Пошуковий запит: (<.>A=Михайлишин У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Михайлишин У. І. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами [Електронний ресурс] / У. І. Михайлишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_21 Подано стислі теоретичні відомості про діалогічне мовлення, створення та функціонування космогонічних фразеологічних одиниць, що концептуалізують опозицію «верх – низ», про їх значення та використання. Складено словник названих фразеологізмів для засвоєння студентами і охарактеризовано методику їх вивчення на теоретичному і практичному рівнях. Запропоновано трирівневу систему комунікативних вправ для збагачення діалогічного мовлення досліджуваними фразеологізмами.Приведены краткие теоретические сведения о диалогической речи, образовании и функционировании космогонических фразеологических единиц, которые концептуализируют оппозицию «верх – низ», об их значении и употреблении. Составлен словарь названных фразеологизмов для усвоения студентами и охарактеризована методика их изучения на теоретическом и практическом уровнях. Предложена трёхуровневая система коммуникативных упражнений для обогащения диалогической речи исследуемыми фразеологизмами.The article develops brief theoretical principles on dialogue speech, creating and functioning of cosmogonic phraseological units that conceptualize the opposition «top-bottom». The problem of meaning and usage of the concept within a cosmogonic phraseological unit is discussed. A glossary of the aforementioned phraseological units is compiled for the usage on theoretical and practical levels. A three-level system of communicative exercises for enriching the dialogue speech is introduced.
|
2. |
Михайлишин У. І. Теоретичні передумови навчання ідіоматичного іншомовного діалогічного спілкування студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / У. І. Михайлишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_13 Проведено аналіз теоретичних передумов навчання ідіоматичного іншомовного діалогічного спілкування студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Конкретизовано суть міжкультурної комунікативної компетенції й ідіоматичного мовлення як феномена, що виявляє себе в діалогічній комунікації.Произведён анализ теоретических предпосылок обучения идиоматическому иноязычному диалогическому общению студентов нефилологических специальностей ВУЗ. Конкретизирована сущность межкультурной коммуникативной компетенции и идиоматической речи как феномена, который проявляет себя в диалогической коммуникации.The analysis of the theoretical study of preconditions idiopathic dialogical communication of foreign non-philological students of higher educational institutions was done; concretized the essence of intercultural communication; defined the concept ofintercultural communicative competence and idiomatic speech as a phenomenon that manifests itself in dialogical communication.
|
3. |
Михайлишин У. Б. Особливості проявів тривожності неповнолітніх делінквентів [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 13. - С. 186-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_13_23
|
4. |
Михайлишин У. Б. Методологія дослідження судової психології: тенденції розвитку крізь призму діахронії [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин. // Технології розвитку інтелекту. - 2014. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2014_5_13
|
5. |
Михайлишин У. Б. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 1, Вип. 43. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_43_23
|
6. |
Михайлишин У. І. Ментальні дії у пареміологічній картині світу (на матеріалі німецької мови) [Електронний ресурс] / У. І. Михайлишин // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 27. - С. 232-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_27_54
|
7. |
Михайлишин У. Розвиток лінгвістичної освіти за козацької доби [Електронний ресурс] / У. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_38
|
8. |
Михайлишин У. Лінгвістична освіта Київської Русі [Електронний ресурс] / У. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 29. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_29_33
|
9. |
Михайлишин У. Ознайомлення учнів старших класів середньої школи із фразеологічними одиницями німецької мови орнітологійного змісту [Електронний ресурс] / У. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_34
|
10. |
Михайлишин У. Лінгвоосвіта в дохристиянський період [Електронний ресурс] / У. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 122-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_39
|
11. |
Михайлишин У. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію "вогонь–вода" [Електронний ресурс] / У. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_37 Подано стислі теоретичні відомості про діалогічне мовлення, створення та функціонування космогонічних фразеологічних одиниць, що концептуалізують опозицію «верх – низ», про їх значення та використання. Складено словник названих фразеологізмів для засвоєння студентами і охарактеризовано методику їх вивчення на теоретичному і практичному рівнях. Запропоновано трирівневу систему комунікативних вправ для збагачення діалогічного мовлення досліджуваними фразеологізмами.Приведены краткие теоретические сведения о диалогической речи, образовании и функционировании космогонических фразеологических единиц, которые концептуализируют оппозицию «верх – низ», об их значении и употреблении. Составлен словарь названных фразеологизмов для усвоения студентами и охарактеризована методика их изучения на теоретическом и практическом уровнях. Предложена трёхуровневая система коммуникативных упражнений для обогащения диалогической речи исследуемыми фразеологизмами.The article develops brief theoretical principles on dialogue speech, creating and functioning of cosmogonic phraseological units that conceptualize the opposition «top-bottom». The problem of meaning and usage of the concept within a cosmogonic phraseological unit is discussed. A glossary of the aforementioned phraseological units is compiled for the usage on theoretical and practical levels. A three-level system of communicative exercises for enriching the dialogue speech is introduced.
|
12. |
Михайлишин У. Б. Соціально-психологічні особливості динамічних основ функціонування цінностей у групі [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 30. - С. 407-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_30_36
|
13. |
Михайлишин У. І. Методика засвоєння експресивно-стилістичних фразеологічних одиниць [Електронний ресурс] / У. І. Михайлишин // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Філологічна. - 2012. - Вип. 31. - С. 191-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_31_54
|
14. |
Михайлишин У. Б. Вплив суспільних та особистісних чинників на агресивність делінквентних підлітків [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 4. - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_4_43
|
15. |
Михайлишин У. Б. Подолання посттравматичного синдрому в період реадаптації рятувальників [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин, О. М. Собченко // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 5. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_5_54
|
16. |
Михайлишин У. Б. Прояви професійної деформації працівників міліції [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 275-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_1_37
|
17. |
Михайлишин У. Б. Професійний стрес працівників органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 2. - С. 260-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_2_37
|
18. |
Михайлишин У. Б. Гендерні розбіжності у процесі функціонування групових цінностей студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 2. - С. 388-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_2_55
|
19. |
Михайлишин У. Б. Вплив групових цінностей на становлення соціальної зрілості студентства [Електронний ресурс] / У. Б. Михайлишин // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 3. - С. 272-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_3_35
|
20. |
Боярин Л. В. Соціально-психологічні особливості ціннісних орієнтацій особистості в аспекті прояву брехливості [Електронний ресурс] / Л. В. Боярин, Ю. А. Завацький, У. Б. Михайлишин, І. Є. Жигаренко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 2. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_2_6
|
| |