Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (21)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Божкова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Божкова В. В. 
Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Божкова В. В. 
Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Божкова В. В. 
Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ на ринку освітніх послуг України [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Божкова В. В. 
Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Божкова В. В. 
Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Божкова В. В. 
Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Божкова В. В. 
Аналіз ефективності промо-акцій [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, І. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Божкова В. В. 
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Божкова В. В. 
Формування результату діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_1_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Божкова В. В. 
Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Божкова В. В. 
Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Божкова В. В. 
Теоретико-методичні підходи до формування стратегії для венчурних промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 11. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_11_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Божкова В. В. 
Методологічні аспекти стратегічного планування комунікацій інноваційної діяльності промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 23. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_23_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 871.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Божкова В. В. 
Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій [Електронний ресурс] / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Божкова В. В. 
Дослідження категорійного апарату стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції [Електронний ресурс] / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2010. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_9_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.861 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Божкова В. В. 
Методичні підходи до підбору персоналу на біржі праці [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.149 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Носонова Л. В. 
Використання багатофакторної моделі компанії DuPont для оцінки рентабельності власного капіталу АТ "Сумський завод "Насосенергомаш" [Електронний ресурс] / Л. В. Носонова, В. В. Божкова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 1(1). - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_1(1)__57
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Божкова В. В. 
Господарський механізм венчурної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Божкова В. В. 
Комплексний аналіз конкурентної стійкості машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 19(1). - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_19(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Божкова В. В. 
Позиціювання машинобудівних підприємств на основі моделі "ADL/LC" [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 19. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_19_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського