Пошуковий запит: (<.>A=Гуменюк С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гуменюк С. М. Причини недорозвитку творчих здібностей у розумово відсталих школярів [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Актуальні питання корекційної освіти. - 2010. - Вип. 1. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_16
|
2. |
Гуменюк С. Острозькі книжники як продовжувачі святоотцівської традиції [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Університетська кафедра. - 2014. - № 3. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukaf_2014_3_5
|
3. |
Гуменюк С. М. Містична практика ісихії в Україні на зламі ХVІ-ХVІІ ст. [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2013. - Вип. 53. - С. 154-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2013_53_18
|
4. |
Гуменюк С. Вплив Києворуського книжництва на формування морально-релігійного образу філософії острожан [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філософія. - 2008. - Вип. 4. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2008_4_5
|
5. |
Гуменюк С. І. Відтворення основних засобів як чинник розвитку виробничо-технічного потенціалу промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. І. Гуменюк // Європейські перспективи. - 2014. - № 5. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2014_5_16
|
6. |
Гуменюк С. В. Характеристика та особливості педагогічного мислення [Електронний ресурс] / С. В. Гуменюк // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_27
|
7. |
Гуменюк С. М. Культуротворчий потенціал смиренномудрія у проективному просторі давньоруської духовної традиції [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 3. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_3_5
|
8. |
Гуменюк С. М. Українсько-польські відносини: ретроспективний погляд на витоки релігійної толерантності [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2013. - Т. 21, вип. 23(2). - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2013_21_23(2)__18
|
9. |
Гуменюк С. Формування компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_13 Проаналізовано структуру педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури та стан дослідження цієї проблеми в сучасному педагогічному науковому дискурсі. Розглянуто педагогічне мислення як фахову компетенцію у складі загальної компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. Охарактеризовано недоліки та протиріччя в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури та шляхи їх подолання. Виокремлено педагогічні умови, необхідні для ефективного формування педагогічного мислення: введення в освітній процес університету особистісно-орієнтованого підходу; здійснення суб'єкт-суб'єктної взаємодії з метою ефективного формування у студентів комплексу інтелектуально-емоційних умінь; усвідомлену орієнтацію викладачів університету на формування педагогічного мислення. Наведено авторське визначення педагогічного мислення, яке трактується як здатність учителя застосовувати теоретичні положення соціальних наук в конкретних ситуаціях. Проанализирована структура педагогического мышления будущих учителей физической культуры и состояние исследования этой проблемы в современном педагогическом научном дискурсе. Рассмотрено педагогическое мышление как профессиональная компетенция в составе общей компетенции педагогического мышления будущих учителей физической культуры. Охарактеризованы недостатки и противоречия в профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры и пути их преодоления. Выделены педагогические условия, необходимые для эффективного формирования педагогического мышления, в частности: введение в образовательный процесс университета личностно-ориентированного подхода; осуществление субъект-субъектного взаимодействия с целью эффективного формирования у студентов комплекса интеллектуально-эмоциональных умений; осознанную ориентацию преподавателей университета на формирование педагогического мышления. Изложено авторское определение педагогического мышления, которое трактуется как способность учителя применять теоретические положения социальных наук в конкретных ситуациях.This paper deals with the problem of forming competence pedagogical thinking of future teachers of physical education as part of general competence . Characterized by deficiencies in the training of future teachers of physical culture and their solutions.
