![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кукуруза Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кукуруза Г. В. Гендерні особливості захисно-копінгового стилю у батьків, що виховують дітей з затримкою психомоторного розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 42(2). - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_42(2)__8
| 2. |
Кукуруза Г. В. Характеристика уявлень про батьківство в сім’ях, які виховують дітей з порушеннями розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Близнюк, О. С. Череднякова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_42(1)__15
| 3. |
Пасічник І. П. Mіждисциплінарна сімейно-центрована програма раннього втручання на етапі первинної медико-санітарної допомоги дітям [Електронний ресурс] / І. П. Пасічник, Г. В. Кукуруза // Перинатология и педиатрия. - 2013. - № 4. - С. 105-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2013_4_28
| 4. |
Кукуруза Г. В. Оцінка якості життя сімей, які виховують дітей раннього віку з синдромом дауна, в програмах раннього втручання [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Кирилова, С. М. Цилюрик // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Медицина. - 2014. - Вип. 8. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_medf_2014_8_5
| 5. |
Кукуруза Г. В. Методологічні засади раннього втручання як системи психологічного супроводу родин, які виховують дітей з порушеннями розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Український вісник психоневрології. - 2012. - Т. 20, вип. 3. - С. 190-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2012_20_3_289
| 6. |
Кукуруза Г. В. Підходи до організації психологічного супроводу підлітків із гастроезофагіальною рефлюксною хворобою в умовах стаціонару [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Кирилова // Психологічне консультування і психотерапія. - 2016. - Т. 1, Вип. 5. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2016_1_5_12
| 7. |
Кукуруза Г. В. Раннє втручання як система фасилітації розвитку дитини з психомоторними порушеннями [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, А. М. Кравцова // Медична психологія. - 2017. - Т. 12, № 3. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2017_12_3_12
| 8. |
Кукуруза Г. В. Характеристика психологічних захистів та копінгових стратегій батьків, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психічного розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Медична психологія. - 2017. - Т. 12, № 4. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2017_12_4_6
| 9. |
Лебець І. С. Особливості стану здоров’я та принципи профілактики психосоматичних і психологічних порушень в дітей шкільного віку із зони військового конфлікту [Електронний ресурс] / І. С. Лебець, В. В. Ніконова, С. Р. Толмачова, Т. М. Матковська, Г. В. Кукуруза, С. М. Цирюлік, Т. П. Костенко, В. А. Диннік, Д. А. Кашкалда, О. Ю. Майоров // Здоров'я дитини. - 2018. - Т. 13, № 8. - С. 729-735. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2018_13_8_5
| 10. |
Кашіна-Ярмак В. Л. Коморбідні стани у дітей із синдромом Дауна: проблемні питання медико+психологічного спостереження та реабілітації (огляд літератури і власні спостереження) [Електронний ресурс] / В. Л. Кашіна-Ярмак, Г. В. Кукуруза, А. О. Голобородько // Сучасна педіатрія. Україна. - 2019. - № 6. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2019_6_12 Мета роботи - визначення основної коморбідної патології у дітей із синдромом Дауна (СД), обгрунтування заходів спостереження та реабілітації. Наведено дані літератури та результати власного спостереження за 50 дітьми з СД віком від двох місяців до трьох з половиною років, які проходили реабілітаційні курси на базі БФ "Інститут раннього втручання для дітей з порушеннями розвитку та дітей-інвалідів". У дітей із СД відзначається висока частота аномалій розвитку систем, що потребує проведення певних медико-профілактичних і терапевтичних (у тому числі оперативних, медикаментозних) заходів. Основним завданням медичного супроводу такої дитини є своєчасна діагностика цих станів, їх корекція проводиться за тими самими принципами, що і у дітей без хромосомних порушень. Поєднання кількох патологічних станів, що є характерною особливістю цих дітей, ускладнює проведення реабілітаційних заходів. Не встановлено чітко визначених комбінацій патології та впливу різних комбінацій на результативність реабілітації, тому медичний супровід дітей із СД повинен мати індивідуальний характер і визначатися потребами конкретної дитини на певному етапі її розвитку. Встановлено, що наявність коморбідних станів впливає на перебіг періоду дитинства та можливості медико-психологічної реабілітації у дітей із СД. Медичний супровід таких дітей має велике значення, оскільки своєчасне виявлення патології з проведенням корекції визначає обсяг та ефективність індивідуальних реабілітаційних програм. Дослідження виконано відповідно до принципів Гельсінської Декларації. Протокол дослідження ухвалений Локальним етичним комітетом усіх зазначених у роботі установ. На проведення досліджень було отримано поінформовану згоду батьків дітей (або їх опікунів). Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.Мета роботи - визначення основної коморбідної патології у дітей із синдромом Дауна (СД), обгрунтування заходів спостереження та реабілітації. Наведено дані літератури та результати власного спостереження за 50 дітьми з СД віком від двох місяців до трьох з половиною років, які проходили реабілітаційні курси на базі БФ "Інститут раннього втручання для дітей з порушеннями розвитку та дітей-інвалідів". У дітей із СД відзначається висока частота аномалій розвитку систем, що потребує проведення певних медико-профілактичних і терапевтичних (у тому числі оперативних, медикаментозних) заходів. Основним завданням медичного супроводу такої дитини є своєчасна діагностика цих станів, їх корекція проводиться за тими самими принципами, що і у дітей без хромосомних порушень. Поєднання кількох патологічних станів, що є характерною особливістю цих дітей, ускладнює проведення реабілітаційних заходів. Не встановлено чітко визначених комбінацій патології та впливу різних комбінацій на результативність реабілітації, тому медичний супровід дітей із СД повинен мати індивідуальний характер і визначатися потребами конкретної дитини на певному етапі її розвитку. Встановлено, що наявність коморбідних станів впливає на перебіг періоду дитинства та можливості медико-психологічної реабілітації у дітей із СД. Медичний супровід таких дітей має велике значення, оскільки своєчасне виявлення патології з проведенням корекції визначає обсяг та ефективність індивідуальних реабілітаційних програм. Дослідження виконано відповідно до принципів Гельсінської Декларації. Протокол дослідження ухвалений Локальним етичним комітетом усіх зазначених у роботі установ. На проведення досліджень було отримано поінформовану згоду батьків дітей (або їх опікунів). Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.
| 11. |
Кукуруза Г. В. Психологічні чинники комплаєнтної поведінки у підлітків із цукровим діабетом 1 типу [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Кирилова, Л. Ф. Шестопалова, В. С. Підкоритов, Е. А. Михайлова, Є. В. Кришталь // Проблеми ендокринної патології. - 2020. - № 3. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pep_2020_3_7
| 12. |
Кукуруза Г. В. Структура захисно-коупінгової поведінки батьків, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 937, Вип. 45. - С. 170-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_40
| 13. |
Кукуруза Г. В. Типи внутрішньої картини здоров’я хлопців із затримкою статевого розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Кирилова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 937, Вип. 45. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_41
| 14. |
Кукуруза Г. В. Характеристика неусвідомлених аспектів ставлення до дитини у матерів, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 959, Вип. 46. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_959_46_21
| 15. |
Кукуруза Г. В. Характеристика сімейного функціонування в родинах, які виховують дітей раннього віку з порушеннями розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 985, Вип. 48. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_985_48_17
| 16. |
Кукуруза Г. В. Міждисциплінарна оцінка порушень психомоторного та соціально-емоційного розвитку у дітей раннього віку в системі раннього втручання [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1009, Вип. 49. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1009_49_20
| 17. |
Кукуруза Г. В. Ефективність програм раннього втручання для дітей з порушенням психічного розвитку [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1046, Вип. 51. - С. 184-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1046_51_42
| 18. |
Михайлова Е. А. Клініко-психологічні особливості дітей з різними формами ожиріння [Електронний ресурс] / Е. А. Михайлова, Г. В. Кукуруза, Л. Ф. Шестопалова, В. С. Підкоритов, Є. В. Кришталь, Т. М. Матковська, Д. А. Мітельов, Л. Д. Нікітіна // Проблеми ендокринної патології. - 2021. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pep_2021_2_10
| 19. |
Кашіна-Ярмак В. Л. Сучасні підходи до виявлення порушень розвитку дітей раннього віку в медичній практиці [Електронний ресурс] / В. Л. Кашіна-Ярмак, Г. В. Кукуруза, С. М. Цилюрик // Сучасна педіатрія. Україна. - 2022. - № 6. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2022_6_14 Мета роботи - проаналізувати й узагальнити міжнародний досвід використання скринінгу розвитку дітей перших років життя для раннього виявлення порушень розвитку та підвищення ефективності корекційних і розвиткових стратегій з урахуванням досягнень сучасної медичної науки та практики. Висвітлено сучасні підходи до виявлення порушень розвитку дітей раннього віку в медичній практиці з використанням інструментів скринінг-оцінки, що надає змогу своєчасно встановити ризики та визначити маршрут допомоги дитині. Така модель передбачає посилення співпраці між фахівцями медичної, психологічної, педагогічної та соціальної сфер між собою, а також фахівців із батьками. Підкреслено важливість залучення батьків до процесу скринінг-оцінки, використання їхніх знань для отримання всебічної та повної інформації щодо розвитку дитини. Медичний супровід і психолого-педагогічна підтримка сім'ї дитини з порушеннями здоров'я та розвитку у процесі яких спеціалісти допомагають батькам створювати в домашніх умовах спеціальне розвиваюче середовище для своєчасного задоволення особливих потреб малюка, є найефективнішою формою надання комплексної допомоги, в тому числі послуги раннього втручання. Наведено інформацію щодо міжнародного досвіду впровадження системи скринінгу розвитку дітей раннього віку та її ефективності. Показано, що використання скринінг-оцінки та моніторингу розвитку в медичній практиці створює передумови для виявлення проблем у розвитку на ранньому етапі, збереження здоров'я, підвищення благополуччя дітей і сімей, що їх виховують, надає змогу підвищити ефективність лікування або розвивальних заходів, мінімізувати наявні та попередити вторинні затримки розвитку в дитини. Виявлено, що залучення лікарів первинної ланки охорони здоров'я до проведення скринінгу розвитку є важливим етапом формування системи сучасної допомоги дітям раннього віку та їхнім сім'ям. Доведено необхідність впровадження скринінгу розвитку в повсякденну практику у робочий процес фахівців первинної медичної допомоги та забезпечення відповідної підготовки цих спеціалістів. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.
| 20. |
Кукуруза Г. В. Можливості раннього втручання для підтримки сімей з дітьми раннього віку у воєнний час: погляд батьків [Електронний ресурс] / Г. В. Кукуруза, О. О. Близнюк, А. М. Кравцова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 73. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2022_73_5
| | |
|
|