Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вінник М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Співаковський О. В. Побудова ІКТ інфраструктури ВНЗ: проблеми та шляхи вирішення [Електронний ресурс] / О. В. Співаковський, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 99-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_11
| 2. |
Самчинська Я. Б. Просування й розповсюдження педагогічного програмного забезпечення на ринку України [Електронний ресурс] / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 210-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_26 Розглянуто законодавчі вимоги й особливості розповсюдження педагогічного програмного забезпечення, а саме сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні заходи стимулювання збуту й реклами, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій для підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.
| 3. |
Кравцов Г. М. Дослідження впливу якості електронних освітніх ресурсів на якість освітніх послуг з використанням дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Кравцов, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_12 Вдосконалення інформаційного забезпечення освітніх процесів потребує сьогодні нових підходів до організації управління та формування освітньої політики у галузі дистанційного навчання, яка базується на використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Важливим етапом цього процесу є постійний моніторинг стану розвитку та впровадження інформаційних технологій, а зокрема і систем дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Основним завданням моніторингу є оцінка впливу на розвиток дистанційного навчання державних освітніх стандартів, навчальних програм, методичного забезпечення, технічного обладнання та інших факторів; виявлення факторів, які впливають на хід та результати впровадження дистанційного навчання; порівняння результатів функціонування закладів освіти та систем дистанційної освіти з метою визначення найбільш оптимальних шляхів їх розвитку. Представлено результати аналізу залежності якості освітніх послуг від якості електронних освітніх ресурсів. Тенденції розвитку освітніх послуг досліджено порівнянням впливу якості електронних освітніх ресурсів на якість освітніх послуг вищих педагогічних навчальних закладів України станом на 2009 - 2010 та 2012 - 2013 роки. Загалом, аналіз результатів дослідження надає змогу оцінити якість сучасних освітніх послуг, як задовільний та сказати що майже 70 % успіху їх подальшого розвитку залежить від якості використовуваних ЕОР та систем дистанційної освіти зокрема.
| 4. |
Вінник М. О. Використання комп’ютерних засобів комунікації в підготовці майбутніх інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / М. О. Вінник, Ю. С. Лазаренко, Ю. В. Корж, Ю. Г. Тарасіч // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_17
| 5. |
Вінник М. О. Використання інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / М. О. Вінник // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 18. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_18_17 Описано практичний досвід співпраці науково-дослідної групи викладачів та студентів Херсонського державного університету зі створення програмного засобу для автоматизації, збору та обробки інформації про публікації науковців університету в мережі Інтернет. Останнім часом багато уваги наукометричним базам приділяють і наукові товариства країн східної Європи. Значна кількість країн створюють власні аналоги наукометричних баз, платформ та інших сервісів. Працюючи над подібними проектами майбутні інженери програмісти можуть бути готовими до реалізації аналогічних завдань як для власної країни, так і для світових лідерів. Результатом роботи науково-дослідної групи має бути створення програмного засобу для підтримки бізнес процесів наукової діяльності в університеті. Залучення студентів до науково-дослідної роботи дозволяє також використовувати їх творчий і трудовий потенціал для вирішення актуальних задач університету, підвищити науково-дослідницькі компетентності професійних навичок студентів спеціальності інформатика та програмна інженерія, які приймають участь у проектуванні та розробці реальних програмних продуктів. Участь студентів у кожному етапі є необхідним елементом роботи науково-дослідної групи. Під час створення програмного засобу студенти не тільки одержують теоретичні та практичні знання про науково-дослідну роботу, а й підвищують власні професійні компетентності, оскільки реалізація відповідних проектів є максимально наближеною до роботи професійного інженера програміста.
| 6. |
Осипова Н. В. Модель формування дослідницької компетентності у майбутніх інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / Н. В. Осипова, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_16 Проведено аналіз практичного досвіду та теоретико-методологічних засад формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів та визначено її змістовну сутність, структуру, критерії та показники. Охарактеризовано рівні сформованості дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів та обгрунтовано основні етапи її формування. Зважаючи на специфіку формування дослідницької компетентності саме у інженерів-програмістів, вимоги ринку праці та суспільне замовлення велику увагу приділено участі студентів у науково-дослідних проектах кафедри, а зокрема у міжнародних проектах та проектах на замовлення МОНУ. Важливим фактором ефективного формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів визначено роботу на кафедрі наукових шкіл, стажування студентів у ІТ компаніях, ІТ відділах ВНЗ та в інших навчальних закладах, зокрема за кордоном. Приділено увагу необхідності групової роботи учасників навчального процесу, що може бути забезпечено їх участю у наукових проблемних гуртках, наукових школах, роботою над спільними науково-дослідними проектами. Проведене дослідження підтверджує ефективність упровадження запропонованої моделі формування дослідницької компетентності у майбутніх інженерів-програмістів.
| 7. |
Вінник М. О. Формування дослідницьких компетентностей студентів спеціальності "Програмна інженерія" на прикладі викладання курсу "Групова динаміка та комунікації" [Електронний ресурс] / М. О. Вінник, Н. В. Осипова, Ю. Г. Тарасіч, А. П. Савенко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 245, Вип. 233. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_245_233_20
| 8. |
Захарченко П. В. Аналіз підходів до оцінки якості труб із полімерних матеріалів [Електронний ресурс] / П. В. Захарченко, М. І. Вінник, І. І. Кошарний // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 18. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_18_21
| 9. |
Вінник М. О. Використання інформаційних технологій при вивченні популяційної біології [Електронний ресурс] / М. О. Вінник, В. В. Одінцов, М. Ю. Полторацький // Проблеми інформаційних технологій. - 2016. - № 2. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pit_2016_2_23
| 10. |
Вінник М. О. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / М. О. Вінник // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 70(2). - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_70(2)__6 Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів стане ефективнішим за умов уточнення сутності базових понять і категорій. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Розроблено структурно-функціональну модель формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів та обгрунтовано організаційно-педагогічні умови її реалізації. Експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів в освітньому середовищі ВНЗ.
| 11. |
Вінник М. О. Науково-дослідницька компетентність майбутніх ІТ-фахівців [Електронний ресурс] / М. О. Вінник // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_29_18
| 12. |
Співаковський О. В. Діагностика рівня задоволеності студентів від використання сервісу "KSU Feedback" у Херсонському державному університеті [Електронний ресурс] / О. В. Співаковський, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч, В. В. Кутецька, О. В. Кучма, О. В. Панасюк // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_6 Вирішено проблеми розвитку сервісів зворотнього зв'язку від студентів щодо освітнього середовища у вищому навчальному закладі. Дослідження проведено на кафедрі інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики Херсонського державного університету. Протягом 6 років (2009 - 2015 рр.) на кафедрі проводиться опитування студентів про рівень їх задоволеності щодо навчального процесу та оцінювання студентами викладачів. У ході дослідження було опитано студентів 1 - 4 курсів кафедри інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики. Усіх респондентів було розподілено на зацікавлених та незацікавлених у опитуванні. Упровадження сервісу "KSU Feedback" у Херсонському державному університеті на кафедрі інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики позитивно вплинуло на створення освітнього середовища, де університет виступає в ролі корпорації з обслуговування студентів.
| 13. |
Денисенко В. В. Готовність студентів до використання ІКТ у навчальному процесі ВНЗ [Електронний ресурс] / В. В. Денисенко, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_6 Проаналізовано проблему готовності студентів різних спеціальностей до використання інформаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу. Особливу увагу приділено сучасним процесам глобалізації та інформатизації вищої освіти як пріоритетним тенденціям розвитку сучасного українського суспільства. Експериментальні дані, що надаються в публікації, представляють порівняльну характеристику використання студентами різних напрямів та спеціальності підготовки інформаційних технологій під час навчання. Інформатизація освітнього процесу - один з основних пріоритетів у розвитку вищої школи, якісно новий етап для всієї системи вищої освіти, перспективний напрямок підвищення ефективності процесу навчання у вищому навчальному закладі.
| 14. |
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету [Електронний ресурс] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 194-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_17
| 15. |
Вінник М. О. Розроблення моделі системи формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / М. О. Вінник // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 8. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_8(4)__14
| 16. |
Круглик В. С. Науково-дослідна робота як засіб набуття студентами ІТ спеціальностей професійних компетенцій [Електронний ресурс] / В. С. Круглик, М. О. Вінник, О. О. Плечій // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 13. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_13_17 Розглянуто роботу студентів спеціальності Інформатика у ІТ структури ВНЗ як засобу набуття студентами професійних компетенцій. Досліджено проблеми підвищення якості підготовки фахівців та їх адаптації в реальному професійному середовищі. Виділено питання проектної роботи, за допомогою якої відбувається підвищення мотивації до здобуття навичок ІТ фахівця. Розкрито основні принципи, методику організації науково-дослідної роботи студентів та етапи формування дослідницьких компетентностей.
|
|
|