотивационный, процесуально-деятельностный и диагностический) формирования таких умений, критерии для диагностического измерения их уровня. Выяснена важная роль профессионально-творческих диалоговых умений при создании творческих образовательных продуктов (произведение-размышление, рассказ, научный проект, реферат, эссе, эвристическая беседа) – основной цели эвристической учебной деятельности. Определены особенности применения вопросительной деятельности в групповой организации учебы студентов. In the article the content of experimental research of heuristic dialogue as to the method of the successful forming of professional abilities of creative character of future teachers of humanitarian disciplines has been revealed: intellectual, structural, организационно-регулятивных and dialogic-heuristic. The basic stages (motivational, process-active and diagnostic) of forming of such abilities, criteria, are distinguished for the diagnostic measuring of their level.
| 7. |
Проценко І. І. Педагогічне забезпечення застосування евристичного діалогу для формування професійно-творчих умінь у майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_20
| 8. |
Проценко І. Формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Проценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_3_11
| 9. |
Проценко І. Поетапне формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І. Проценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__6
| 10. |
Проценко І. П. Вибір лікувальної тактики при внутрішньочерепних крововиливах у новонароджених [Електронний ресурс] / І. П. Проценко, Ю. О. Орлов, Л. Л. Марущенко, Г. Ф. Медведенко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(1)__32 Висока частота формування постгеморагічної гідроцефалії, вираженого неврологічного дефіциту і переважно низької якості життя зумовлює необхідність вивчення особливостей розвитку та перебігу перинатальних внутрішньочерепних крововиливів, розробки диференційованого лікування новонароджених із даною патологією. Мета дослідження - підвищення ефективності лікування внутрішньочерепних крововиливів у новонароджених. Вивчено 174 спостереження новонароджених із внутрішньочерепними крововиливами, 102 з яких лікувалися хірургічно та 72 консервативно. У разі субарахноїдальних крововиливів (САК) і периінтравентрикулярних крововиливів (ПІВК) I і II ступеня в ранніх термінах не виникає необхідності в активній нейрохірургічній допомозі. Доведено ефективність зовнішнього закритого вентрикулярного дренування у разі ПІВК III і IV ступеня, обгрунтовано його переваги у порівнянні з іншими методами нейрохірургічного лікування (вентрикуло-субгалеальне дренування, імплантація подшкірно-вентрикулярних резервуарів). Розроблено алгоритм лікувальних заходів залежно від ступеня ПІВК. Висновки: рання активна нейрохірургічна допомога надала змогу знизити летальність новонароджених із внутрішньочерепними крововиливами з 41,7 % до 15,7 %, зменшити кількість лікворошунтуючих операцій у подальшому з 66,7 % до 41,9 %.
| 11. |
Проценко І. І. Способи формування професійно-творчих умінь у процесі евристичного діалогу [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_18
| 12. |
Проценко І. П. Невідкладні стани при дисфункціях шунта віддаленого післяопераційного періоду у дітей з гідроцефалією [Електронний ресурс] / І. П. Проценко // Український нейрохірургічний журнал. - 2005. - № 3. - С. 60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2005_3_45
| 13. |
Марущенко Л. Л. Оцінка якості життя дітей з постгеморагічною гідроцефалією, зумовленою перинатальними ураженнями ЦНС [Електронний ресурс] / Л. Л. Марущенко, І. П. Проценко, В. О. Касьянов // Український нейрохірургічний журнал. - 2007. - № 3. - С. 61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2007_3_121
| 14. |
Проценко І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі творчої діалогової взаємодії суб’єктів навчального процесу [Електронний ресурс] / І. Проценко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_33 Розглянуто основні евристичні способи та методи формування професійно-творчих педагогічних умінь майбутнього вчителя на основі інноваційного вивчення матеріалу – евристичної діалогової взаємодії з активною запитальною діяльністю студентів. Наголошено на тому, що стимулювання різних видів навчально-пізнавальної діяльності сприяють успішному формуванню та закріпленню у студентів важливих діалогових професійно-творчих умінь.Рассмотрены основные эвристические способы и методы формирования профессионально-творческих педагогических умений будущего учителя на основе инновационного изучения материала - эвристического диалогового взаимодействия с активной вопросительной деятельностью студентов. Подчеркнуто, что стимулирование различных видов учебно-познавательной деятельности способствуют успешному формированию и закреплению у студентов важных диалоговых профессионально-творческих умений.In the article basic heuristic methods and methods of forming of professionally-creative abilities of future teacher are examined on the basic of innovative study of material - heuristic dialogue co-operating with active interrogative activity of students.Розкрито зміст експериментального дослідження евристичного діалогу як способу успішного формування професійних умінь творчого характеру майбутніх учителів гуманітарних дисциплін: інтелектуальних, конструктивних, організаційно-регулятивних та діалогічно-евристичних. Виокремлено основні етапи (мотиваційний, процесуально-діяльнісний та діагностичний) формування таких умінь, критерії для діагностичного вимірювання їх рівня. З’ясовано важливу роль професійно-творчих діалогових умінь при створенні творчих освітніх продуктів (твір-роздум, розповідь, науковий проект, реферат, ессе, евристична бесіда) – основної мети евристичної навчальної діяльності. Визначено особливості застосування запитальної діяльності у груповій організації навчання студентів. Раскрыто содержание экспериментального исследования эвристического диалога как способа успешного формирования профессиональных умений творческого характера будущих учителей гуманитарных дисциплин: интеллектуальных, конструктивных, организационно-регулятивных и диалогически-эвристических. Выделены основные этапы (мотивационный, процесуально-деятельностный и диагностический) формирования таких умений, критерии для диагностического измерения их уровня. Выяснена важная роль профессионально-творческих диалоговых умений при создании творческих образовательных продуктов (произведение-размышление, рассказ, научный проект, реферат, эссе, эвристическая беседа) – основной цели эвристической учебной деятельности. Определены особенности применения вопросительной деятельности в групповой организации учебы студентов. In the article the content of experimental research of heuristic dialogue as to the method of the successful forming of professional abilities of creative character of future teachers of humanitarian disciplines has been revealed: intellectual, structural, организационно-регулятивных and dialogic-heuristic. The basic stages (motivational, process-active and diagnostic) of forming of such abilities, criteria, are distinguished for the diagnostic measuring of their level.
| 15. |
Проценко І. Проблемні питання прокурорського нагляду у сфері земельних правовідносин (на прикладі роботи органів прокуратури Одеської області) [Електронний ресурс] / І. Проценко // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2010. - № 4. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2010_4_21
| 16. |
Проценко І. І. Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 314-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_42
| 17. |
Проценко І. Ю. Електрофізичні властивості двошарових плівок на основі Со, Сr, Nі в умовах взаємної дифузії атомів [Електронний ресурс] / І. Ю. Проценко, А. М. Чорноус, І. О. Шпетний // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2001. - Вип. 10. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2001_10_46
| 18. |
Проценко І. В. До розгляду феномена інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / І. В. Проценко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2008. - Вип. 32. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2008_32_19
| 19. |
Тищенко К. В. Електрофізичні властивості нанокристалічних плівок платини [Електронний ресурс] / К. В. Тищенко, І. М. Пазуха, Т. М. Шабельник, І. Ю. Проценко // Журнал нано- та електронної фізики. - 2013. - Т. 5, № 1(2). - С. 01029-1-01029-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnef_2013_5_1(2)__16 Наведено експериментальні результати дослідження структурно-фазового стану, терморезистивних властивостей (питомий опір, термічний коефіцієнт опору (ТКО)) в інтервалі температур 300 - 630 К та тензорезистивних властивостей в інтервалах деформацій (0 - 1) % і (0 - 2) %. Показано, що тонкі плівки Pt мають ГЦК-гратку із середнім параметром a = 0,390 нм і характеризуються відносно високим значенням питомого опору (10-7 Oм x м), відносно малим значенням ТКО (10-4 K-1), широким інтервалом пружної деформації (більше 1 %). Проведено розрахунок деформаційного коефіцієнта середньої довжини вільного пробігу електронів і зміни середньої довжини вільного пробігу.
| 20. |
Проценко І. М. Становлення та розвиток принципу взаємної економічної вигоди в міжнародному економічному праві [Електронний ресурс] / І. М. Проценко // Часопис Київського університету права. - 2011. - № 4. - С. 349-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2011_4_86
| | |
|
|