|
10. |
Гуменюк С. В. Характеристика та особливості педагогічного мислення [Електронний ресурс] / С. В. Гуменюк // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_23
|
11. |
Іванчов П. В. Профілактика тромбовенозних ускладнень в хірургії гострокровоточивого колоректального раку [Електронний ресурс] / П. В. Іванчов, О. М. Андрусенко, С. А. Гуменюк // Хірургія України. - 2014. - № 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KhU_2014_3_16 Мета роботи - визначити ефективні профілактичні підходи для зниження частоти виникнення тромбовенозних ускладнень (ТВУ) у хворих з гострокровоточивим колоректальним раком (ГККР). У період з 2002 до 2013 р. у Київський міський центр з надання допомоги хворим зі шлунково-кишковими кровотечами, який діє на базі Київської міської клінічної лікарні N 12, госпіталізовано 1114 пацієнтів із клінічною картиною кишкової кровотечі. Хворих з гострокровоточивим раком товстої кишки було 21,6 %, з кровоточивим гемороєм - 38,1 %, з дивертикульозом ободової кишки - 23,3 %. З приводу ускладнених форм колоректального раку за цей період госпіталізовано 811 хворих. Чоловіків було 126 (52,3 %) віком від 41 до 94 років (середній вік - 67 років), жінок - 115 (47,7 %) віком від 50 до 89 років (середній вік - 70 років). Переважали особи похилого та старечого віку - 81,3 %. У всіх пацієнтів були супутні захворювання різних органів та систем, що характерно для цієї вікової категорії хворих (поліморбідність - 100 %). Індекс поліморбідності становив 4,7 у чоловіків та 5,3 у жінок. Оперативне лікування проведено 105 (43,6 %) пацієнтам: радикальних оперативних втручань виконано 90 (85,7 %), паліативних та симптоматичних - 15 (14,3 %). Резектабельність - 95,2 %. Консервативну терапію одержували 136 (56,4 %) хворих. Проведено ретроспективний аналіз результатів лікування хворих, яких розподілили на дві групи: 1-ша група - 69 (65,7 %) пацієнтів, оперованих протягом 2002 - 2010 рр., яким профілактику ТВУ в післяопераційний період проводили низькомолекулярними гепаринами 1-го покоління або не проводили взагалі, 2-га група - 36 (34,3 %) пацієнтів, оперованих протягом 2011 - 2013 рр., яким профілактику ТВУ проведено беміпарином ("Цибор") у рекомендованій дозі 3500 МО/добу. У 2-й групі ТВУ виникли в 1 (2,8 %) пацієнта, у 1-й - у 8 (11,6 %) (тромбоемболія легеневої артерії - у 3, тромбоз глибоких вен - у 2, тромбоз периферичних вен - у 3). Летальність від ТВУ у 1-й групі становила 1,4 % (1 випадок, спричинений тромбоемболією легеневої артерії), у 2-й групі летальних випадків не було. Ситуацій, які б потребували відміни препарату у зв'язку з розвитком геморагічних ускладнень, не було. Висновки: застосування антикоагулянтної терапії беміпарином надало змогу зменшити частоту ТВУ в 4,1 разу. Початок тромбопрофілактики з використанням беміпарину в післяопераційний період так само ефективний та безпечний, як і початок до операції, операція триває у "сухому полі", що надає змогу виконувати великі за обсягом і технічно складні радикальні оперативні втручання. Якщо оперативне втручання проводиться з приводу ГККР, то введення антикоагулянтів для профілактики ТВУ протипоказано, доки не буде видалено кровоточиву пухлину. В хірургії ГККР єдиним низькомолекулярним гепарином, яким дозволено проводити профілактику розвитку післяопераційних ТВУ шляхом введення першої дози в післяопераційний період, є беміпарин натрію.
|
12. |
Гуменюк С. Формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 1. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_1_16
|
13. |
Гуменюк С. В. Опитування викладачів щодо формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / С. В. Гуменюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 484-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_66
|
14. |
Гуменюк С. М. Творчість Іова Желіза та її значення для становлення гомілетики у контексті вітчизняної ренесансної культури [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_5
|
15. |
Гуменюк С. М. Характеристика системи соціальної реабілітації дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / С. М. Гуменюк // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_8
|
16. |
Гуменюк С. Здоров’язберігаючі технології в системі освіти [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 26. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_26_18
|
17. |
Артем’єва Г. Покращення рівня фізичного розвитку та функціональної підготовленості спортсменів у спортивних танцях на етапі спеціалізованої базової підготовки засобами степ-аеробіки [Електронний ресурс] / Г. Артем’єва, О. Авраменко, С. Гуменюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 6. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_6_4
|
18. |
Гуменюк С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / С. В. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_19
|
19. |
Гуменюк С. Фахова підготовка майбутніх учителів фізичної культури засобами інноваційних технологій – вимога часу [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 2. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_2_18
|
20. |
Гуменюк С. Антропокультурні домінанти у творчості острозьких полемістів [Електронний ресурс] / С. Гуменюк // Київські полоністичні студії. - 2014. - Т. 24. - С. 480-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kps_2014_24_48
|
| |