Пошуковий запит: (<.>A=Мегем О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Мегем О. М. Генезис і сучасність методики навчання шкільної біологічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Мегем // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(3). - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(3)__39
|
2. |
Мегем О. М. Еволюція навчально-методичного забезпечення шкільної біологічної освіти в Україні (1959-1966 рр.) [Електронний ресурс] / О. М. Мегем // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 302-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_50
|
3. |
Мегем О. Закономірності циклічної динаміки генезису шкільної біологічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Мегем // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_18 Розглянуто методологічні засади системи періодизації шкільної біологічної освіти в Україні. Виокремлено її структурні компоненти та охарактеризовано функціональні зв’язки, зокрема: проектувальні, конструктивні, організаційні, гностичні та корективні. Визначено критерії періодизації.На основе теоретических и методологических подходов разработана система периодизации школьного биологического образования в Украине. Выделены структурные компоненты системы периодизации, обосновано влияние детерминирующих факторов общественной среды на компоненты системы, реализацию функциональных связей между ними. Опираясь на систему периодизации, выделены ее единицы и установлены критерии их определения.On the basis of theoretical and methodological approaches developed biological system periodization school education in Ukraine. Author determined structural components of the periods, the determining factors reasonably influence of social environment on system components, implementation of functional relationships between them. Based on the system periodization of units allocate and set criteria for their definition.
|
4. |
Мегем О. Творчий доробок українських методистів-біологів та вчителів-практиків (1940 – 1948 рр.) [Електронний ресурс] / О. Мегем // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_15 З позиції історико-педагогічної науки проаналізовано генезис методичної думки в 1940 – 1948 рр. Виділено основу методичних ідей, яка гарантує стабільність розвитку освіти, її саморегуляцію та відіграє вирішальну роль у відборі пріоритетних напрямків розвитку методики викладання шкільної біології за сучасних умов. Доведено, що тільки гармонійна інтеграція досвіду минулого з інноваціями сьогодення спроможні вирішити проблему ефективного перетворення навчально-виховного процесу в шкільній біологічній освіті сьогодення.С позиции историкопедагогической науки проанализирован генезис методических идей школьного биологического образования в Украине (1940 – 1948 гг.). Определено генетическое ядро проверенных временем методических идей, которое гарантирует стабильность развития образования, его саморегуляцию. Доказано, что только интеграция методических идей прошедшего с современными инновациями помогут решить проблему эффективного преобразования учебно-воспитательного процесса школьного биологического образования в Украине.On the basis of structural analysis of national methodologists’ works the genetic nucleus of verified over time teaching ideas was selected, which guarantees the stability of biology teaching methods and its selfregulation and is a motive power of teachers’ innovations. It must be functioning on new spiral turns of school biology teaching methods. The nucleus can not be changed with other innovative ideas. In further development of teaching methods they must be improved, and supplemented with new perspective, proved in practice, methodical projects.
|
5. |
Мегем О. Еволюція змісту шкільного курсу біології в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 – 1948 рр.) [Електронний ресурс] / О. Мегем, Л. Кузьменко // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_11
|
6. |
Мегем О. М. Модернізація шкільної біологічної освіти в Україні у другій половині 60-х - середині 80-х років XX ст. [Електронний ресурс] / О. М. Мегем // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 325-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_80
|
7. |
Плазова Т. І. Роль психологічної підтримки та психотерапії в умовах військових дій в Україні [Електронний ресурс] / Т. І. Плазова, О. М. Мегем, Н. В. Стельмах // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 16. - С. 546-558. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_16_50
|
8. |
Мегем О. М. Співпраця з науковими лабораторіями країн ЄС як засіб розвитку дослідницьких навичок у біологічній освіті України [Електронний ресурс] / О. М. Мегем, В. А. Колодій, Г. Ф. Аркушина // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 1. - С. 265-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_27
|
9. |
Мегем О. М. Використання мобільних додатків і електронних систем для моніторингу та управління здоров’ям дітей під час війни [Електронний ресурс] / О. М. Мегем, Ю. О. Олійник, С. М. Марциняк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 3. - С. 1372-1387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_3_122
|