Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (100)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Проценко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Journal of Nano- and Electronic Physics = Журнал нано- та електронної фізики : sci. j. / Sumy State Univ. – Sumy: [s. n.], 1994. - Виходить щоквартально. - ISSN 2077-6772. - ISSN 2306-4277

Додаткові відомості та надходження

2.

Проценко І. М. 
Особливості правового статусу фермерських господарств в Україні [Електронний ресурс] / І. М. Проценко, О. О. Замерлов // Юридична наука. - 2012. - № 2. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2012_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Проценко І. І. 
Педагогічні умови формування професійно-творчих діалогових умінь студентів [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_6
Проаналізовано науково-педагогічні праці та з’ясовано педагогічні умови формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі активної евристичної діалогової взаємодії. Доведено, що процес формування діалогових умінь у майбутніх педагогів має поетапний, керований характер, а його результативність забезпечується дотриманням комплексу педагогічних умов: готовністю викладача до діалогу, створенням значимої для студентів проблемної ситуації, реалізацією активної евристичної діалогової взаємодії у вищій школи у процесі створення студентами освітніх продуктів – основного результату навчальної діяльності.Проанализированы научно-педагогические труды и выяснены педагогические условия формирования профессионально-творческих умений будущих учителей в процессе активного эвристического диалогового взаимодействия. Доказано, что процесс формирования диалоговых умений у будущих педагогов имеет поэтапный, управляемый характер, а его результативность обеспечивается соблюдением комплекса педагогических условий: готовностью преподавателя к диалогу, созданием значимой для студентов проблемной ситуации, реализацией активного эвристического диалогового взаимодействия в высшей школе при создании студентами образовательных продуктов – основного результата их учебной деятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.478 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Орлов Ю. О. 
Результати хірургічного лікування гідроцефалії, спричиненої перинатальним ураженням головного мозку, у дітей [Електронний ресурс] / Ю. О. Орлов, Л. Л. Марущенко, І. П. Проценко // Український нейрохірургічний журнал. - 2009. - № 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2009_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Проценко І. М. 
Окремі проблеми застосування в Україні міжнародних договорів про правову допомогу [Електронний ресурс] / І. М. Проценко // Юридична наука. - 2013. - № 12. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2013_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Проценко І. І. 
Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі змістово-процесуальної евристичної діалогової діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_46
Розглянуто основні евристичні способи та методи формування професійно-творчих педагогічних умінь майбутнього вчителя на основі інноваційного вивчення матеріалу – евристичної діалогової взаємодії з активною запитальною діяльністю студентів. Наголошено на тому, що стимулювання різних видів навчально-пізнавальної діяльності сприяють успішному формуванню та закріпленню у студентів важливих діалогових професійно-творчих умінь.Рассмотрены основные эвристические способы и методы формирования профессионально-творческих педагогических умений будущего учителя на основе инновационного изучения материала - эвристического диалогового взаимодействия с активной вопросительной деятельностью студентов. Подчеркнуто, что стимулирование различных видов учебно-познавательной деятельности способствуют успешному формированию и закреплению у студентов важных диалоговых профессионально-творческих умений.In the article basic heuristic methods and methods of forming of professionally-creative abilities of future teacher are examined on the basic of innovative study of material - heuristic dialogue co-operating with active interrogative activity of students.Розкрито зміст експериментального дослідження евристичного діалогу як способу успішного формування професійних умінь творчого характеру майбутніх учителів гуманітарних дисциплін: інтелектуальних, конструктивних, організаційно-регулятивних та діалогічно-евристичних. Виокремлено основні етапи (мотиваційний, процесуально-діяльнісний та діагностичний) формування таких умінь, критерії для діагностичного вимірювання їх рівня. З’ясовано важливу роль професійно-творчих діалогових умінь при створенні творчих освітніх продуктів (твір-роздум, розповідь, науковий проект, реферат, ессе, евристична бесіда) – основної мети евристичної навчальної діяльності. Визначено особливості застосування запитальної діяльності у груповій організації навчання студентів. Раскрыто содержание экспериментального исследования эвристического диалога как способа успешного формирования профессиональных умений творческого характера будущих учителей гуманитарных дисциплин: интеллектуальных, конструктивных, организационно-регулятивных и диалогически-эвристических. Выделены основные этапы (мотивационный, процесуально-деятельностный и диагностический) формирования таких умений, критерии для диагностического измерения их уровня. Выяснена важная роль профессионально-творческих диалоговых умений при создании творческих образовательных продуктов (произведение-размышление, рассказ, научный проект, реферат, эссе, эвристическая беседа) – основной цели эвристической учебной деятельности. Определены особенности применения вопросительной деятельности в групповой организации учебы студентов. In the article the content of experimental research of heuristic dialogue as to the method of the successful forming of professional abilities of creative character of future teachers of humanitarian disciplines has been revealed: intellectual, structural, организационно-регулятивных and dialogic-heuristic. The basic stages (motivational, process-active and diagnostic) of forming of such abilities, criteria, are distinguished for the diagnostic measuring of their level.
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.46 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Проценко І. І. 
Педагогічне забезпечення застосування евристичного діалогу для формування професійно-творчих умінь у майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Проценко І. 
Формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Проценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Проценко І. 
Поетапне формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І. Проценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Проценко І. П. 
Вибір лікувальної тактики при внутрішньочерепних крововиливах у новонароджених [Електронний ресурс] / І. П. Проценко, Ю. О. Орлов, Л. Л. Марущенко, Г. Ф. Медведенко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(1)__32
Висока частота формування постгеморагічної гідроцефалії, вираженого неврологічного дефіциту і переважно низької якості життя зумовлює необхідність вивчення особливостей розвитку та перебігу перинатальних внутрішньочерепних крововиливів, розробки диференційованого лікування новонароджених із даною патологією. Мета дослідження - підвищення ефективності лікування внутрішньочерепних крововиливів у новонароджених. Вивчено 174 спостереження новонароджених із внутрішньочерепними крововиливами, 102 з яких лікувалися хірургічно та 72 консервативно. У разі субарахноїдальних крововиливів (САК) і периінтравентрикулярних крововиливів (ПІВК) I і II ступеня в ранніх термінах не виникає необхідності в активній нейрохірургічній допомозі. Доведено ефективність зовнішнього закритого вентрикулярного дренування у разі ПІВК III і IV ступеня, обгрунтовано його переваги у порівнянні з іншими методами нейрохірургічного лікування (вентрикуло-субгалеальне дренування, імплантація подшкірно-вентрикулярних резервуарів). Розроблено алгоритм лікувальних заходів залежно від ступеня ПІВК. Висновки: рання активна нейрохірургічна допомога надала змогу знизити летальність новонароджених із внутрішньочерепними крововиливами з 41,7 % до 15,7 %, зменшити кількість лікворошунтуючих операцій у подальшому з 66,7 % до 41,9 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.78 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Проценко І. І. 
Способи формування професійно-творчих умінь у процесі евристичного діалогу [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Проценко І. П. 
Невідкладні стани при дисфункціях шунта віддаленого післяопераційного періоду у дітей з гідроцефалією [Електронний ресурс] / І. П. Проценко // Український нейрохірургічний журнал. - 2005. - № 3. - С. 60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2005_3_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Марущенко Л. Л. 
Оцінка якості життя дітей з постгеморагічною гідроцефалією, зумовленою перинатальними ураженнями ЦНС [Електронний ресурс] / Л. Л. Марущенко, І. П. Проценко, В. О. Касьянов // Український нейрохірургічний журнал. - 2007. - № 3. - С. 61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2007_3_121
Попередній перегляд:   Завантажити - 129.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Проценко І. 
Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі творчої діалогової взаємодії суб’єктів навчального процесу [Електронний ресурс] / І. Проценко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_33
Розглянуто основні евристичні способи та методи формування професійно-творчих педагогічних умінь майбутнього вчителя на основі інноваційного вивчення матеріалу – евристичної діалогової взаємодії з активною запитальною діяльністю студентів. Наголошено на тому, що стимулювання різних видів навчально-пізнавальної діяльності сприяють успішному формуванню та закріпленню у студентів важливих діалогових професійно-творчих умінь.Рассмотрены основные эвристические способы и методы формирования профессионально-творческих педагогических умений будущего учителя на основе инновационного изучения материала - эвристического диалогового взаимодействия с активной вопросительной деятельностью студентов. Подчеркнуто, что стимулирование различных видов учебно-познавательной деятельности способствуют успешному формированию и закреплению у студентов важных диалоговых профессионально-творческих умений.In the article basic heuristic methods and methods of forming of professionally-creative abilities of future teacher are examined on the basic of innovative study of material - heuristic dialogue co-operating with active interrogative activity of students.Розкрито зміст експериментального дослідження евристичного діалогу як способу успішного формування професійних умінь творчого характеру майбутніх учителів гуманітарних дисциплін: інтелектуальних, конструктивних, організаційно-регулятивних та діалогічно-евристичних. Виокремлено основні етапи (мотиваційний, процесуально-діяльнісний та діагностичний) формування таких умінь, критерії для діагностичного вимірювання їх рівня. З’ясовано важливу роль професійно-творчих діалогових умінь при створенні творчих освітніх продуктів (твір-роздум, розповідь, науковий проект, реферат, ессе, евристична бесіда) – основної мети евристичної навчальної діяльності. Визначено особливості застосування запитальної діяльності у груповій організації навчання студентів. Раскрыто содержание экспериментального исследования эвристического диалога как способа успешного формирования профессиональных умений творческого характера будущих учителей гуманитарных дисциплин: интеллектуальных, конструктивных, организационно-регулятивных и диалогически-эвристических. Выделены основные этапы (мотивационный, процесуально-деятельностный и диагностический) формирования таких умений, критерии для диагностического измерения их уровня. Выяснена важная роль профессионально-творческих диалоговых умений при создании творческих образовательных продуктов (произведение-размышление, рассказ, научный проект, реферат, эссе, эвристическая беседа) – основной цели эвристической учебной деятельности. Определены особенности применения вопросительной деятельности в групповой организации учебы студентов. In the article the content of experimental research of heuristic dialogue as to the method of the successful forming of professional abilities of creative character of future teachers of humanitarian disciplines has been revealed: intellectual, structural, организационно-регулятивных and dialogic-heuristic. The basic stages (motivational, process-active and diagnostic) of forming of such abilities, criteria, are distinguished for the diagnostic measuring of their level.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.283 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Проценко І. 
Проблемні питання прокурорського нагляду у сфері земельних правовідносин (на прикладі роботи органів прокуратури Одеської області) [Електронний ресурс] / І. Проценко // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2010. - № 4. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2010_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.665 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Проценко І. І. 
Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 314-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Проценко І. Ю. 
Електрофізичні властивості двошарових плівок на основі Со, Сr, Nі в умовах взаємної дифузії атомів [Електронний ресурс] / І. Ю. Проценко, А. М. Чорноус, І. О. Шпетний // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2001. - Вип. 10. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2001_10_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 928.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Проценко І. В. 
До розгляду феномена інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / І. В. Проценко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2008. - Вип. 32. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2008_32_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Тищенко К. В. 
Електрофізичні властивості нанокристалічних плівок платини [Електронний ресурс] / К. В. Тищенко, І. М. Пазуха, Т. М. Шабельник, І. Ю. Проценко // Журнал нано- та електронної фізики. - 2013. - Т. 5, № 1(2). - С. 01029-1-01029-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnef_2013_5_1(2)__16
Наведено експериментальні результати дослідження структурно-фазового стану, терморезистивних властивостей (питомий опір, термічний коефіцієнт опору (ТКО)) в інтервалі температур 300 - 630 К та тензорезистивних властивостей в інтервалах деформацій (0 - 1) % і (0 - 2) %. Показано, що тонкі плівки Pt мають ГЦК-гратку із середнім параметром a = 0,390 нм і характеризуються відносно високим значенням питомого опору (10-7 Oм x м), відносно малим значенням ТКО (10-4 K-1), широким інтервалом пружної деформації (більше 1 %). Проведено розрахунок деформаційного коефіцієнта середньої довжини вільного пробігу електронів і зміни середньої довжини вільного пробігу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 623.229 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Проценко І. М. 
Становлення та розвиток принципу взаємної економічної вигоди в міжнародному економічному праві [Електронний ресурс] / І. М. Проценко // Часопис Київського університету права. - 2011. - № 4. - С. 349-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2011_4_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.638 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського