Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Клясен Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Клясен Н. Л. 
Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Л. Клясен // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Клясен Н. 
Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика [Електронний ресурс] / Н. Клясен // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Клясен Н. Л. 
Діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах реалізації національної стратегії розвитку освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. Л. Клясен // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_20
Розглянуто питання якісного оновлення післядипломної педагогічної освіти України в контексті галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (2013 р.). Визначено напрями роботи закладів післядипломної педагогічної освіти. Окреслено здобутки в їхній діяльності щодо здійснення стабільного розвитку системи освіти за останні роки. Зосереджено увагу на впровадженні нових навчальних курсів підвищення кваліфікації, упровадження різноманітних форм навчання дорослих, створенні в регіонах єдиного соціального інформаційно-освітнього середовища, створенні сайтів, електронних бібліотек, очного та заочного дистанційного консультування на базі Інтернет-ресурсів. Розкрито зміст впроваджених і таких, що знаходяться на стадії завершення, інноваційних проектів: „Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання”, „Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу”. „Єдиний реєстр навчально-методичних розробок”. Виокремлено питання успішного створення на базі закладів ППО авторських творчих майстерень, пошуку шляхів ефективного науково-методичного супроводу професійної діяльності педагогічних працівників, посилення координаційної функції у методичному середовищі регіонів. Констатовано, що система ППО постійно забезпечує реалізацію стратегій державної освітньої політики щодо її інноваційного розвитку.Рассмотрены вопросы качественного обновления последипломного педагогического образования Украины в контексте отраслевой Концепции развития непрерывного педагогического образования (2013 г.). Определены направления работы учреждений последипломного педагогического образования. Очерчены достижения в их деятельности по осуществлению устойчивого развития системы образования за последние годы. Сосредоточено внимание на внедрении новых учебных курсов повышения квалификации, внедрении различных форм обучения взрослых, создании в регионах единого социальной информационно-образовательной среды, создании сайтов, электронных библиотек, очного и заочного дистанционного консультирования на базе Интернет-ресурсов. Раскрыто содержание внедренных и находящихся на стадии завершения, инновационных проектов: „Образование в Украине. Нормативно-правовое регулирование”, „Информационное обеспечение общеобразовательного учебного заведения”, „Единый реестр учебно-методических разработок”. Выделены вопросы успешного создания на базе учреждений ППО авторских мастерских; поиска путей эффективного научно-методического сопровождения профессиональной деятельности педагогических работников; усиления координационной функции в методической среде регионов. Констатировано, что система ППО постоянно обеспечивает реализацию стратегий государственной образовательной политики, касающуюся ее инновационного развития.The problems of renewal of postgraduate pedagogical education in Ukraine in the context of the Conception of Continuing Pedagogical Education Development (2013) are considered in the article. The directions of the institutions of postgraduate pedagogical education are determined. The achievements of their activities concerning the stable development of the education system in recent years are described. The attention is paid to the introduction of new educational training courses and various forms for adult education, the creation of single social information and educational environment within the regions, creation of websites, e-libraries, full-time and part-time distant consultation system on the basis of Internet resources. The author describes the peculiarities of the following innovation projects which will be finished in the nearest future: “Education in Ukraine. Normative Regulation”, “Information Support of the General Educational Establishment”, “Single Register of Teaching Workbooks”. The author also emphasizes the importance of the successful creation of different workshops on the basis of postgraduate pedagogical educational institutions, looking for the ways of the effective scientific and methodological support for teachers’ professional activities, intensification of coordination function in the methodical environment within the regions. It is stated that the PPE system always provides for the implementation of strategies of state educational policy concerning its innovative development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 723.479 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Литвиненко Г. 
Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах територіальних громад [Електронний ресурс] / Г. Литвиненко, Н. Клясен // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Литвиненко Г. 
Управління проектами: сутність та особливості застосування в освіті [Електронний ресурс] / Г. Литвиненко, Н. Клясен // Рідна школа. - 2017. - № 11-12. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_11-12_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Клясен Н. Л. 
Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу мережею спеціальних бібліотек України [Електронний ресурс] / Н. Л. Клясен, Г. М. Литвиненко // ScienceRise. - 2014. - № 5(1). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2014_5(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Клясен Н. Л. 
Теоретичні аспекти розвитку комунікативних здібностей учителів гуманітарного профілю [Електронний ресурс] / Н. Л. Клясен // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2012. - Вип. 39. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2012_39_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 79.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Клясен Н. 
Роль науково-методичного супроводу професійного зростання педагогічних працівників в умовах реформування базової середньої освіти [Електронний ресурс] / Н. Клясен, Ю. Завалевський // Проблеми освіти. - 2023. - Вип. 2. - С. 251-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2023_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 903.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського