Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Крайнюк Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Крайнюк Л. М. Проблеми комплексної оцінки якості кулінарної продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Ж. А. Крутовий, Л. О. Касілова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 1. - С. 319-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_1_53
| 2. |
Крайнюк Л. М. Основні принципи розробки методологічної основи проектування [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Л. О. Касілова, О. Т. Старчаєнко, А. М. Набокова, М. Д. Станевич // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 1. - С. 375-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_1_62
| 3. |
Крайнюк Л. М. Системний підхід до управління якістю проектів підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Л. О. Касілова, Н. В. Чорна, А. М. Набокова, М. Д. Станевич // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 1. - С. 382-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_1_63
| 4. |
Крайнюк Л. М. Рецептура та проблеми контролю якості кулінарної продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Л. О. Касілова, Ж. А. Крутовий // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 1. - С. 445-452. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_1_71
| 5. |
Крайнюк Л. М. Проблеми удосконалення технологічних карт на кулінарну продукцію [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Ж. А. Крутовий, Л. О. Касілова, О. Т. Старчаєнко, Н. В. Манжос // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 2. - С. 342-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_2_54
| 6. |
Дьяков О. Г. ЯМР дослідження зміни стану вологи в культивованих грибах під час теплової обробки [Електронний ресурс] / О. Г. Дьяков, Л. М. Крайнюк, І. В. Набоков, О. І. Торяник // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 316-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_52
| 7. |
Крайнюк Л. М. Застосування методики комплексної органолептичної оцінки якості кулінарної продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Ж. А. Крутовий, Л. О. Касілова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2010. - Вип. 1. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2010_1_47
| 8. |
Крайнюк Л. М. Удосконалення технологічних карт у випадку малої кількості спостережень на етапі їх розробки [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Ж. А. Крутовий, Л. О. Касілова, Н. В. Манжос // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2010. - Вип. 1. - С. 273-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2010_1_48
| 9. |
Бреславец Т. В. Обоснование режимов технологического процесса получения изолированных белков пелагических рыб [Електронний ресурс] / Т. В. Бреславец, Л. М. Крайнюк, М. Б. Колесникова // Харчова наука і технологія. - 2011. - № 2. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2011_2_29
| 10. |
Крайнюк Л. М. Особливості мотивації праці на ресторанних підприємствах м. Харкова [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, І. Л. Полчанінова, О. В. Шишлакова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_2_12
| 11. |
Крайнюк Л. М. Технологія приготування напівфабрикату оздоровчого призначення з культивованих грибів [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, К. О. Пасічник // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2010. - Вип. 2. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2010_2_9
| 12. |
Крайнюк Л. М. Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, Ж. А. Крутовий, Л. О. Касілова, Л. В. Бородіна // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2010. - Вип. 2. - С. 256-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2010_2_42
| 13. |
Крайнюк Л. М. Оцінювання рівня якості управління підприємствами готельно-ресторанного комплексу регіону: соціологічний підхід [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, І. Л. Полчанінова, І. С. Баландіна // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_1_9 Презентовано результати дослідження підприємств готельно-ресторанного комплексу Харківського регіону з метою визначення цілісної картини якості управління готельно-ресторанним сектором у цьому регіоні та розробки рекомендацій з оптимізації управлінських механізмів. Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу управління готельно-ресторанними підприємствами Харківського регіону. Практична значущість дослідження визначається реальною потребою готельно-ресторанних підприємств у застосуванні системи управління, що відповідає вимогам ринку, з метою забезпечення конкурентоспроможності послуг. Досліджено динаміку розвитку готельно-ресторанного сектора Харківського регіону, виконано оцінювання результативності організаційних структур і системи управління на підприємствах з використанням експертного опитування. Визначено, що на фоні загальнодержавних позитивних явищ у розвитку готельної галузі Харківський регіон знижує свою частку ринку, що, перш за все, відбувається за рахунок наявності традиційних типів організаційних структур та обмеженого використання сучасних технологій менеджменту. Проведено типологізацію підприємств готельно-ресторанного комплексу Харківського регіону за критерієм якості управління на три рівні: високий, середній і низький. В умовах розглянутих готельно-ресторанних підприємств визначено підстави для впровадження міжнародних стандартів управління ISO 9001, пошуку нових форм і моделей управління, розробки стратегії та тактики розвитку, вдосконалення системи прийняття управлінських рішень тощо. Рекомендації та висновки цього дослідження мають прикладний характер і орієнтовані на широке використання при проведенні заходів, пов'язаних із підвищенням якості управління підприємствами готель-ресторанного комплексу на регіональному рівні.
| 14. |
Рябєв А. А. Розвиток інклюзивного туризму на прикладі організації харчування в готелях та аналогічних засобах розміщення [Електронний ресурс] / А. А. Рябєв, Л. М. Крайнюк, І. Б. Андренко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_31 У сфері туризму продовжує спостерігатися тенденція розвитку готельних підприємств завдяки поглибленню спеціалізації шляхом задоволення інклюзивних вимог споживачів готельних послуг. Найбільш актуальним у цьому плані напрямом є задоволення вимог з надання інклюзивних послуг харчування. Розглянуто питання організації інклюзивного харчування в готельних підприємствах з метою задоволення попиту на цю послугу, підвищення прибутковості готельних підприємств та посилення міжнародної інтеграції туристського ринку України у світовий туристський ринок. Здійснено аналіз сайтів - агрегаторів з бронювання послуг у готелях та аналогічних засобах розміщення щодо можливості обрання таких місць розміщення, де є послуги інклюзивного харчування. На основі аналізу автори дістались висновку, що на сайтах у фільтрах з обрання варіантів розміщення відсутня інформація про наявність послуг інклюзивного харчування. Для організації надання послуг інклюзивного харчування пропонується розробити відповідний набір меню та рецептів з урахуванням вірогідного попиту на дану послугу. Спираючись на наведені факти, можна зробити висновок, що організація надання послуг інклюзивного харчування дозволить утримати існуючих споживачів готельних послуг та залучити нових. Усе це дасть можливість підвищити прибутковість як виключно ресторанних підприємств при готелях та аналогічних засобах розміщення, так і готельних підприємств у цілому. Також буде посилено інтеграцію українського туристського ринку у світовий на умовах розвитку в межах концепції інклюзивного туризму.
| 15. |
Крайнюк Л. М. Екологічна стійкість індустрії гостинності Харківського регіону: сприйняття туристами екологічних практик засобів розміщення [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, І. Л. Полчанінова, М. М. Поколодна // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2019. - № 2. - С. 100-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2019_2_11
| 16. |
Крайнюк Л. М. Digital-інновації в секторі туризму та гостинності Харківського регіону [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, І. Л. Полчанінова, М. М. Поколодна, Н. М. Влащенко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 7. - С. 100-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_7_14 Наведено результати дослідження стану та перспектив упровадження digital-інновацій на ринку туризму та гостинності Харківського регіону в розрізі чотирьох осей аналізу: інновації корпоративного сайту, електронної торгівлі, інформаційно-комунікативних технологій в управлінні бізнесом і управлінні взаємовідносинами з клієнтами. Мета роботи - аналіз поточного стану використання digital-інновацій підприємствами сектора туризму та гостинності Харківського регіону, а також визначення найперспективніших цифрових технологій для подальшого розвитку даного сектора. Предметом дослідження виступають управлінські та організаційно-економічні відносини, що виникають в процесі розвитку регіонального ринку туризму та гостинності в умовах диджиталізації. Аналіз регіонального ринку, пов'язаного з digital-інноваціями в секторі туризму та гостинності, проведений з використанням кількісних даних, наданих регіональним управлінням статистики, поряд з інформацією, отриманою в результаті анкетного опитування 116 підприємств даного сектора. За допомогою використання нечітких заходів та інтеграла Шоке виявлено фактори інновацій, які найбільшою мірою впливають на конкурентоспроможність бізнесу у сфері туризму та гостинності, а також ступінь їх взаємодії. Обгрунтовано, що диджиталізація є важливим інструментом підвищення інноваційності бізнесу в секторі туризму та гостинності. Серед видів цифрових технологій, які найбільше впливають на процес підвищення ефективності бізнесу, визначено інновації, що пов'язані із удосконаленням корпоративного сайту та електронної торгівлі, зокрема запровадження фінтех і використання штучного інтелекту. Результати даного дослідження можуть бути використані регіональними та місцевими органами влади, менеджментом підприємств регіонального ринку туризму та гостинності при визначенні цільових пріоритетів, формуванні та реалізації стратегії цифрової трансформації, розробці регіональних програм сприяння розвитку внутрішнього туризму.
| 17. |
Писаревський І. М. Моделі управління процесами взаємодії стейкхолдерів ТНК сектора туризму та гостинності [Електронний ресурс] / І. М. Писаревський, Л. М. Крайнюк, І. Л. Полчанінова, М. М. Поколодна // Проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_4_24 Зосереджено увагу на взаємозв'язках управління транснаціональних корпорацій (ТНК) сектора туризму та гостинності, справедливому балансі інтересів і комунікаціях із зацікавленими сторонами. Мета дослідження - аналіз, узагальнення та систематизація різних моделей управління взаємодіями стейкхолдерів ТНК сектору туризму та гостинності на основі поділу між ними функцій управління та контролю. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що виникають у процесі управління відносинами менеджменту транснаціональних структур сектору туризму та гостинності з усіма зацікавленими сторонами. При розробці проблеми використовувалися різні методологічні підходи, в тому числі системний підхід, методи логічного та порівняльного аналізу, а також теоретичні підходи до управління та моделювання соціальних систем і організаційних структур. У результаті дослідження встановлено, що моделі управління взаємодіями стейкхолдерів ТНК сектора туризму та гостинності еволюціонували, з позиції виняткової уваги до інвесторів і пов'язаних економічних очікувань, до визнання орієнтації, спрямованої на підвищення цінності всіх зацікавлених сторін і прийняття на себе глобальної відповідальності (правової, економічної, соціальної та екологічної). Матеріали дослідження та його практичні висновки можуть знайти застосування: у практичній діяльності органів влади на макро- та мезорівнях при розробці варіантів управління взаємодією стейкхолдерів транснаціональних структур у процесі регулювання прямих інвестицій, програмно-прогнозних і проєктних розробок, стратегій розвитку макро- та мезоекономічних суб'єктів сектору туризму та гостинності; у практиці діяльності міжнародних туроператорів, готельно-ресторанних ланцюгів і мереж, зацікавлених у підвищенні ефективності функціонування.
| 18. |
Крайнюк Л. М. Аналіз конкурентоспроможності послуг підприємств індустрії гостинності: ідеальні та можливі рішення [Електронний ресурс] / Л. М. Крайнюк, М. Д. Вороніна, А. М. Романенко, Д. О. Шаповалов // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 17(2). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_17(2)__4
|
|
|