Пошуковий запит: (<.>A=Грабовський П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Грабовський П. П. Проектування бази даних "Електронний класний журнал" на основі Microsoft Access [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 7. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_7_8
|
2. |
Грабовський П. В. Економічна ефективність елементів технології вирощування пшениці озимої при зрошенні в умовах Південного Степу України [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський, С. В. Коковіхін, П. В. Писаренко, В. Г. Найдьонов // Зрошуване землеробство. - 2011. - Вип. 56. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2011_56_46
|
3. |
Грабовський П. В. Продуктивність сортів твердої озимої пшениці залежно від умов вологозабезпечення та удобрення в умовах півдня України [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський // Зрошуване землеробство. - 2010. - Вип. 54. - С. 335-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2010_54_54
|
4. |
Писаренко П. В. Вплив умов вологозабезпечення та фону мінерального живлення на динаміку накопичення сирої маси та сухої речовини рослинами пшениці твердої озимої [Електронний ресурс] / П. В. Писаренко, С. В. Коковіхін, П. В. Грабовський // Зрошуване землеробство. - 2011. - Вип. 55. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2011_55_12
|
5. |
Лавриненко Ю. О. Перспективи використання гіс-технологій у зрошуваному землеробстві півдня України [Електронний ресурс] / Ю. О. Лавриненко, С. В. Коковіхін, П. В. Грабовський, І. О. Конащук // Зрошуване землеробство. - 2010. - Вип. 53. - С. 136-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2010_53_23
|
6. |
Грабовський П. В. Вплив сортового складу, добрив та зрошення на водний режим грунту та врожайність пшениці озимої [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський, Л. С. Мішукова, О. Г. Берднікова // Зрошуване землеробство. - 2012. - Вип. 57. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2012_57_17
|
7. |
Грабовський П. В. Енергетична оцінка розроблених елементів технології вирощування твердої пшениці при зрошенні [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський, Л. С. Мішукова // Зрошуване землеробство. - 2012. - Вип. 58. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2012_58_20
|
8. |
Грабовський П. В. Агроекологічні аспекти регулювання водного режиму ґрунту при вирощуванні пшениці твердої озимої в умовах півдня України [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський // Зрошуване землеробство. - 2013. - Вип. 59. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zz_2013_59_16
|
9. |
Грабовський П. П. Дидактична модель розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 12. - С. 39-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_12_7
|
10. |
Грабовський П. А. Высококачественная питьевая вода для населения [Електронний ресурс] / П. А. Грабовський, Г. М. Ларкина, В. И. Прогульный // Проблеми водопостачання, водовідведення та гідравліки. - 2015. - Вип. 25. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVVG_2015_25_13
|
11. |
Коковіхін С. В. Вплив режимів зрошення та фону живлення на параметри водоспоживання та продуктивність сортів твердої озимої пшениці в умовах Півдня України [Електронний ресурс] / С. В. Коковіхін, П. В. Писаренко, П. В. Грабовський // Таврійський науковий вісник. - 2010. - Вип. 73. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2010_73_28
|
12. |
Грабовський П. П. Критерії, показники і рівні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_11 Представлене дослідження стосується актуальної проблеми сьогодення і необхідності визначення засобів оцінювання розвитку інформаційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено критерії оцінювання розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів і мотиваційний (наявність у педагога мотивації і психологічної готовності до розвитку досліджуваної компетентності), когнітивно-операційний (відображає готовність і здатність вчителя щодо безпосереднього використання інформаційних технологій у своїй професійній діяльності), рефлексивний (здатність вчителя оцінити власний рівень розвитку інформаційної компетентності); та здійснено їх декомпозицію до відповідних критеріальних показників. За допомогою емпіричних методів дослідження, зокрема методу експертних оцінок із застосуванням методики визначення відносної частоти вибору експертами показників та відповідних критеріїв, доведено їх значущість при оцінюванні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів. На основі обгрунтованих і розроблених критеріїв та відповідних їм показників описано чотири рівні розвитку досліджуваної компетентності педагога і низький, середній, достатній та високий. Подальші дослідження можуть стосуватися розробки математичного апарату визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів на основі виділених критеріїв і відповідних показників.
|
13. |
Грабовський П. П. Проєктування інформаційної системи моніторингу процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 73, № 5. - С. 206-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_73_5_17
|
14. |
Колос К. Р. Основні характеристики комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос, П. П. Грабовський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_17
|
15. |
Грабовський П. П. Інфологічна модель бази даних інформаційної системи моніторингу процесу підвищення кваліфікації педагогів [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Технічна інженерія. - 2020. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tehin_2020_1_19
|
16. |
Олійник В. В. Структурно-функціональна модель організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі післядипломної педагогічної освіти в умовах пандемії [Електронний ресурс] / В. В. Олійник, П. П. Грабовський // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 17. - С. 95-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2021_17_9
|
17. |
Олійник В. В. Критерії та показники добору цифрової платформи електронного навчання для закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / В. В. Олійник, П. П. Грабовський, О. А. Коновал // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 90, № 4. - С. 19-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_90_4_4
|
18. |
Грабовський П. В. Вплив умов зволоження та фону мінерального живлення на площу асиміляційної поверхні рослин пшениці твердої озимої [Електронний ресурс] / П. В. Грабовський // Таврійський науковий вісник. - 2012. - Вип. 80. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2012_80_16
|
19. |
Грабовський П. П. Алгоритм здійснення вибору цифрового застосунку відеоконференцзв’язку для реалізації підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою навчання [Електронний ресурс] / П. П. Грабовський // Вісник післядипломної освіти. Серія, Педагогічні науки / Атопол Груп. - 2023. - С. 41-58.
|
20. |
Грабовський П. Критерії та показники добору цифрового застосунку реалізації інтерактивного робочого аркушу педагогічним працівником закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / П. Грабовський // Освіта. Інноватика. Практика. - 2023. - Т. 11, № 9. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_9_4
|