Пошуковий запит: (<.>A=Меднікова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Меднікова Г. І. Специфіка саморегуляції поведінки у осіб юнацького віку з різним рівнем позитивності-негативності ставлення до себе [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(1). - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(1)__19
|
2. |
Меднікова Г. І. Характеристики самоактуалізації студентів з різними варіантами структури ставлення до себе [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(2). - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(2)__15
|
3. |
Меднікова Г. І. Теоретико-методологічні засади дослідження системної детермінації становлення особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(2). - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__19
|
4. |
Меднікова Г. І. Захист ставлення до себе як індикатор процесу становлення особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 132-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(1)__18
|
5. |
Меднікова Г. І. Характеристика ціннісних орієнтацій студентів з різними особливостями ставлення до себе [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 47. - С. 121-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_47_17
|
6. |
Меднікова Г. І. Підходи до розуміння сутності системної детермінації в психологічній науці [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_17
|
7. |
Меднікова Г. І. Шляхи та засоби сприяння становленню особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 227-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_22 Представлено результати розроблення програми сприяння становленню особистісної зрілості студентів й емпіричної перевірки її ефективності. В основу розроблення програми покладено розуміння особистісної зрілості як системної якості особистості, яка породжується системою й зумовлена специфікою взаємодії її елементів, характером їх взаємозв'язків. Як елементи (підсистеми) системи особистості, які іманентні процесу становлення особистісної зрілості, автор визначає самосвідомість у єдності когнітивного (самопізнання), афективного (ставлення до себе) й поведінкового (саморегуляція) компонентів, а також мотиваційно-потребову та ціннісно-смислову сфери особистості. Мета роботи - сприяння становленню особистісної зрілості студентів є підвищення рівня їх особистісної зрілості за рахунок розвитку та корекції вищевказаних елементів (підсистем) системи особистості. Програма включає в себе інформаційний, мотиваційний, особистісний, інструментальний блоки. інформаційний блок спрямований на розкриття сутності феномену особистісної зрілості, закономірностей та системної детермінації її становлення в студентському віці, інформування студентів щодо мети, змісту та структури програми. Мета мотиваційного блоку є забезпечення позитивної мотивації студентів до участі в програмі. Особистісний блок спрямований на розвиток особистісних особливостей студентів, що сприяють становленню їх особистісної зрілості. Мета інструментального блоку - оволодіння студентами навичками та засобами саморегуляції поведінки, діяльності, спілкування. Перевірка ефективності запропонованої програми засвідчила наявність позитивних зрушень у показниках ставлення до себе, саморегуляції, самоактуалізації, смисложиттєвих і ціннісних орієнтацій, захисних механізмів, учбової мотивації студентів, показниках їх особистісної зрілості.
|
8. |
Меднікова Г. І. Концептуальні основи системної детермінації становлення особистісної зрілості в студентському віці [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 55. - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_55_15
|
9. |
Меднікова Г. І. Особистісна зрілість: сутність та критерії [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__22
|
10. |
Меднікова Г. І. Психолого-педагогічний супровід становлення особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_54_17
|
11. |
Даниленко Н. М. Проблема ставлення особистості до власної зовнішності в психологічній науці [Електронний ресурс] / Н. М. Даниленко, Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_57_8
|
12. |
Меднікова Г. Особливості суб’єктності дівчат юнацького віку з різним ставленням до зовнішності [Електронний ресурс] / Г. Меднікова, Н. Даниленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2019. - Вип. 61. - С. 119-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2019_61_9
|
13. |
Меднікова Г. І. Онтологічний аспект самосвідомості особистості [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_30
|
14. |
Меднікова Г. І. Смисложиттєві орієнтації та ставлення до себе як детермінанти становлення особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1046, Вип. 51. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1046_51_6
|
15. |
Меднікова Г. І. Характеристика самоактуалізації студентів з різними варіантами структури ставлення до себе [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2013. - Т. 2, Вип. 10. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2013_2_10_41
|
16. |
Меднікова Г. І. Особливості самосвідомості молодих матерів із різним рівнем емоційного вигорання [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2021. - Т. 32(71), № 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_1_7
|
17. |
Крамченкова В. О. Характеристика психологічного клімату сімей із дітьми, що часто хворіють [Електронний ресурс] / В. О. Крамченкова, Г. І. Меднікова, О. П. Леонідова // Проблеми сучасної психології. - 2021. - № 4. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2021_4_11
|
18. |
Меднікова Г. Structure of defense and coping behavior of the young people [Електронний ресурс] / Г. Меднікова, С. Набока // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2022. - Вип. 66. - С. 168-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2022_66_13
|
19. |
Бондаренко М. С. Особливості ставлення до здоров'я та хвороби жінок із онкопатологією, що хворіють на COVID-19 [Електронний ресурс] / М. С. Бондаренко, Г. І. Меднікова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_2_5
|
20. |
Меднікова Г. І. Взаємозв’язок ставлення до себе та ставлення до власної зовнішності жінок зрілого віку [Електронний ресурс] / Г. І. Меднікова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2023. - Т. 34(73), № 1. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2023_34(73)_1_26
|