Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (30)Реферативна база даних (37)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Білецька Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Білецька Г. А. 
Екологічна компетентність майбутнього фахівця-аграрника [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.331 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Білецька Г. В. 
Сучасні паразитарні системи кліщових інфекцій у Львівській області [Електронний ресурс] / Г. В. Білецька, О. Б. Семенишин, І. І. Бень, А. М. Шульган, О. С. Друль, В. І. Федорук, І. М. Лозинський // Аннали Мечниковського інституту. - 2012. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ami_2012_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Білецька Г. А. 
Трансплантологія в Україні:правові та медичні аспекти проблеми [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька, Я. О. Ковальова // Юрист України. - 2013. - № 3. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2013_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Білецька Г. А. 
Використання MOODLE у підготовці студентів-екологів за денною формою навчання [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_6
Зазначено, що одним із завдань системи вищої освіти є створення інформаційного освітнього простору, який забезпечує широкий доступ до інформаційних ресурсів. Проаналізовано структуру і можливості Moodle, що використовується в Хмельницькому національному університеті для підтримки підготовки майбутніх екологів за денною формою навчання.Указано на то, что одной из задач системы высшего образования является создание информационного образовательного пространства, которое обеспечивает широкий доступ к информационным ресурсам. Проанализирована структура и возможности Moodle, которая используется в Хмельницком национальном университете для поддержки подготовки будущих экологов дневной формы обучения.The structure and the possibility of Moodle used in Khmelnytskyi National University for training of the students-ecologists of day-time form education have been analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.62 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Білецька Г. В. 
Лабораторна діагностика гранулоцитарного анаплазмозу людини [Електронний ресурс] / Г. В. Білецька, І. І. Бень // Лабораторна діагностика. - 2013. - № 4. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/labdiag_2013_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.74 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Білецька Г. 
Принципи відбору змісту природничо-наукової підготовки майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. Білецька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_11
Зміст природничо-наукової освіти майбутніх екологів визначено як сукупність елементарних навчальних компонентів, що розкривають сутність природничо-наукової картини світу та вимоги суспільства, відображені у галузевому стандарті вищої освіти. Запропоновано методологічні принципи, які необхідно враховувати під час розробки змістової складової підготовки студентів-екологів, а саме: синергетичності, концептуальності, фундаментальності, трансдис- та міждисциплінарності, глобального (універсального) еволюціонізму, цілісності, системності, особистісно орієнтованої освіти, науковості, доступності, інтеграції, систематичності й послідовності, відповідності змісту природничо-наукової освіти потребам суспільного розвитку, гуманітаризації, практичної та професійної значущості, гуманізації, профільності й професійної спрямованості, регіональності, а також дидактичні принципи.Содержание естественнонаучного образования будущих экологов определено как совокупность элементарных учебных компонентов, раскрывающих сущность естественнонаучной картины мира и требования общества, отображенные в отраслевом стандарте высшего образования. Предложены методологические принципы, которые необходимо учитывать при разработке содержательной составляющей подготовки студентов-экологов, а именно: принципы синергетичности, концептуальности, фундаментальности, трансдис- и междисциплинарности, глобального (универсального) эволюционизма, целостности, системности, личностно ориентированного образования, научности, доступности, интеграции, систематичности и последовательности, соответствия содержания естественнонаучного образования потребностям общественного развития, гуманитаризации, практической и профессиональной значимости, гуманизации, профильности и профессиональной направленности, региональности, а также дидактические принципы.The content of science education of future ecologists defined as the sum of elementary educational components, revealing the essence of the natural-scientific picture of the world and the demands of society, displayed in industry standard of higher education. Methodological principles that must be considered when developing a content of the training of students-environmentalists were suggested, namely the principles of: synergy, conceptuality, fundamentality, transdisciplinarity, interdisciplinarity, global (universal) evolutionism, integrity, system, personality-oriented education, science, accessibility, integration, systematicity and sequence, corresponding to the content of science education to the needs of social development, humanization, practical and professional significance, vocational and professional orientation, regionality, as well as didactic principles.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бень І. І. 
Гранулоцитарний анаплазмоз людини у західному регіоні україни: епідеміологічні та лабораторні дослідження [Електронний ресурс] / І. І. Бень, Г. В. Білецька, О. В. Королюк, Р. C. Морочковський, А. М. Шульган // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(2). - С. 320-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(2)__51
Широка розповсюдженість та зростаюче значення в інфекційній патології зумовлюють актуальність проблеми гранулоцитарного анаплазмозу людини (ГАЛ) для багатьох країн Європи та Північної Америки. Мета дослідження - одержання доказів циркуляції Anaplasma phagocytophilum (існування ГАЛ) у західному регіоні України. Серологічний скринінг специфічних антитіл серед здорового населення (384 осіб) і сезонних гарячкових хворих (464) проведено за допомогою методу ІФА, індикації ДНК A. phagocytophilum в іксодових кліщах (1040 екз.) Ixodes ricinus та Dermacentor reticulatus - ПЛР. Виявлено природні вогнища, в яких зараженість основних переносників (I. ricinus) анаплазмами сягає <$E(9,18~symbol С~1,07)> %, а рівень імунного прошарку серед здорового населення - <$E(28,6~sysmbol С~2,9)> %. Встановлено, що збудник анаплазмозу є етіологічним фактором (14,3 - 16,1) % випадків недіагностованих сезонних гарячкових захворювань, проаналізовано епідеміологічні особливості 42 випадків ГАЛ. Показано, що у структурі захворюваності ГАЛ моноінфекція складає <$E(54,7~symbol С~2,3)> %, а <$E(45,3~symbol С~2,3)> % серологічно верифікованих випадків є мікст-інфекціями ГАЛ з Лайм-бореліозом (ЛБ) <$E(40,5~symbol С~2,2)> % та з кліщовим вірусним енцефалітом (КВЕ) <$E(4,8~symbol С~0,99)> %. Висновки: на території західного регіону України існують ендемічні природні вогнища ГАЛ, в тому числі поєднані з ЛБ та КЕ, що зумовлює високу ймовірність інфікування населення як на моноінфекцію ГАЛ, так і на декілька кліщових зоонозів у різних варіаціях та вимагає комплексного підходу до діагностики, лікування і профілактики цих інфекцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.561 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Білецька Г. А. 
Роль краєзнавчої освіти у професійній підготовці майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Білецька Г. 
Технологія природничо-наукової підготовки майбутніх екологів на основі застосування інформаційного освітнього середовища Moodle [Електронний ресурс] / Г. Білецька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_7
Розглянуто технологію природничо-наукової підготовки майбутніх екологів з використанням інформаційного освітнього середовища Moodle. Аргументовано, що розроблена технологія сприяє засвоєнню природничо-наукових знань, підвищує мотивацію до вивчення природничо-наукових дисциплін, забезпечує формування умінь і навичок застосовувати знання природничих наук для вирішення професійних завдань, розвиває самостійність, активність, креативність та інші якості особистості, що дозволяють досягнути успіху у професійній екологічній діяльності та суспільному житті в цілому. Запропонована технологія забезпечує досягнення передбачуваного результату природничо-наукової підготовки – формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів. Рассмотрена технология естественнонаучной подготовки будущих экологов с использованием информационной образовательной среды Moodle. Аргументировано, что разработанная технология способствует формированию естественнонаучных знаний, повышает мотивацию к изучению естественнонаучных дисциплин, обеспечивает формирование умений и навыков использовать знания естественных наук для решения профессиональных задач, развивает самостоятельность, активность, креативность и другие качества личности, которые позволяют достичь успеха в профессиональной экологической деятельности и общественной жизни в целом. Разработанная технология обеспечивает достижение запланированного результата естественнонаучной подготовки – формирование естественнонаучной компетентности будущих экологов. The article deals with the technology of natural scientific preparation of future ecologists through the use of informational educational environment Moodle. It has been substantiated that the developed technology facilitates mastering the knowledge in the sphere of natural sciences, increases motivation in learning natural science disciplines, provides the formation of skills and expertise in applying the knowledge of natural sciences to tackle professional tasks, develops individual autonomy, activeness, creativity and other personal qualities, which help to achieve success in professional ecological activity and social life on the whole.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Білецька Г. А. 
Напрями удосконалення природничо-наукової підготовки майбутніх екологів у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Юрко П. С. 
Застосування дуплексної ПЛР при виробництві інактивованої вакцини проти вірусного ентериту гусей (хвороби держі) [Електронний ресурс] / П. С. Юрко, Г. В. Білецька, Р. О. Кулібаба // Ветеринарна біотехнологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 672-677. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbtb_2013_22_116
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.011 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Білецька Г. М. 
Плата за землю в Україні: історичні та правові аспекти розвитку [Електронний ресурс] / Г. М. Білецька // Фінансове право . - 2012. - № 4. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fp_2012_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Білецька Г. М. 
Окремі аспекти застосування судових доктрин при розкритті податкових злочинів: світові та історичні тенденції [Електронний ресурс] / Г. М. Білецька // Фінансове право . - 2013. - № 2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fp_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Білецька Г. М. 
Правовий аналіз складових категорії "плата за землю" [Електронний ресурс] / Г. М. Білецька // Фінансове право . - 2013. - № 3. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fp_2013_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Білецька Г. 
Обґрунтування концепції природничо-наукової освіти майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. Білецька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Білецька Г. 
Педагогічні умови формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. Білецька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_4
Обґрунтовано, що формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів будуть забезпечувати наступні педагогічні умови: оновлення змісту природничо-наукової підготовки; впровадження технологій навчання з використанням інформаційних освітніх середовищ, що надають широкий доступ до освітніх ресурсів, забезпечують можливість самоосвіти та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії; наявність навчально-методичного забезпечення для формування та оцінки сформованості природничо-наукової компетентності; здатність викладача здійснювати освітній процес із використанням сучасних освітніх технологій, створювати умови для прояву самостійності, ініціативності та творчості студентів; формування рівнопартнерських стосунків студентів та викладача. Обосновано, что формирование естественнонаучной компетентности будущих экологов будут обеспечивать такие педагогические условия: обновление содержания естественнонаучной подготовки будущих экологов; внедрение технологий обучения с использованием информационных образовательных сред, которые обеспечивают открытый доступ к образовательным ресурсам, возможность самообразования и реализации индивидуальной образовательной траектории; наличие учебно-методического обеспечения для формирования и оценки сформированости естественнонаучной компетентности; способность преподавателя организовывать учебный процесс с использованием современных образовательных технологий, создавать условия для самостоятельности, инициативности и творчества студентов; формирование равнопартнерских отношений студентов и преподавателя.It is grounded in the article that forming natural-scientific competence of the future ecologists can be guaranteed under the following pedagogical conditions: renovation of the content of natural-scientific preparation; introduction of the technologies of teaching with the use of informational educational environment, which offers broad access to the educational resources, guarantee the abilities for self-education and realization of individual educational path; availability of teaching- methodological providing for the formation and evaluation of the state of forming natural- scientific competence; ability of the teacher to conduct educational process using modern educational technologies, to create conditions for the manifestation of independence, initiativeness and creative work of students; forming equal partnership relations of the student and the teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.657 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Білецька Г. А. 
Загальнонаукові компетенції у структурі професійної компетентності фахівця-еколога [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_15
Проаналізовано загальнонаукові компетенції майбутніх екологів та обгрунтовано їх місце у структурі професійної компетентності. Визначено загальнонаукові компетенції як фундаментальні знання з природничих наук в обсязі, необхідному для засвоєння професійних дисциплін і використання в обраній професії; розуміння значущості природничо-наукових знань у професійній діяльності й особистісному розвитку; здатність використовувати знання з природничих наук у вирішенні професійних завдань; готовність і прагнення науково обгрунтовувати свої професійні дії, підвищувати свій професійний рівень. Наведено схему компетенцій, які забезпечують професійну компетентність майбутніх екологів і таблицю виробничих функцій і типових задач діяльності фахівця-еколога, виконання яких передбачає сформованість загальнонаукових компетенцій. З'ясовано, що загальнонаукові компетенції є основою для засвоєння дисциплін циклу професійної та практичної підготовки, впливають на формування професійних якостей фахівця і оволодіння майбутньою професією. Проанализированы общенаучные компетенции будущих экологов и обосновано их место в структуре профессиональной компетентности. Определены общенаучные компетенции как фундаментальные знания по естественным наукам в объеме, необходимом для усвоения профессиональных дисциплин и использования в выбранной профессии; понимание значимости естественнонаучных знаний в профессиональной деятельности и личностном развитии; способность использовать знания по естественным наукам в решении профессиональных задач; готовность и стремление научно обосновывать свои профессиональные действия, повышать свой профессиональный уровень. Приведена схема компетенций, обеспечивающих профессиональную компетентность будущих экологов и таблицу производственных функций и типовых задач деятельности специалиста-эколога, выполнение которых предполагает сформированность общенаучных компетенций. Выяснено, что общенаучные компетенции являются основой для усвоения дисциплин цикла профессиональной и практической подготовки, влияют на формирование профессиональных качеств специалиста и овладения будущей профессией.Analyzed the general scientific competence of future ecologists and justified their place in the structure of professional competence. General scientific competence defined as the fundamental knowledge of the natural sciences to the extent necessary for the absorption and utilization of professional disciplines in their chosen profession; understanding of the importance of scientific knowledge in professional work and personal development; ability to use knowledge in the natural sciences in solving professional problems; willingness and commitment scientifically justify their professional activities to improve their skills. It’s considered a scheme of competencies, providing the professional competence of future ecologists and table production functions and tasks of the typical environmental specialists, the implementation of which involves Maturity of general scientific competences. Found that the general scientific competence are the basis for learning disciplines cycle of professional and practical training, affect the formation of professional qualities and professional mastery of their future profession.
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.701 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Білецька Г. А. 
Експериментальна перевірка ефективності методики природничо-наукової підготовки майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_34
Обгрунтовано ефективність авторської методики природничо-наукової компетентності майбутніх екологів, сформованість якої визначено за наступними критеріями: когнітивний, діяльнісний, мотиваційний та особистісний. Детально описано механізм проведення експерименту та математичні методи обробки експериментальних даних. Вміщено в графічному форматі статистичний розподіл студентів-екологів за рівнями сформованості когнітивного, діяльнісного та мотиваційного компонентів природничо-наукової компетентності. Зроблено порівняльний аналіз результатів у контрольній та експериментальній групах. Встановлено позитивну динаміку змін у групах майбутніх екологів, де впроваджувалася експериментальна методика та, відповідно, зменшення респондентів з середнім і низьким рівнями сформованості природничо-наукової компетентності.Обоснована эффективность авторской методики естественно-научной компетентности будущих экологов, сформированность которой определена по следующим критериям: когнитивный, деятельностный, мотивационный и личностный. Подробно описан механизм проведения эксперимента и математические методы обработки экспериментальных данных. Приведено в графическом формате статистическое распределение студентов-экологов по уровням сформированности когнитивного, деятельностного и мотивационного компонентов естественнонаучной компетентности. Сделан сравнительный анализ результатов в контрольной и экспериментальной группах. Установлена положительная динамика изменений в группах будущих экологов, где внедрялась экспериментальная методика и, соответственно, меньше респондентов со средним и низким уровнями сформированности естественнонаучной компетентности.The article analyzes the results of experimental research verification of the effectiveness of methods of future ecologists’ scientific training. Scientific training is of the key importance in the system of professional ecological education. In our opinion, it contributes to the formation of future ecologists’ scientific worldview, which is an integral part of universal human, it contributes to the formation of future ecologists’ scientific competence and is a basis for mastering disciplines of the course of professional strength, the level of his mobility, competitiveness and being in demand at labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 723.713 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Білецька Г. А. 
Використання віртуальних лабораторних робіт у підготовці фахівців-екологів [Електронний ресурс] / Г. А. Білецька // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 12. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_12_9
Проаналізовано сутність та дидактичні можливості віртуальних лабораторних робіт. Розглянуто сучасний стан їх використання у підготовці фахівців-екологів у Хмельницькому національному університеті. Встановлено, що виконання віртуальних лабораторних робіт у поєднанні з вивченням реального обладнання, реальних явищ і процесів суттєво підвищує рівень знань, умінь та навичок студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.631 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Юрко П. С. 
Специфічна профілактика вірусного ентериту гусей [Електронний ресурс] / П. С. Юрко, Г. В. Білецька, І. Ю. Безрукава, Н. П. Грибкова, Б. Т. Стегній // Ветеринарна медицина. - 2010. - Вип. 94. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vetmed_2010_94_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.905 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського