Пошуковий запит: (<.>A=Бублик С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бублик С. сучасні уявленя про психофізичний розвиток особистостей [Електронний ресурс] / С. Бублик // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 2. - С. 102-106 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_2_22
|
2. |
Бойчук Р. І. Особливості прояву здібностей до оцінки просторово-часових і динамічних параметрів рухів у школярів в процесі навчання технічних елементів спортивних ігор [Електронний ресурс] / Р. І. Бойчук, С. А. Бублик // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__14
|
3. |
Синиця А. В. Концепція та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / А. В. Синиця, С. А. Бублик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 3. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_3_21 Мета роботи - на підставі аналізу літературних джерел сформувати концепцію та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту. Проаналізовано вітчизняну та зарубіжну літературу, що висвітлює питання особливостей психологічного тренінгу фахівців фізичного виховання щодо розвитку у них здатності розуміти почуття та переживання підопічних. Сформульовано концепцію формування системи внутрішнього самоконтролю та основні принципи тренінгу емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту. Запропонована концепція психологічного тренінгу надає можливість вивчити складні, емоційно важливі питання особистісного розвитку в безпечному середовищі тренінгу, зміцнити мотивацію до саморозвитку та засвоєння відповідних навиків самоаналізу й саморегуляції.
|
4. |
Бублик С. Рівень сформованості психофізичних якостей молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Бублик, А. Синиця // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2014. - Вип. 3. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2014_3_8
|
5. |
Дьяченко М. Д. Исследование принципов действия селективной защиты от однофазных замыканий на землю в многокабельной линии сети с изолированной нейтралью [Електронний ресурс] / М. Д. Дьяченко, В. Н. Кравченко, С. К. Бублик, В. В. Бурлака // Вісник Приазовського державного технічного університету. - 2008. - № 18(2). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprtu_2008_18(2)__35 Приведены результаты математического моделирования, разработаны принципы действия защиты от однофазных замыканий на землю в многокабельных линиях в сетях с изолированной нейтралью.
|
6. |
Бурлака В. В. Параллельный активный фильтр с повышенным коэффициентом подавления высших гармоник тока [Електронний ресурс] / В. В. Бурлака, С. В. Гулаков, С. К. Бублик, М. Д. Дьяченко // Вісник Приазовського державного технічного університету. - 2009. - № 19. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprtu_2009_19_57 Предложена схема параллельного активного фильтра на основе инвертора напряжения с дополнительным линейным звеном, позволяющим увеличить скорость изменения выходного тока фильтра и расширить частотный диапазон эффективного подавления гармоник тока, тем самым значительно улучшив качество работы фильтра.
|
7. |
Бублик С. А. Стан термінової адаптації на висоті дозованого фізичного навантаження у студентів основних і спеціальних медичних груп [Електронний ресурс] / С. А. Бублик // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__12
|
8. |
Бублик С. А. Педагогічні умови реалізації програми розвитку психофізичних якостей молодших школярів засобами легкої атлетики [Електронний ресурс] / С. А. Бублик // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 18. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_18_38
|
9. |
Бублик С. А. Вплив експериментальної програми з легкої атлетики на розвиток психофізіологічних якостей школярів 2–4 класів [Електронний ресурс] / С. А. Бублик // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 17. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_17_24
|
10. |
Бублик С. А. Аналіз психомоторних здібностей молодших школярів [Електронний ресурс] / С. А. Бублик // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 11. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_11_11
|
11. |
Бублик С. Г. Механізми бюджетного фінансування науково-технологічної діяльності [Електронний ресурс] / С. Г. Бублик // Економіка та держава. - 2011. - № 5. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_5_38
|
12. |
Бублик С. Г. Модель державного управління науково-технологічною діяльністю в контексті теорії потрійної спіралі [Електронний ресурс] / С. Г. Бублик // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 22. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_22_34
|
13. |
Бублик С. Основні чинники формування державної науково-технологічної політики [Електронний ресурс] / С. Бублик // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - № 4. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2010_4_10
|
14. |
Крижанівська О. Моніторинг адаптаційних можливостей студентів спеціальних медичних груп при фізичних навантаженнях [Електронний ресурс] / О. Крижанівська, С. Бублик // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2016. - Вип. 20. - С. 520-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2016_20_105
|
15. |
Яцків Я. С. Трансформація наукової системи України протягом 90-х років XX століття: період переходу до ринку [Електронний ресурс] / Я. С. Яцків, Б. А. Маліцький, С. Г. Бублик // Наука та інновації. - 2016. - Т. 12, № 6. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2016_12_6_3
|
16. |
Бублик С. Моніторинг мотивів майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / С. Бублик // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 367-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__72
|
17. |
Бублик С. Г. Наукознавче дослідження стильової однорідності законодавчих актів у сфері науково-технологічної діяльності [Електронний ресурс] / С. Г. Бублик // Наука та наукознавство. - 2017. - № 1. - С. 3-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2017_1_2 Запропоновано лінгвостатистичний метод дослідження стильової однорідності законодавчих актів у сфері науково-технологічної діяльності в контексті наукознавчого аналізу державної науково-технологічної політики. Метод апробовано на спеціально сформованій базі даних, де представлено 163 законодавчих актів 136 країн світу, які належать до всіх правових систем сучасності. Показано, що коефіцієнт варіації великих структурних одиниць законодавчих текстів зі складною структурою може бути статистичним мірилом стильової однорідності законодавчого акту, а діапазон його пікових значень - нормативним діапазоном для оцінювання необхідності коригування текстових змін та доповнень до великих структурних одиниць будь-якого чинного законодавчого акту для забезпечення його стильової однорідності. На вибіркових сукупностях законодавчих текстів оцінено вплив внесених змін та доповнень на стильову однорідність законодавчого акту, а також відмінності між стильовою однорідністю первинних та поточних редакцій законодавчих актів зі складною структурою. Виявлені статистичні закономірності щодо стильової однорідності структури законодавчого акту є репрезентативними для всіх правових систем сучасності. Одержані результати підтвердили можливість використання лінгвостатистичних методів аналізу законодавства у сфері науково-технологічної діяльності як частини наукознавчої методології.
|
18. |
Левченко В. А. Оцінка респіраторного забезпечення у дівчат юнацького віку з проявами фізичної дезадаптації в умовах форсованого дихання [Електронний ресурс] / В. А. Левченко, Р. І. Файчак, Л. І. Оклієвич, С. А. Бублик, П. П. Карабанович // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 2. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_2_14
|
19. |
Бублик С. Г. Наукометричне дослідження законодавства [Електронний ресурс] / С. Г. Бублик // Наука та наукознавство. - 2017. - № 4. - С. 65-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2017_4_6 Проведено наукометричне дослідження законодавства України за 1991 - 2016 рр. в контексті формування та реалізації державної науково-технологічної політики. Для одержання результатів дослідження використовувалися такі наукометричні методи, як сленговий (класичний) та тематичної концентрації (лінгвостатистичний), а також метод кореляційного аналізу. Виявлені закономірності розподілу сленгових термінів у текстах актів законодавства надають змогу класифікувати такі акти за узагальненою чи прикладною спрямованістю наукознавчого контексту. Обгрунтовано поняття "наукоємність законодавства", а також обчислено показники наукоємності законодавства України протягом 1991 - 2016 рр., у тому числі за видами актів законодавства. Показано можливість використання показників наукоємності законодавства для розв'язання наукової проблеми узгодженості між прийняттям підзаконних актів і змінами законодавчих актів. Економічне підгрунтя індексу наукоємності законодавства підтверджено через встановлення його статистичного взаємозв'язку із динамікою економічних показників наукоємності і валовими внутрішніми витратами на науково-технологічну діяльність, бюджетними видатками на науково-технологічну діяльність, а також питомою вагою валових внутрішніх витрат на науково-технологічну діяльність у ВВП. Одержані наукові результати підтвердили можливість використання наукометричних методів дослідження законодавства як частини наукознавчої методології.
|
20. |
Левченко В. А. Нейрогормональне та гемодинамічне забезпечення фізичних навантажень, як маркер адаптаційних резервів в юнацькому віці [Електронний ресурс] / В. А. Левченко, І. П. Вакалюк, С. А. Бублик, О. В. Федик, А. І. Овчар, Л. І. Гордійчук, І. І. Свистун // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 6. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_6_12 Досліджено рівень кортизолу в слині, величину пульсового тиску, толерантність до фізичного навантаження за умов стрес-тесту в дівчат з проявами нейроциркуляторної дистонії (НЦД). Встановлено, що в дівчат з гіпотензивним і гіпертензивним типом НЦД відмічається зниження базального рівня кортизолу в слині та його значний приріст за умов стрес-тесту. Зміни рівня кортизолу, виявлені під час дослідження, поєднуються з низькою толерантністю до фізичного навантаження, погіршенням гемодинамічного забезпечення велоергометричної проби у цих дівчат. Одержані результати можуть свідчити про наявність синдрому гіпоадренії в молодих людей з проявами НЦД. Для оцінки нейрогормонального та гемодинамічного забезпечення термінової фази адаптації у молодих людей з симптомами НЦД, оцінки ефективності оздоровчих та тренувальних програм необхідно ширше застосовувати навантажувальні проби.
|
| |