Пошуковий запит: (<.>A=Кірдан О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кірдан О. Л. Управління вищим навчальним закладом: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / О. Л. Кірдан // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_13
|
2. |
Кірдан О. Організація управління громадськими та приватними вищими начальними закладами України (остання чверть ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__38
|
3. |
Кірдан О. Дослідження інституту попечителів учбових округів: історіографічний та джерелознавчий аспект [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(2). - С. 244-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(2)__38
|
4. |
Кірдан О. П. Земельна реформа як ключовий елемент формування нової моделі аграрного сектора [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Економіка і регіон. - 2011. - № 4. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_4_5 Окреслено особливості сучасного стану земельної реформи. Проаналізовано основні суперечності процесу практичної реалізації земельної реформи. Визначено комплекс заходів, які сприяють інвестиційній привабливості сільського господарства та формуванню високоефективного аграрного виробництва.
|
5. |
Кірдан О. Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832–1839 рр.) [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_2_15 Досліджено організаційні засади, теорію та практику управлінської діяльності попечителя Київського навчального округу в 1832 - 1839 рр. Проаналізовано нормативні документи, розглянуто передумови виникнення навчальних округів у Російській імперії. Охарактеризовано функції та обов'язки попечителя. Висвітлено його місце та роль у структурі управління Київського університету Св. Володимира. Розкрито зміст діяльності Є. Ф. фон Брадке на посаді попечителя.
|
6. |
Кірдан О. П. Економічна сутність та структура доданої вартості [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 9. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_9_7
|
7. |
Кірдан О. Л. Наукова діяльність українських університетів в управлінському дискурсі (1802-1917 рр.) [Електронний ресурс] / О. Л. Кірдан // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_65_15
|
8. |
Кірдан О. Управлінська діяльність у вітчизняних університетах [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_29
|
9. |
Кірдан О. Л. Особливості державного управління вищими навчальними закладами у 1863-1884 рр. (на прикладі Харківського, Київського та Новоросійського університетів) [Електронний ресурс] / О. Л. Кірдан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 23. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_23_14
|
10. |
Кірдан О. Л. Особливості державного управління вищими навчальними закладами у 1863-1884 рр. (на прикладі Харківського, Київського та Новоросійського університетів) [Електронний ресурс] / О. Л. Кірдан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 22. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_22_14
|
11. |
Кірдан О. П. Особливості забезпечення ефективного розвитку аграрного сектора економіки України та збалансованості учасників аграрного ринку [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 25(1). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_25(1)__9 Розглянуто розвиток аграрного сектора економіки України. Мета роботи - з'ясування особливостей забезпечення ефективного розвитку аграрного сектора економіки України та збалансованості учасників аграрного ринку. Завдання дослідження: з'ясувати особливості забезпечення ефективного розвитку аграрного сектора економіки України та окреслити основні шляхи гармонізації та збалансованості інтересів учасників аграрного ринку (власників, виробників, держави). Методологічною основою дослідження є діалектичний метод пізнання. У межах даного методу використано принцип суперечності. Структурно-функціональний метод використано для вивчення функціональних зв'язків у процесі гармонізації та збалансованості інтересів учасників аграрного ринку (власників, виробників, держави). Розглянуто шляхи забезпечення ефективного розвитку аграрного сектора економіки України. З'ясовано, що аграрний сектор України є системоутворюючим у національній економіці, він формує продовольчу та економічну безпеку, забезпечує розвиток технологічно пов'язаних галузей національної економіки, утворює ринок сільськогосподарської продукції та продовольства. Доведено, що аграрний сектор є ланкою, яка на даному етапі може стати локомотивом розвитку національної економіки й дати імпульс інвестиційному, технологічному та соціальному піднесенню в державі. Особливу увагу приділено окремим аспектам процесів, пов'язаних з удосконаленням земельних відносин, розвитку окремих форм господарювання та розвитку підприємництва та кооперації.
|
12. |
Кірдан О. П. Основні інструменти реалізації аграрної політики [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Управління фінансово-економічною безпекою. - 2015. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fineconsm_2015_1_8
|
13. |
Кірдан О. П. Формування ринку землі як складник ефективного розвитку аграрного сектора економіки України та збалансованості інтересів учасників аграрного ринку [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Економічні горизонти. - 2017. - № 2. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fineconsm_2017_2_4
|
14. |
Кірдан О. П. Організаційно-політичні засади формування ринку землі в Україні [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 11. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_11_14
|
15. |
Кірдан О. П. Політика імпортозаміщення як складник державного регулювання продовольчої безпеки України [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Економічні горизонти. - 2018. - № 2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fineconsm_2018_2_13
|
16. |
Кірдан О. П. Професійна підготовка майбутніх економістів періоду української незалежності в дзеркалі наукових досліджень [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 5. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_5_12 Розкрито теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Обгрунтовано авторську концепцію та педагогічну систему професійної підготовки майбутніх економістів. Увагу приділено питання законодавчого забезпечення зазначеної професійної підготовки.
|
17. |
Кірдан О. Архівні джерела з питань управління вищими навчальними закладами на українських землях в імперську добу: 1802 – 1917 рр. [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 2. - С. 50-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2017_2_10
|
18. |
Кірдан О. Погляди професорів університетів на проблему управління вищими навчальними закладами Російської імперії (початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 2. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_2_4 Проаналізовано погляди консервативних і демократичних викладачів на розширення університетської автономії. Зазначено, що магістральною ідеєю поглядів ліберальних професорів було повернення до принципів університетської автономії, задекларованих у Статуті 1863 р. Зроблено висновок, що погляди професорів на проблему управління ВНЗ, висловлені на початку ХХ ст., залишаються актуальними і сьогодні.Проанализированы взгляды консервативных и демократических преподавателей на расширение университетской автономии. Отмечено, что магистральной идеей взглядов либеральных профессоров было возвращение к принципам университетской автономии, задекларированным в Уставе 1863 г . Сделан вывод, что взгляды профессоров на проблему управления ВУЗ, высказанные в начале ХХ в., остаются актуальными и сегодня.The views of conservative and democratic teachers to expand the university autonomy. Noted that the main idea of the views of the liberal professors was a return to the principles of university autonomy, declared in the Constitution of 1863.
|
19. |
Кірдан О. Виклики та перспективи розвитку системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Кірдан // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 16. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_16_37
|
20. |
Кірдан О. П. Інформаційно-когнітивний підхід дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / О. П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 6. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_6_10
|
| |