Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:Психол./2013/1046/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.- Харків. Серія, Психологія- Титул.
- Зміст.
Розділ: психологія особистості
- Білецький О. М. Шляхи та засоби стимулювання розвитку професійної "Я-концепції" майбутніх психологів. - C. 9-13.
- Кострікін О. В. Особливості конфліктності особистості державних службовців. - C. 14-18.
- Макаренко А. О. Топологічні одиниці психологічного простору особистості у класичній та сучасній психології. - C. 19-21.
- Меднікова Г. І. Смисложиттєві орієнтації та ставлення до себе як детермінанти становлення особистісної зрілості студентів. - C. 22-25.
- Научитель О. Д., Селезньова О. С. Рівень усвідомлення саморегуляції як фактор прояву механізмів психологічного захисту особистості. - C. 26-28.
- Оніщенко Н. В. Вплив надзвичайної ситуації на розуміння смислу життя рятувальниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 29-33.
- Підбуцька Н. В. Психологічні особливості структури мотиваційної сфери студентів технічних спеціальностей. - C. 34-37.
- Побідаш А. Ю. Особливості неусвідомленого компоненту самосприйняття та самооцінки моряків. - C. 38-42.
- Сергеева Т. В. Зависимость эффективности саморазвития личности от широты когнитивно-смысловой ориентировки. - C. 43-47.
- Іanovska С., Turenko R., Kalyuzhnaya O. Connection of Prokrastination and Psychological Features of a Student Personality. - C. 48-51.
- Яровая Н. А. Психологические особенности ценностных ориентаций успешных индивидов (на примере менеджеров по продажам). - C. 52-55.
- Яроцкая А. С. Психологические особенности уровня субъективного контроля личности с контрзависимыми и созависимыми моделями взаимодействия. - C. 56-59.
Розділ: Психологія пізнавальних процесів
- Альохіна Н. В. Соціальний інтелект в структурі соціальної компетентності фахівців фармації. - C. 60-63.
- Доцевич Т. І. Рефлексивність як компонент метапізнання особистості. - C. 64-68.
- Заика Е. В., Догадина Т. В., Безроднова О. В., Комаристая В. П. Развитие системности мышления студентов-биологов в курсе "Адаптогенез в биологических системах". - C. 69-75.
- Калайтан Н. Л. Структурні особливості соціального та емоційного інтелекту у студентів п’ятого курсу ВТНЗ з різним типом навчальної ідентичності. - C. 76-79.
- Мельник И. М. Влияние общения на воспроизведение из социальной памяти социально значимых жизненных событий. - C. 80-83.
- Смолин Ю. А., Смолина Н. Ю. Анализ структурных составляющих механизма психологии технического творчества. - C. 84-90.
- Цуканова Ю. Б. Індивідуальні відмінності в естетичних вподобаннях фігур в залежності від власної одиниці часу. - C. 91-94.
Розділ: психодіагностика
- Заика Е. В. Процедура корреляционного анализа по Спирмену в психологических исследованиях. - C. 95-101.
- Петренко М. В., Богдан Ж. Б. К вопросу о диагностике просоциальной направленности личности. - C. 102-105.
Розділ: гендерна психологія
- Коцар А. В. Особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій: гендерний аналіз. - C. 106-109.
- Лучанінова Н. В. Материнство як складова гендерного функціонування сучасної жінки. - C. 110-112.
- Смайлова С. А. Личностные особенности как фактор эффективности коррекции массы тела у женщин. - C. 113-117.
- Старовойт Т. П. Гендерні особливості мотиваційно-ціннісної сфери студентів технічного ВНЗ з різною самооцінкою навчання. - C. 118-121.
- Терещенко Н. М. Вікова динаміка організації симптомокомплексу маскулінності/фемінінності у дівчат. - C. 122-125.
Розділ: психологія розвитку
- Киреева З. А. Осознание времени в предпенсионном возрасте и старости. - C. 126-129.
- Крейдун Н. П., Зімовін О. І. Вікова динаміка системи регуляції поведінки студентів. - C. 130-134.
Розділ: Психологія праці та професійної діяльності
- Александров Ю. В. Характеристика і класифікація управлінських рішень, що приймаються у системі ОВС України. - C. 135-141.
- Волков С. В. Психологічні особливості змісту професійної діяльності інспекторів з нагляду (контролю) за станом пожежної та техногенної безпеки. - C. 142-147.
- Воробйова Є. В. Командна робота у діяльності менеджерів нафтогазової галузі. - C. 148-151.
- Гараев А. А. Профессиональная идентичность как научная категория. - C. 152-155.
- Мацегора Я. В., Воробйова І. В. Визначення критеріїв професійного психологічного відбору на навчання у вищих військових навчальних закладах МВС України. - C. 156-160.
- Онуфрієва Л. А. Формування професіоналізму і психологічна підготовка майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 161-165.
- Пономаренко І. В. Психологічні особливості професійних завдань у діяльності газодимозахисників МНС України. - C. 166-169.
- Шиліна А. А. Мотивація професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ з різним рівнем ургентної аддикції. - C. 170-173.
Розділ: Психологія здоров’я та клінічна психологія
- Алиева Т. А. Принципы медико-психологической коррекции студентов с инвалидизацией с сердечно-сосудистыми заболеваниями.. - C. 174-176.
- Бєляєва О. Е. Ставлення до себе підлітків, що страждають на ожиріння. - C. 177-179.
- Кочарян А. С., Свинаренко Ю. В. Основные направления исследований в перинатальной психологии. - C. 180-183.
- Кукуруза Г. В. Ефективність програм раннього втручання для дітей з порушенням психічного розвитку. - C. 184-186.
- Лобунець Г. Ю. Медико-психологічний супровід студентів з особливими потребами, які навчаються в віщих навчальних закладах. - C. 187-190.
- Мальнева Н. А. Психологическое здоровье и его роль в становлении личности дошкольника. - C. 191-195.
- Мозговой В. И. Результаты исследования готовности родителей здоровых детей к инклюзии организации активного совместного досуга со сверстниками, имеющими физические ограничения. - C. 196-198.
- Савенкова І. І. Хронопсихологічне прогнозування перебігу пульмонологічних захворювань. - C. 199-203.
- Сейдаметова С. И. Тип отношения к дефекту у женщин с односторонним укороченим нижней конечности травматического генеза. - C. 204-207.
- Чернявская Т. П. Психологическая реабилитация лидеров бизнеса. - C. 208-212.
- Шевченко Р. П. Интроспекция, как вспомогательный метод арт-терапии в клинике невротических и психосоматических расстройств у военнослужащих и сотрудников вооруженных сил Украины. - C. 213-215.
Розділ: Соціальна психологія
- Абсалямова К. З., Луценко О. Л. Булінг у середовищі молодшої школи – соціально-психологічні й особистісні аспекти. - C. 216-221.
- Бучко В. Б. Психологічні аспекти резистентності до маніпуляції свідомостю. - C. 222-225.
- Дідух М. Л. Розуміння етнічної індивідуації в іудейській традиції. - C. 226-230.
- Казарова А. Н. Игровые факторы социализации подростков в социокультурных реалиях различных этапов развития общества. - C. 231-233.
- Жихарева Л. В. Особливості батьківського ставлення в контексті дитячо-батьківської прихильності. - C. 234-237.
- Стойчева М. І. Специфіка маніпуляції в підлітків у міжособистісних стосунках. - C. 238-240.
Розділ: Юридична психологія
- Перевозна Т. О. Ціннісні орієнтації в системі гальмуючих агресію структур у правопорушників зі специфічними розладами особистості. - C. 241-243.
- Сорока А. В. Особливості показників самовизначення засуджених на етапі підготовки до звільнення з пенітенціарних установ. - C. 244-251.
| 2013 | № 1046 | Вип. 51
|
|
|
|