Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Елькін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Елькін М. В. 
Проблема якості в управлінні закладом освіти [Електронний ресурс] / М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Аносов І. П. 
Антропологічний підхід до процесу виховання як фактор гармонійного розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. П. Аносов, М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Елькін М. В. 
Роль інновацій в управлінні підготовкою менеджера освітнього закладу [Електронний ресурс] / М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Елькін М. 
Шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі [Електронний ресурс] / М. Елькін // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_56
Розкрито проблему виникнення конфліктів у педагогічному колективі, визначено позитивні та негативні наслідки конфліктів та шляхи їх вирішення. Дано визначення конфлікту з точки зору філософії та психології, представлено позитивні (захист власної думки, ствердження власного авторитету, самореалізація тощо) та негативні (нервовий стан, емоційне напруження, зниження працездатності тощо) наслідки конфліктів. Підкреслено, що пріоритетним напрямом демократичної та гуманітарної освіти в Україні є підтримка та розвиток безконфліктної педагогіки. Визначено пріоритетні шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі: не поспішати з реакцією на порушення дисципліни, не захоплюватися наказами, використовувати парціальне оцінювання діяльності членів педагогічного колективу, дотримуватися коректної поведінки, співпрацювати та навчитися ставити вимоги перед членами педагогічного колективу. Доведено, що конфлікти в педагогічній діяльності неминучі, вони є поштовхом для власного розвитку і їх не слід уникати. Раскрыта проблема возникновения конфликтов в педагогическом коллективе, определены положительные и отрицательные последствия конфликтов и пути их разрешения. Дано определение конфликта с точки зрения философии и психологии, представлены положительные и отрицательные последствия конфликтов. Подчеркнуто, что приоритетным направлением демократического и гуманитарного образования в Украине является поддержка и развитие бесконфликтной педагогики. Определены рекомендации по разрешению конфликтов в педагогическом коллективе: не спешить с реакцией на нарушение дисциплины, не увлекаться приказами, использовать парциальную оценку деятельности членов педагогического коллектива, соблюдать корректное поведение, сотрудничать, а также уметь быть требовательным перед членами педагогического коллектива. Доказано, что конфликты в педагогической деятельности неизбежны, они являются толчком для собственного развития и их не следует избегать. Reveals the problem of conflict in the teaching staff, identified the positive and negative consequences of conflict and ways to resolve them. It’s considered the definition of the conflict from the point of view of philosophy and psychology of the positive and negative consequences of conflict. It’s stressed that the priority of a democratic and humanitarian education in Ukraine is the support and development of conflict-pedagogy. By analyzing the results of the study of conflict in the teaching staff to identify recommendations to address them: do not rush to the reaction to a breach of discipline, orders not to get involved, the use of partial evaluation of the members of the teaching staff, the correct behavior, cooperation, and the ability to be demanding to the members of the teaching staff. It is proved that the conflicts in teaching activities are inevitable, they are the impetus for its development and should not be avoided.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.407 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Елькін М. В. 
Консеквенти становлення і розвитку кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (1922-2014 рр.) [Електронний ресурс] / М. В. Елькін, М. М. Окса // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Елькін М. 
Роль жінок-просвітительок в історії педагогічної думки України [Електронний ресурс] / М. Елькін, М. Головкова, А. Коробченко // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 4. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Елькін М. 
Методологічні основи становлення нової парадигми освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Елькін // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 9. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_9_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Елькін М. В.  
Професійна компетентність учителя як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. В. Елькін, А. А. Коробченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 25. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_25_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Елькін М. 
Роль і місце міжкультурних комунікацій та діалогу в управлінні навчально-виховним процесом [Електронний ресурс] / М. Елькін // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Елькін М. 
Реальний педагогічний експеримент як віддзеркалення суспільних взаємовідносин [Електронний ресурс] / М. Елькін, І. Аносов, Т. Бєльчева // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Елькін М. 
Формування цінностей дошкільнят та учнів в умовах реалізації Концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / М. Елькін, І. Батарейна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 1. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2018_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського