Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Покась В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Покась В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. П. Покась, Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_21 Відображено теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту. Зроблено висновок, що фундаменталізація як основа розвитку інноваційної вищої освіти на думку сучасних науковців передбачає: збереження ядра змісту, яке за своєю природою має бути консервативним, формування базових професійних компетентностей, посилення загальноосвітніх компонентів у професійних освітніх програмах, перехід до підготовки фахівців широкого профілю, пізню профілізацію навчання, посилення наукового потенціалу навчальних закладів, створення наукових лабораторій.Рассмотрены теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания.This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content.
| 2. |
Покась В. П. Соціально-педагогічні умови оновлення змісту освіти і соціалізації вихованців інтернатних закладів [Електронний ресурс] / В. П. Покась // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2011. - Вип. 6. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2011_6_23
| 3. |
Покась В. Шкільництво в Україні: становлення та історична генеза інтернатної освіти [Електронний ресурс] / В. Покась // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_11
| 4. |
Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення [Електронний ресурс] / В. Покась // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_1_11 Висвітлено історію розвитку та вдосконалення організації навчальної роботи (ОНР) у загальноосвітніх та спеціальних школах-інтернатах України за періоду їх становлення у 1960-х рр. Відзначено, що у школі-інтернаті створювалася можливість організувати навчально-виховну роботу на уроках і в позаурочний час таким чином, щоб уроки і підготовка домашніх завдань зливалися в єдиний потік, уроки проводилися не тільки в першій, а й у другій половині дня, а підготовку домашніх завдань переносили з другої на першу половину дня. Велику увагу у школах-інтернатах приділялися трудовому навчанню. Наголошено, що педагогічні колективи шкіл-інтернатів систематично працювали над удосконаленням форм і методів навчальної роботи, дбали про піднесення ефективності уроку, рік у рік вносилися відповідні корективи до навчальних планів та програм, збільшувалася кількість годин на виробниче навчання та навчально-виробничу практику в старших класах.Освещена история развития и совершенствования организации учебной работы (ОУР) в общеобразовательных и специальных школах-интернатах Украины в период их становления в 1960-х гг. Отмечено, что в школе-интернате создавалась возможность организовать учебно-воспитательную работу на уроках и во внеурочное время таким образом, чтобы уроки и подготовка домашних заданий сливались в единый поток, уроки проводились не только в первой, но и во второй половине дня, а подготовку домашних заданий переносили на со второй на первую половину дня. Большое внимание в школах-интернатах уделялось трудовому обучению. Отмечено, что педагогические коллективы школ-интернатов систематически работали над совершенствованием форм и методов учебной работы, заботились о подъеме эффективности урока, из года в год вносились соответствующие коррективы в учебные планы и программы, увеличивалось количество часов на производственное обучение и учебно-производственную практику в старших классах.The article analyzes the effectiveness of educational work in boarding schools during the period of their formation.
|
|
|