Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дупляк Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Ткаченко Т. 
Рейтингова оцінка регіонального рівня розвитку виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Товари і ринки. - 2009. - № 2. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2009_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.068 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Антоненко І. Я. 
Виставкова діяльність в Україні: стан, проблеми та шляхи їх розв’язання [Електронний ресурс] / І. Я. Антоненко, Т. П. Дупляк // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(1). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дупляк Т. П. 
Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.723 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дупляк Т. П. 
Маркетингова комунікаційна стратегія туристської дестинації "Хорли" [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Інноваційна економіка. - 2015. - № 4. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дупляк Т. П. 
Інвестиційна привабливість підприємств виставкової діяльності [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 19. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_19_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.24 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шеєнкова К. А. 
Прикладні аспекти використання інтернет-технологій в управлінні туристичним підприємством [Електронний ресурс] / К. А. Шеєнкова, Т. П. Дупляк // Економічний простір. - 2015. - № 99. - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_99_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Босовська М. В. 
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. В. Ткаченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 23. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_23_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дупляк Т. П. 
Організаційно-правові засади державного регулювання виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк. // Ефективна економіка. - 2015. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_9_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.55 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ткаченко Т. 
Конвергентність ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 6. - С. 32–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_6_5
Визначено сутність теорії конвергенції в економіці. Досліджено прояви конвергентності ринку туристичних послуг, враховуючи світові та національні тренди розвитку туризму. Запропоновано стратегічні орієнтири державної політики, спрямованої на формування моделі конвергентного розвитку туризму в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.597 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ткаченко Т. 
Івент-індустрія та туризм у світовій економіці [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк, Ю. Забалдіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2020. - № 4. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2020_4_6
Визначено сутність і види івентів. Досліджено регіональну структуру міжнародного ринку бізнес-івентів і запропоновано рейтинг країн за рівнем впливу івентів на економіку. Проаналізовано магістерські освітні програми з івент-менеджменту в туризмі провідних закладів вищої освіти у світі. Розглянуто перспективи виходу івент-індустрії з кризи, спричиненої пандемією COVID-19.
Попередній перегляд:   Завантажити - 946.487 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Забалдіна Ю. Б. 
Формування програм споживчої лояльності в туризмі [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. М. Клімова, Н. О. Роскладка. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дупляк Т. П. 
Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичної дестинації [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк, В. Г. Жученко, Ю. Б. Забалдіна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_12_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського