Пошуковий запит: (<.>A=Колишкіна А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Колишкіна А. Особливості формування екологічно доцільної поведінки в учнів початкової школи [Електронний ресурс] / А. Колишкіна // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 186-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_50
|
2. |
Колишкіна А. П. Теоретичні засади проблеми формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_14
|
3. |
Колишкіна А. П. Теоретичні аспекти взаємодії школи і сім’ї у вихованні школярів [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 281-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_34
|
4. |
Колишкіна А. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 287-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_41
|
5. |
Колишкіна А. П. Педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 498-502. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_118
|
6. |
Колишкіна А. П. Практика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2017. - № 1. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2017_1_19
|
7. |
Колишкіна А. Реалізація форм і методів взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкової школи [Електронний ресурс] / А. Колишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 7. - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_7_18
|
8. |
Колишкіна А. Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна, С. Кондратюк, М. Лянной // Наука і освіта. - 2018. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_4_5
|
9. |
Колишкіна А. П. Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна, А. В. Чобанян // Психологічний часопис. - 2018. - № 1. - С. 71-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_1_8
|
10. |
Колишкіна А. Використання ігрових технологій у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна, К. Врадій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 8. - С. 86-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_8_11
|
11. |
Колишкіна А. Дослідження стану сформованості екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_1_45
|
12. |
Чобанян А. В. Науково-методичні засади вивчення соціальної готовності до навчання в школі дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян, А. П. Колишкіна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2021. - Т. 32(71), № 2. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_2_33
|
13. |
Чобанян А. В. Теоретичне обґрунтування моделі психологічного супроводу старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян, А. П. Колишкіна // Габітус. - 2020. - Вип. 18(2). - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_18(2)__26
|
14. |
Колишкіна А. Педагогічні умови формування природознавчої компетентності учнів початкових класів на основі розвитку спостережливості [Електронний ресурс] / А. Колишкіна, К. Романенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 8. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_8_7
|