Пошуковий запит: (<.>A=Кисільова-Біла В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Кисільова-Біла В. До проблеми розвитку творчих можливостей студента у процесі загальнопедагогічної підготовки [Електронний ресурс] / В. Кисільова-Біла // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_11
|
2. |
Кисільова-Біла В. П. Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла, Н. Д. Дика, Є. В. Денисенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_3_8
|
3. |
Кисільова-Біла В. П. Розвиток характерологічних рис особистості – необхідна умова становлення творчої особистості в умовах компетентнісної освіти [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_47
|
4. |
Кисільова-Біла В. Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад – початкова школа [Електронний ресурс] / В. Кисільова-Біла, М. Ясногор // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_12_12
|
5. |
Кисільова-Біла В. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / В. Кисільова-Біла, Н. Майбородюк, І. Дюбар, Є. Денисенко // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_10_13
|
6. |
Кисільова-Біла В. П. Реалізація компетентнісного підходу в умовах математизації освіти України [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла, Ю. О. Баруліна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_3_16
|
7. |
Кисільова-Біла В. П. Формування дослідницьких умінь у майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 141-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_21 Акцентовано увагу на формуванні педагогічних здібностей студентів, що є необхідною умовою готовності їх до творчої педагогічної діяльності. На основі аналізу літератури розроблено систему дослідницьких умінь, необхідних студентам для виконання експериментально-дослідної частини педагогічного дослідження. Запропоновано різні варіанти математичних розрахунків для обробки та подання результатів педагогічного експерименту.Акцентировано внимание на формировании педагогических способностей студентов, что является необходимым условием готовности их к творческой педагогической деятельности. На основе анализа литературы представлена система исследовательских умений, необходимых студентам для выполнения экспериментальной части педагогического исследования. Предложены разные варианты математических расчетов для обработки и представления результатов педагогического эксперимента.
|
8. |
Кисільова-Біла В. П. Наповнення освітнього простору розвитку особистості молодшого школяра в період адаптації до шкільного життя (система розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова) [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла, І. І. Франків // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_16 Описано процес створення і наповнення такої підсистеми освітнього простору, як учитель - дитина - батьки в адаптаційний період входження дитини в шкільне життя системи розвивального навчання. На підставі досліджень доведено, що першокласники опановують основні базові поняття та правила освітнього простору саме під час адаптаційного періоду. Апробовано методичний проект, що показав важливість адаптаційного періоду для створення освітнього простору розвитку особистості дитини.Описан процесс создания и наполнения такой подсистемы образовательного пространства, как учитель - ребенок - родители в адаптационный период вхождения в школьную жизнь системы развивающего обучения. На основании исследований, доказано, что первоклассники овладевают основными базовыми понятиями и правилами образовательного пространства именно во время адаптационного периода. Апробирован методический проект, который показал важность адаптационного периода для создания образовательного пространства развития личности ребенка.
|