Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2013/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Александрова В. Мовленнєва культура сучасної молоді. - C. 7-11.
  5. Андрухів І. Модель навчального іншомовного соціокультурного середовища основної школи. - C. 12-18.
  6. Безлюдний О. До проблеми навчання іншомовної лексики у немовному ВНЗ. - C. 19-25.
  7. Біляковська О. Дидактичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності майбутнього вчителя. - C. 26-31.
  8. Бойченко В. Формування педагогічного мислення майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема. - C. 32-37.
  9. Вихрущ В., Ковальчук Л. Пансофія Я. А. Коменського як основа забезпечення компаративістського підходу в історії дидактики. - C. 38-45.
  10. Гурська О. Підготовка студента та викладача до семінарського заняття (на прикладі суспільствознавчих дисциплін). - C. 46-52.
  11. Дяченко А. Теоретичний аналіз поняття "технологічна компетентність педагога". - C. 53-59.
  12. Корчевський Д. Парадигмальний підхід до інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. - C. 60-67.
  13. Маслюк Р. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 68-76.
  14. Орел Л. Готовність студентів до самостійної роботи з математики та її критеріально-рівневі характеристики. - C. 77-82.
  15. Осадченко І. Характеристика поняття "творчі здібності учнів ліцеїв". - C. 83-90.
  16. Остапйовська І. Витоки технологічного підходу в освіті у педагогічній спадщині Яна Амоса Коменського. - C. 91-96.
  17. Саєнко Н. Вдосконалення механізмів пам’яті в процесі вивчення іноземних мов. - C. 97-103.
  18. Штельмах О. Відеоурок як метод розвитку комунікативної компетенції у студентів технічного вузу на заняттях іноземної мови. - C. 104-109.
  19. Інноваційні технології

  20. Дробінська З. Використання інноваційних технологій в контексті підготовки майбутніх педагогів. - C. 110-114.
  21. Єжова О. Підготовка фахівців до запровадження технологій нових технологчних укладів. - C. 115-119.
  22. Мироненко Л. Використання педагогічних технологій під час вивчення понять на уроках соціально-економічної географії України. - C. 120-127.
  23. Остапенко А. Використання педагогічних технологій як дидактична проблема у контексті модернізації вищої школи: теоретичний аспект. - C. 128-136.
  24. Формування професійної компетентності

  25. Бурсова С. Підготовка майбутніх вихователів у рамках вивчення спецкурсу "організація педагогічної підтримки дітей у період адаптації до ДНЗ". - C. 137-142.
  26. Вишневська К. Контекстне навчання іноземної мови як чинник успішності формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 143-151.
  27. Гриньов С. Розвиток професійної культури майбутніх фахівців проектного менеджменту в умовах магістратури. - C. 152-158.
  28. Гриньова М. Саморегуляція як основа успішної навчальної діяльності молоді. - C. 159-163.
  29. Залізняк А. Мовленнєва компетентність як складова процесу професійної підготовки майбутнього вихователя. - C. 164-170.
  30. Кобзова С. Професійне самовдосконалення майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 171-176.
  31. Люленко С. Формування мотивів до природоохоронної роботи у майбутніх вчителів біології. - C. 177-181.
  32. Мамчур Л. Формування мовно-риторичної компетентності майбутнього вчителя-словесника. - C. 182-186.
  33. Савченко К. Формування професійної компетентності у вихователів дошкільного закладу при вивчені педагогічних дисциплін. - C. 187-192.
  34. Семчук С. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти. - C. 193-200.
  35. Холковська І. Принцип управління-самоуправління у формуванні готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктів. - C. 201-207.
  36. Хмеляр І., Шагієва Р. Мережева модель формування професійних компетентностей учителів як одна із педагогічних умов розвитку творчих здібностей учнів ліцею. - C. 208-216.
  37. Виховні аспекти підготовки

  38. Бялик О. Сучасні моделі статевого виховання учнівської молоді країн Євросоюзу (на прикладі Італії, Данії та Фінляндії, Польщі). - C. 217-222.
  39. Іваниця А. Сучасні особливості здійснення сімейного виховання молоді у закладах вищої освіти. - C. 223-229.
  40. Матвієнко Ю. Використання тренінгових технологій на підготовчому етапі виховання соціально активної особистості в системі студентського самоврядування. - C. 230-236.
  41. Історія педагогічної освіти

  42. Білавич Г. Концепція господарського просвітництва західноукраїнського жіноцтва (початок ХХ ст.). - C. 237-243.
  43. Кірдан О. Дослідження інституту попечителів учбових округів: історіографічний та джерелознавчий аспект. - C. 244-252.
  44. Клименко Ю. Розвиток есперанто-руху в Україні: від історії до сучасності. - C. 253-259.
  45. Наровлянський О. Організаційні засади реалізації виховних завдань дитячого центру "Молода гвардія". - C. 260-271.
  46. Федосова І. Реформування вищої інженерно-технічної освіти в Україні у 1917–1920-ті роки. - C. 272-277.
  47. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  48. Білецька І. Полікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США. - C. 278-286.
  49. Ковшар О. Завдання дошкільної освіти з розвитку особистості. - C. 287-293.
  50. Куліш С. Формування викладацького складу в Харківському університеті у ХІХ столітті. - C. 294-298.
  51. Микулинская О. Некоторые проблемы актуализации хореографического куррикулума. - C. 299-306.
  52. Мельник Н. Підготовка науково-педагогічних кадрів дошкільної освіти у Німеччині. - C. 307-315.
  53. Пилаєва Т. Використання інформаційно-освітніх технологій в університетах Великобританії за умов дистанційного навчання. - C. 316-321.
  54. Усик О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до діяльності в системі інклюзивної освіти. - C. 322-329.
  55. Schanne S. Peculiarities of teacher education in Germany: brief remarks. - C. 330-337.
  56. Наші автори. - C. 338-341.
  57. Аннотации. - C. 342-354.
  58. Annotation. - C. 355-366.
2013
Вип. 8(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського