Пошуковий запит: (<.>A=Гончаренко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гридина Т. А. Значение эхографии в оценке состояния гепатобилиарной системы у детей с рецидивирующими бронхитами и бронхиальной астмой [Електронний ресурс] / Т. А. Гридина, Е. В. Полищук, Н. И. Гончаренко, Б. А. Тарасюк, И. В. Андрущенко // Лучевая диагностика, лучевая терапия. - 2013. - № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ldlt_2013_1_9
|
2. |
Гончаренко Н. Г. Організація маркетингового управління діяльністю інтегрованих корпоративних структур [Електронний ресурс] / Н. Г. Гончаренко, М. О. Науменко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 5. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_5_68
|
3. |
Гончаренко Н. В. Навчальний стрес як чинник психічного здоров’я студентської молоді [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 5. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_7
|
4. |
Гончаренко Н. В. Навчальний стрес як чинник психічного здоров’я студентської молоді [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 6. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_6_13
|
5. |
Гончаренко Н. И. Экономические основы региональных интеграционных процессов в Машрикском регионе [Електронний ресурс] / Н. И. Гончаренко, Саед С. М. Анкави // Вісник Міжнародного слов'янського університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Т. 16, № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VMSU_econ_2013_16_1-2_5
|
6. |
Гончаренко Н. До проблеми викладання іноземних мов у змісті середньої освіти у другій половині ХІХ ст. – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Гончаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 254-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_38
|
7. |
Гончаренко Н. О. Лисичанський педагогічний коледж – освіти палац золотий (до ювілею з нагоди 75-річчя) [Електронний ресурс] / Н. О. Гончаренко, С. А. Крошка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 8(2). - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_8(2)__29
|
8. |
Гончаренко Н. В. Навчальна література з курсів нових іноземних мов (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(7). - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(7)__29 Проаналізовано навчальну літературу з курсів нових іноземних мов у реальних училищах другої половини XIX - початок XX ст. підручників; виявлено, що їх зміст відповідав вимогам, які висувалися програмами Міністерства народної освіти до їх викладання та методам навчання; з'ясовано, що досліджуваний період відзначався різноманіттям підручників і це пояснювалося пошуком створення раціонального підручника, який би відповідав смакам прихильників і перекладного, і натурального методів навчання; досліджено, що обов'язковою складовою частиною підручників була наявність текстів, в яких висвітлювалося життя, культура народу, мова якого вивчається.
|
9. |
Гончаренко Н. В. Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_38 Здійснено історіографічний огляд джерел та з'ясовано стан дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти другої половини ХІХ − початку ХХ ст. Виявлено, що вчені у своїх розвідках приділяли увагу таким питанням досліджуваної проблеми, як: історії розвитку середньої школи, реформуванню освітньої системи, становленню та функціонуванню реальних училищ, перевагам класичної та реальної освіти, методиці викладання окремих предметів у реальних училищах, вдосконаленню навчального процесу, висвітленню поглядів педагогів на початкову та середню освіту, аналізу дискусій навколо класицизму і реалізму та проектів статутів гімназій, процесу запровадження і поширенню іноземних мов у різних типах середніх навчальних закладів, історії становлення організаційних засад, змісту і форм підготовки вчителя іноземної мови.Осуществлен историографический обзор источников и выяснено состояние исследования проблемы преподавания иностранных языков в контексте развития реального направления отечественного образования второй половины ХІХ − начало ХХ в. Обнаружено, что ученые в своих разведках уделяли внимание таким вопросам исследуемой проблемы, как: истории развития средней школы, реформированию образовательной системы, становлению и функционированию реальных училищ, преимуществ классического и реального образования, методике преподавания отдельных предметов в реальных училищах, совершенствованию учебного процесса, освещению взглядов педагогов на начальное и среднее образование, анализу дискуссий вокруг классицизма и реализма, проектов уставов гимназий, процессу внедрения и распространению иностранных языков в разных типах средних учебных заведений, истории становления организационных принципов, содержания и форм подготовки учителя иностранного языка.Historyographical review of the sources has been made and the state of the investigation offoreign languages teachingproblem in the contest of real native education tendencies developmentof late XIX early XX century has been defined. It was defined that scientists in their researchers paid attention to such problems of the investigation as: secondary school development, reformation of educational system, statement and functioning of real secondary schools, advantages of classical and real education, methodology of some subjects teaching in real secondary schools, the educational processimprovement, enlighten of pedagogs’views on the primary and secondary education, analysis of the discussions aroud classicism and realism and projects of the gymnasium regulations, the process of introducing and spreading of foreign languages in different types of secondary educational establishments, history of the forming of organizing principles, content and form of of foreign languagesteachers’ training.
|
10. |
Гончаренко Н. Г. Оптимізаційна модель визначення витрат на закупівлю продовольства [Електронний ресурс] / Н. Г. Гончаренко, С. М. Осипенко, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 269-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_41
|
11. |
Горобец В. А. Опыт применения диагностических карт для определения групп крови по системе AB0 и системе резус D как экспресс-метод в условиях кардиохирургического стационара [Електронний ресурс] / В. А. Горобец, Н. В. Гончаренко // Український журнал екстремальної медицини імені Г. О. Можаєва. - 2010. - т. 11, № 2. - С. 130-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujem_2010_11_2_35
|
12. |
Сиропятов О. Г. Психологічні особливості впровадження тренінгу "Збереження психічного здоров’я майбутніх лікарів засобами арт-терапії" [Електронний ресурс] / О. Г. Сиропятов, Н. В. Гончаренко // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 25. - С. 427-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_36
|
13. |
Благодатний В. М. Система якості мікробіологічної діагностики туберкульозу [Електронний ресурс] / В. М. Благодатний, Н. Б. Гончаренко, А. Ґ. Салманов // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2014. - Вип. 23(4). - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2014_23(4)__8 Епідемія туберкульозу (ТБ) в Україні трансформується у поширення його мультирезистентних форм. Сьогодні 20 % - 50 % вперше діагностованого туберкульозу є мультирезистентним, що наближає країну до тенденцій, які вирують на Азіатському континенті (Іран). Гасло "Зупинимо туберкульоз в Україні!" треба наповнити конкретними науковими розробками. Медицина XXI ст. потребує нові технології в діагностиці тяжких, соціально значущих інфекційних хвороб. Мета роботи - формування алгоритму системи якості мікробіологічної діагностики туберкульозу, оптимізація бактеріоскопічної діагностики туберкульозу. Боротьба з туберкульозом має включати ефективну та своєчасну діагностику, лікування та заходи профілактики ВІЛ-ТБІ інфекції. Якість діагностичної роботи протитуберкульозного диспансеру оцінюється за питомою вагою пацієнтів з бактеріовиділенням або розпадом легеневої тканини у вперше діагностованим туберкульозом, що розцінюється як несвоєчасне виявлення. Ряд методів відображають імунологічну перебудову організму інфікованої людини: проба Манту, T-spot test, Diaskintestі, квантифероновий тест (QuantiFERON-TB Gold), але жодний з перерахованих тестів не спроможний для формулювання діагнозу інфекції туберкульозу (ТБ), тому метод бактеріоскопії на сьогодні не втратив своєї актуальності для мікробіологічної діагностики ТБ. Розроблено алгоритм оптимізації системи якості мікробіологічної діагностики туберкульозу.
|
14. |
Гончаренко Н. В. Результати дослідження психологічних чинників особливості збереження психічного здоров’я майбутніх лікарів [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 88-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_9
|
15. |
Альдикенова С. М. Трансформування функції кордонів у прикордонних територіях [Електронний ресурс] / С. М. Альдикенова, А. П. Голіков, Н. І. Гончаренко, О. В. Ханова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__48
|
16. |
Гончаренко Н. К. Шевченко у школі: образ Тараса Шевченка у підручниках історії [Електронний ресурс] / Н. К. Гончаренко // Українська біографістика. - 2014. - Вип. 11. - С. 247-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ubi_2014_11_19
|
17. |
Гончаренко Н. Б. Современная "пьеса для двоих” и жанровые особенности драматургии А. Чехова [Електронний ресурс] / Н. Б. Гончаренко // Вопросы русской литературы. - 1987. - Вип. 1. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1987_1_10
|
18. |
Гончаренко Н. Н. Использование сетевых технологий с формированием Smart-учебника в процессе обучения [Електронний ресурс] / Н. Н. Гончаренко // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 1(2). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_1(2)__4
|
19. |
Науменко М. А. Сбалансированная система показателей в системе стратегического управления развитием интегрированных корпоративных структур [Електронний ресурс] / М. А. Науменко, Н. Г. Гончаренко // Бізнес Інформ. - 2011. - № 2(1). - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2011_2(1)__29
|
20. |
Гончаренко Н. О. Організаційно-методичні засади діяльності молодіжного медіа-центру лисичанського педагогічного колледжу [Електронний ресурс] / Н. О. Гончаренко, С. А. Крошка // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 34. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_34_10
|
| |