Пошуковий запит: (<.>A=Бродська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бродська О. Мовностилістичні особливості малої прози Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. Бродська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_13
|
2. |
Бродська О. О. Новелістика Артура Шніцлера 90-х років ХІХ ст.: інтерпретація дійсності [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. - 2012. - Вип. 2(1). - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2012_2(1)__8
|
3. |
Бродська О. О. Світ особистості у прозових творах М. Коцюбинського та А. Шніцлера: психологічна вмотивованість вчинків [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. - 2010. - Вип. 1(1). - С. 50-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2010_1(1)__10
|
4. |
Бродська О. О. Гра і дійсність у п’єсі "Зелений какаду” Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 2(2). - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_2(2)__24
|
5. |
Бродська О. О. Смислове наповнення концепту FRAU та засоби його вираження у мовній картині світу Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 37. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_37_21
|
6. |
Бродська О. О. Артур Шніцлер та Василь Стефаник: взаємодія художніх систем [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 27. - С. 115-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_27_37
|
7. |
Бродська О. О. Протиставлення людина – суспільство у новелі "Лейтенант Густль" Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_33
|
8. |
Бродська О. О. Імпресіоністичні тенденції у прозі Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2012. - № 15. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2012_15_6
|
9. |
Бродська О. Система організації дослідницької діяльності учнів (З досвіду роботи Кримського республіканського позашкільного навчального закладу "Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді") [Електронний ресурс] / О. Бродська, Н. Мішньова // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_15 Висвітлено досвід роботи зі створення системи організації дослідницької діяльності учнів, яку було проведено з 2000 до 2010 рр. у КРЦЕНТУМ і котра дає сьогодні високі результати, охарактеризовано її етапи. Звернено увагу на розвиток творчих здібностей та обдарованості підростаючого покоління як на основне завдання позашкільних закладів освіти. Підкреслено, що організація дослідницької діяльності є одним з чинників розвитку обдарованості особистості. Визначено завдання системи організації дослідницької діяльності. Зазначено, що використання різноманітних форм і методів у роботі з обдарованими учнями надало змогу знайти нові аспекти діяльності. Узагальнено матеріал щодо результатів діяльності Центру з розвитку творчого потенціалу дітей.Освещен опыт работы по созданию системы организации исследовательской деятельности учащихся, которая была проведена с 2000 по 2010 гг. и которая дает сегодня высокие результаты, охарактеризованы ее этапы. Обращено внимание на развитие творческих способностей и одаренности подрастающего поколения как на основную задачу внешкольных учебных заведений. Подчеркнуто, что организация исследовательской деятельности является одним из факторов развития одаренности личности. Определены задачи системы организации исследовательской деятельности. Отмечено, что использование различных форм и методов в работе с одаренными учащимися позволило найти новые аспекты деятельности. Обобщен материал по результатам деятельности Центра по развитию творческого потенциала детей.Expand expertise in the creation of the organization of research activities of students, which was conducted from 2000 to 2010 and which today gives good results, described its stages. Attention is paid to the development of creative abilities and talents of the younger generation as the main task of after-school educational institutions. It is emphasized that the organization of research activities is one of the factors in the development of giftedness of the individual. The tasks of the organization of research activities. It is noted that the use of various forms and methods in working with gifted students allowed to find new aspects. Summarizing the data on the results of the Centre for Development of the creative potential of children.
|
10. |
Зимомря М. Тематична спорідненість прози М. Коцюбинського та А. Шніцлера [Електронний ресурс] / М. Зимомря, О. Бродська // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 29-33 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_8 Проаналізовано поетику прози Михайла Коцюбинського та Артура Шніцлера крізь призму характеристики тематичної спорідненості з огляду на її художній світ. Підсумовано, що на передній план виходить людина стражденна, бунтівна, навіть агресивна, рефлективна, втомлена, депресивна. Йдеться про цілісне внутрішнє життя, яке перебуває в трагічній суперечності з зовнішнім світом.
|
11. |
Зимомря М. Творчість Володимира Винниченка та Артура Шніцлера: сутність художніх шукань [Електронний ресурс] / М. Зимомря, О. Бродська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 36. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_36_54
|
12. |
Бродська О. О. Артур Шніцлер в оцінках, відгуках, інтерпретації [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2011. - № 12. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2011_12_5
|
13. |
Бродська О. О. Осмислення проблеми ідентичності у німецькомовній літературі Швейцарії кінця ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Філологічні науки. - 2015. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmduf_2015_2_8
|
14. |
Зимомря М. І. Мала проза Івана Франка та Артура Шніцлера: поетика тексту [Електронний ресурс] / М. І. Зимомря, О. О. Бродська // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2010. - № 10. - С. 27-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2010_10_6
|
15. |
Зимомря М. Тематична спорідненість прози М. Коцюбинського та А. Шніцлера [Електронний ресурс] / М. Зимомря, О. Бродська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 85. - С. 169-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_85_20 Проаналізовано поетику прози Михайла Коцюбинського та Артура Шніцлера крізь призму характеристики тематичної спорідненості з огляду на її художній світ. Підсумовано, що на передній план виходить людина стражденна, бунтівна, навіть агресивна, рефлективна, втомлена, депресивна. Йдеться про цілісне внутрішнє життя, яке перебуває в трагічній суперечності з зовнішнім світом.
|
16. |
Бродська О. О. Ідейно-естетичні особливості та внутрішня організація драматургії Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Молодий вчений. - 2017. - № 9. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9_56
|
17. |
Бродська О. О. Імпресіонізм у творах Івана Франка та Артура Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 20. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2019_20_4
|
18. |
Бродська О. О. Своєрідність художнього вираження психологізму у творчості В. Винниченка та А. Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Молодий вчений. - 2018. - № 3.1. - С. 1-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|
19. |
Бродська О. О. Внутрішній монолог як оповідна манера новели "Лейтенант Ґустль" А. Шніцлера [Електронний ресурс] / О. О. Бродська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 23. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2020_23_3
|
20. |
Бродська О. М. Естетичне виховання на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / О. М. Бродська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_17
|
| |