Пошуковий запит: (<.>A=Дупляк Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Ткаченко Т. Рейтингова оцінка регіонального рівня розвитку виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Товари і ринки. - 2009. - № 2. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2009_2_5
|
2. |
Антоненко І. Я. Виставкова діяльність в Україні: стан, проблеми та шляхи їх розв’язання [Електронний ресурс] / І. Я. Антоненко, Т. П. Дупляк // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(1). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(1)__20
|
3. |
Дупляк Т. П. Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_7
|
4. |
Дупляк Т. П. Маркетингова комунікаційна стратегія туристської дестинації "Хорли" [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Інноваційна економіка. - 2015. - № 4. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_4_34
|
5. |
Дупляк Т. П. Інвестиційна привабливість підприємств виставкової діяльності [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 19. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_19_6
|
6. |
Шеєнкова К. А. Прикладні аспекти використання інтернет-технологій в управлінні туристичним підприємством [Електронний ресурс] / К. А. Шеєнкова, Т. П. Дупляк // Економічний простір. - 2015. - № 99. - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_99_22
|
7. |
Босовська М. В. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. В. Ткаченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 23. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_23_5
|
8. |
Дупляк Т. П. Організаційно-правові засади державного регулювання виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк. // Ефективна економіка. - 2015. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_9_39
|
9. |
Ткаченко Т. Конвергентність ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 6. - С. 32–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_6_5 Визначено сутність теорії конвергенції в економіці. Досліджено прояви конвергентності ринку туристичних послуг, враховуючи світові та національні тренди розвитку туризму. Запропоновано стратегічні орієнтири державної політики, спрямованої на формування моделі конвергентного розвитку туризму в Україні.
|
10. |
Ткаченко Т. Івент-індустрія та туризм у світовій економіці [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк, Ю. Забалдіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2020. - № 4. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2020_4_6 Визначено сутність і види івентів. Досліджено регіональну структуру міжнародного ринку бізнес-івентів і запропоновано рейтинг країн за рівнем впливу івентів на економіку. Проаналізовано магістерські освітні програми з івент-менеджменту в туризмі провідних закладів вищої освіти у світі. Розглянуто перспективи виходу івент-індустрії з кризи, спричиненої пандемією COVID-19.
|
11. |
Забалдіна Ю. Б. Формування програм споживчої лояльності в туризмі [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. М. Клімова, Н. О. Роскладка. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_33
|
12. |
Дупляк Т. П. Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичної дестинації [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк, В. Г. Жученко, Ю. Б. Забалдіна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_12_25
|