Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (47)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бессараб А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бессараб А. О. 
Зміст і структура вступу та передмови до навчального видання для вищої школи [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 264-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бессараб А. О. 
Періодичні наукові фахові видання як засіб інституціоналізації науки [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_27
Досліджено періодичні наукові фахові видання як засіб інституціоналізації науки. Запропоновано комплекс заходів щодо забезпечення ефективної наукової комунікації за допомогою періодичних наукових фахових видань України.Сформульовано соціальні, юридичні, наукознавчі, видавничі принципи побудови дефініції "періодичне наукове фахове видання". Розкрито функції періодичних наукових фахових видань: загальні, спеціальну та конкретні, що мають характерні риси, пов'язані з особливостями комунікаційного процесу в науковій і виробничій сферах. Визначено принципи включення періодичних наукових фахових видань до відповідного переліку: легітимність, висока якість, доступність, оперативність. Подано типологічну характеристику періодичних наукових фахових видань України. За спеціалізацією їх поділено на універсальні, багатогалузеві, галузеві, вузькоспеціальні. Проаналізовано назви періодичних наукових фахових видань України та виявлено типові помилки в їх формулюванні. Подано рекомендації щодо вдосконалення процесів редакційного опрацювання та просування періодичних наукових фахових видань України у сфері сучасної наукової комунікації з метою представлення результатів наукових досліджень світовій громадськості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.918 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пономаренко Л. Г. 
Жанрова палітра політичної літератури [Електронний ресурс] / Л. Г. Пономаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2012. - № 4. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2012_4_14
Наведено загальну характеристику жанрів сучасної політичної літератури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.97 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бессараб А. 
Система жанрів періодичного наукового фахового видання [Електронний ресурс] / А. Бессараб // Діалог. - 2013. - Вип. 16. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_16_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бессараб А. О. 
Поділ періодичних наукових фахових видань України за цільовим призначенням [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 1. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_1_10
Проаналізовано періодичні наукові фахові видання України за цільовим призначенням. Запропоновано переглянути чинний стандарт, зокрема розширити класифікацію наукових журналів, додавши науково-виробничі та науково-інформаційні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.153 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бессараб А. О. 
Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_33
Наведено визначення поняття "буктрейлер", історію його виникнення та класифікації: за авторством, тематикою, змістом, способом візуального втілення. Перелічено конкурси буктрейлерів, зокрема, українські: Всеукраїнський конкурс буктрейлерів "Оживають герої на екрані у рекламі" (заснований ДЗ "Державна бібліотека України для юнацтва" разом з Українською бібліотечною асоціацією); Конкурс короткометражних фільмів "Книгопроектор" (заснований українським Інститутом громадського лідерства). Наголошено, що буктрейлери відкривають нові можливості і для видавців, і для читачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.88 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бессараб А. О. 
Оцінювання якості навчальних видань для вищої школи [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2013. - № 2-3. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_2-3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бессараб А. О. 
Роль українських медіахолдингів у популяризації читання [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.156 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пономаренко Л. Г. 
Перемоги та поразки української дитячої книги як комунікаційного продукту [Електронний ресурс] / Л. Г. Пономаренко, А. О. Бессараб // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 55. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_55_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бессараб А. О. 
Питання-­завдання в навчальній книзі як складова культури видання [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб, І. Ю. Антонечко, Л. О. Кремпова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 133-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.04 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бессараб А. О. 
Соціальнокомунікаційні заходи PocketBook щодо популяризації читання книг в Україні [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бессараб А. О. 
Підготовка електронного видання для забезпечення навчального процесу в університеті [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб, І. Ю. Антоненко, В. І. Семенець // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 3. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_3_17
Висвітлено особливості створення та використання електронних видань як одного із засобів забезпечення навчального процесу в університеті. Протестовано можливості створення електронного видання у форматі EPUB.
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.233 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Бессараб А. О. 
Фотокнига – затребуваний ексклюзив сьогодення [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб, О. І. Шепелева // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 4. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бессараб А. О. 
Особливості просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналу "GLAMOUR” [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_24
Розкрито особливості формування читацької культури на сторінках жіночого журналу "GLAMOUR". Виявлено, що в журналі "GLAMOUR" просування книжкової продукції здійснюється шляхом привернення уваги до книг за допомогою звернення до зірки, редакційного рекламного повідомлення, поєднання реклами одягу, парфумів з уривками з художніх творів, ексклюзивної публікації уривку з нової книги тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.467 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Бессараб А. О. 
Формування читацької культури та просування книжкової продукції на сторінках журналу "COSMOPOLITAN” (Україна) [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_24
Розкрито особливості формування читацької культури та просування книжкової продукції на сторінках жіночого журналу "COSMOPOLITAN" (Україна).
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.573 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Бессараб А. О. 
Українська книжкова комунікація в контексті міжнародних літературних конкурсів [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2015. - № 2. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2015_2_15
Охарактеризовано українську книжкову комунікацію в контексті міжнародних літературних конкурсів, таких як: Нобелівська премія в галузі літератури, Премія імені Астрід Ліндгрен, Премія імені Ганса Крістіана Андерсена, Дублінська літературна премія, Премія Хіюіо (Гіюіо), Премія шейха Заїда, Премія Angelus. Україна є засновницею низки літературних конкурсів і премій, серед них є й такі, що мають статус міжнародних: Премія фундації Антоновичів, Літературна премія імені І. Багряного, Міжнародна літературна премія імені В. Винниченка, Міжнародна літературна премія імені Миколи Гоголя "Тріумф", Міжнародна недержавна україно-німецька літературна премія імені Олеся Гончара, Міжнародна літературна премія імені Григорія Сковороди "Сад божественних пісень", Міжнародна літературна премія імені Олеся Ульяненка, "Гранослов", Премія міжнародного конкурсу "Коронація слова".
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.364 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Бессараб А. О. 
Медіавистави від українських письменників в інформаційно-комунікаційному просторі [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_3
Розкрито досвід використання медіавистави як нового способу комунікації читача й автора. Під час підготовки видання до друку доцільно залучати до просування книги на ринок і автора. Деякі українські письменники йдуть далі від звичайного спілкування із читачами, беручи участь у медіавиставах, що відкривають для них нові можливості. Наведено приклади експериментування українських письменників. Кожен з них сам обирає шлях до популярності, когось із них не дають забути, застосовуючи новітні технології, шанувальники літератури. Зокрема, Юрію Андруховичу медіавистави надають змогу ще до виходу видання у світ створити ефект очікування його, залучаючи соціальні мережі, ЗМІ, колег, які у своїх статтях, інтерв'ю формують емоційне тло для майбутньої книги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.733 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Бессараб А. О. 
Виставки-ярмарки як складова соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_27
Розглянуто виставки-ярмарки як складову соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури, що останнім часом розширює свою географію та арсенал заходів, які мають на меті підвищення інтересу до читання книг і формування культури комунікацій читача, покупця та автора, видавця.
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.214 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Бессараб А. О. 
Співпраця України та Азербайджанської республіки у сфері соціальних комунікацій з формуванні інтересу до книги [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_33
Розглянуто основні напрями співпраці України та Азербайджанської Республіки у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Азербайджанської Республіки, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій і нагород; видання перекладів творів українських і азербайджанських авторів тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.806 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Бессараб А. О. 
Соціальнокомунікаційний аспект формування інтересу до української книги в Польщі [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського