Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бобрівник К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Гладка М. В. Перспективи використання хмарних технологій у Національному університеті харчових технологій [Електронний ресурс] / М. В. Гладка, К. Є. Бобрівник, А. В. Левун // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 6. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_6_18
| 2. |
Поворознюк Н. І. Розробка модуля студента для електронних засобів навчання технічних і технологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2015. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2015_1_14 Виконано аналіз алгоритмів обробки знань для моделі студента в контексті технічно-технологічного напряму навчання. Обгрунтовано параметри моделі студента і методи її наповнення. Запропоновано загальну структуру модулю студента, що містить дві складових - це індивідуальні і предметні характеристики студента. Описано програмну реалізацію алгоритму контролю знань із можливістю диференціації видів навчальних знань на декларативні і процедурні.
| 3. |
Бобрівник К. Є. Проектування віртуальної навчальної лабораторії для студентів технічно-технологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / К. Є. Бобрівник, М. В. Гладка, М. О. Кіктєв // Енергетика і автоматика. - 2014. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eia_2014_3_5
| 4. |
Поворознюк Н. І. Проектування бази даних модуля студента у системі підтримки вивчення дисциплін [Електронний ресурс] / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник, C. B. Грибков // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_1_3 Запропоновано й обгрунтовано структуру моделі студента для інженерно-технічних і технологічних дисциплін. Математична модель базується на оверлейному методі обробки деклараційних і процедурних знань студента. Це надало змогу визначити функції модуля студента, що призначений для контролю знань, зберігання результатів навчання й адаптивного управління процесом вивчення дисциплін. Для створення модуля студента спроектовано базу даних, що забезпечить інформаційну підтримку його функціонування та взаємодії з модулем предметної області дисципліни у системі підтримки навчальних дисциплін.
| 5. |
Бобрівник К. Є. Автоматизоване робоче місце менеджера компанії з організації стажувань і навчання за кордоном [Електронний ресурс] / К. Є. Бобрівник, М. О. Кіктєв, В. О. Мішура // Енергетика і автоматика. - 2018. - № 4. - С. 123-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eia_2018_4_13
| 6. |
Поворознюк Н. І. Онтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання. - 2015. - № 33. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiim_2015_33_14
|
|
|