Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (24)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жигайло О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Жигайло О. М. 
Використання технології data mining в автоматизованій системі простежуванності виробництва сирої соняшникової олії [Електронний ресурс] / О. М. Жигайло // Автоматизация технологических и бизнес-процессов. - 2014. - № 3. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avtib_2014_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.92 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жигайло О. 
Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_6
Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Визначено структурні особливості методичної компетентності; сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструированию; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управлению деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. Определены структурные особенности методической компетентности; сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя, визначено структурні особливості методичної компетентності. Сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя, определены структурные особенности методической компетентности. Сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструирования; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управления деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.7 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Жигайло О. 
Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_22
Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Визначено структурні особливості методичної компетентності; сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструированию; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управлению деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. Определены структурные особенности методической компетентности; сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя, визначено структурні особливості методичної компетентності. Сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя, определены структурные особенности методической компетентности. Сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструирования; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управления деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Жигайло О. М. 
Розв'язання задачі адаптації регулятора при ідентифікації об'єкта управління в замкнутому контурі [Електронний ресурс] / О. М. Жигайло // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 42(1). - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_42(1)__70
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.397 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жигайло О. М. 
Особливості ефективного вирішення задачі адаптації регулятора в САУ прес-гранулятором [Електронний ресурс] / О. М. Жигайло // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 1. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 885.412 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Жигайло О. Л. 
Оцінка формування врожаю соняшнику в умовах зміни клімату [Електронний ресурс] / О. Л. Жигайло, Т. С. Жигайло, Ю. О. Бойчук // Вісник Одеського державного екологічного університету. - 2014. - Вип. 18. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodeu_2014_18_12
Розглянуто зміни агрокліматичних умов росту та розвитку соняшнику за різними сценаріями змін клімату. На основі моделі продуктивності посіву соняшнику проведено оцінку фотосинтетичної продуктивності, коливань врожаю насіння соняшнику у зв'язку з можливими змінами клімату на сході Лісостепової зони України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Жигайло О. О. 
Формування математичної компетентності дошкільників засобами інформаційно- комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Жигайло // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 340-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Жигайло О. 
Формування професійної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_20
Охарактеризовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема, розглянуто методичну компетентність. Наведено технології формування окремих компонентів професійної компетентності вчителя математики: розвиток математичного мовлення студентів, опанування прийомів й засобів, що застосовуються на окремих етапах розв'язування комунікативних задач; моделювання мовленнєвої поведінки; формування умінь відстоювати, обґрунтовувати власну думку, позицію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.391 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Жигайло О. Л. 
Контроль забруднення важкими металами багаторічних трав на зрошуваних землях Одещини [Електронний ресурс] / О. Л. Жигайло // Український гідрометеорологічний журнал. - 2011. - № 8. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uggj_2011_8_20
За допомогою методу математичного моделювання забруднення сільськогосподарських культур важкими металами проведено розрахунки і надано оцінку продуктивності та екологічної чистоти багаторічних трав на прикладі люцерни посівної.
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.459 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Жигайло О. Л. 
Агрометеорологическая оценка продуктивности люцерны на богаре и на орошаемых землях Одещины [Електронний ресурс] / О. Л. Жигайло // Український гідрометеорологічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uggj_2012_11_21
С помощью математической модели "Продуктивность люцерны посевной" выполнены расчеты урожайности зеленой массы люцерны за период с 2001 по 2010 гг. Сделана сравнительная оценка полученных результатов с многолетними наблюдениями XX в. Проведена оптимизация оросительных норм на посевах люцерны в 2004 и 2007 гг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.852 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Жигайло О. 
Обчислювальна діяльність як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.463 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Жигайло О. 
Формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу [Електронний ресурс] / О. Жигайло, О. Гунза // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Жигайло О. 
Психологічні аспекти формування професійноїкомпетентності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.142 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Жигайло О. 
Формування обчислювальних навичок молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / О. Жигайло, М. Басюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 5. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Жигайло О. 
Формування креативного мислення учнів початкових класів на уроках математики [Електронний ресурс] / О. Жигайло, С. Гайда // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 5. - С. 183-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_5_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Жигайло О. 
Формування часових уявлень учнів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Жигайло, Г. Кожан-Шелепило // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 5. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.451 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Жигайло О. 
Самопідготовка молодших школярів з математики на заняттях у групах продовженого дня [Електронний ресурс] / О. Жигайло, Ю. Дідик // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Жигайло О. 
Формування вимірювальних умінь та навичок учнів початкових класів під час вивчення геометричного матеріалу [Електронний ресурс] / О. Жигайло, У. Козак // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Жигайло О. 
Формування понятійного апарату першокласників під час вивчення підготовчого періоду з математики [Електронний ресурс] / О. Жигайло, З. Цімко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.868 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Жигайло О. 
Педагогічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у початковій школі [Електронний ресурс] / О. Жигайло, О. Друль // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 10. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_10_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського