Пошуковий запит: (<.>A=Міляєва В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Міляєва В. Р. Формування компетентності саморозвитку особистості в умовах реалізації компетентнісного підходу у фаховій справі [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва, Ю. В. Бреус // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 208-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_25
|
2. |
Міляєва В. Р. Розвиток лідерського потенціалу в процесі формування управлінської компетентності керівників навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_1_10
|
3. |
Міляєва В. Р. Психологічні аспекти професійної підготовки державних службовців в інтегрованому освітньому середовищі [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 425-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_57
|
4. |
Міляєва В. Р. Компетентнісно зорієнтований підхід в освіті як основа розвитку суб’єктності особистості та професійного самовизначення майбутнього державного службовця [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_3_22
|
5. |
Міляєва В. Р. Психологічні закономірності та механізми розвитку професійної компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_22
|
6. |
Міляєва В. Р. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_19
|
7. |
Виноградова В. Є. Запобігання конфліктній поведінці в процесі формування компетентності саморозвитку у студента вищої школи [Електронний ресурс] / В. Є. Виноградова, В. Р. Міляєва // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 28. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_28_5
|
8. |
Міляєва В. Р. Змістовно-структурна модель психологічного забезпечення підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_22
|
9. |
Міляєва В. Психологічні особливості стилю управління керівників-лідерів закладів середньої освіти [Електронний ресурс] / В. Міляєва, Н. Лебідь. // Університети і лідерство. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_2_8
|
10. |
Міляєва В. Підходи до визначення поняття професійної компетентності на засадах лідерства в сучасній психологічній теорії [Електронний ресурс] / В. Міляєва. // Університети і лідерство. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2017_1_6 Проаналізовано різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Описано приклади аналізу даного поняття як психологічного феномену. Висвітлено соціальні, мотиваційні, функціональні компетентності, модель компетентності за Дж. Равеном. Серед найбільш значимих для виконання професійної діяльності компетностей виділено когнітивні (готовність використовувати нові ідеї та інновації для досягнення цілей, аналіз середовища з метою виявлення нових можливостей, звичка до абстрагування, оригінальність мислення, готовність вирішувати складні проблеми, спроможність навчатися самостійно), афективні (довіра, терпимість до різних стилів життя, адаптивність, широта перспективи тощо), вольові (упевненість у собі, самоконтроль, наполегливість, відповідальність, здатність спонукати інших до співпраці тощо). Запропоновано продовжити аналіз зазначеної проблеми в напрямі пошуку психологічних механізмів оптимізації професійної компетентності.Проанализированы различные научные подходы к определению психологического содержания понятия профессиональной компетентности. Освещены социальные, мотивационные, функциональные компетентности, модель компетентности по Дж. Равену. Среди наиболее значимых для выполнения профессиональной деятельности компетностей выделены когнитивные (готовность использовать новые идеи и инновации для достижения целей, анализ среды с целью выявления новых возможностей, привычка к абстрагированию, оригинальность мышления, готовность решать сложные проблемы, способность учиться самостоятельно), аффективные (доверие, терпимость к различным стилям жизни, адаптивность, широта перспективы т.п.), волевые (уверенность в себе, самоконтроль, настойчивость, ответственность, способность побудить других т.п.). Предложено продолжить анализ указанной проблемы в направлении поиска психологических механизмов оптимизации профессиональной компетентности.The article shows different scientific approaches to ascertaining psychological contents of the notion Уprofessional competenceФ. Traditionally the phenomenon of professional competence has been considered and investigated in the sphere of management,administration and other sciences. But in terms of urgent social need of increasing effectiveness of using human resources, psychology aims at searching and profound amazing of the main mechanisms and methods of influence on development of professional competence. The article reviews some published works, demonstrates examples and suggests original conclusions on the issues.
|
11. |
Міляєва В. Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні [Електронний ресурс] / В. Міляєва, Ю. Бреус. // Університети і лідерство. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_3_12
|
12. |
Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_11
|
13. |
Міляєва В. Р. Особливості психологічно-педагогічного супроводу професійного самовизначення старшокласників [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва, І. П. Калюжна // Проблеми сучасної психології. - 2019. - № 2. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_2_14
|
14. |
Міляєва В. Р. До проблеми психологічної адаптації здобувачів вищої освіти першого року навчання до умов дистанційного навчання (на прикладі Ізмаїльського державного гуманітарного університету) [Електронний ресурс] / В. Р. Міляєва, Н. М. Свищ // Габітус. - 2022. - Вип. 38. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_38_19
|