Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2013/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Веремчук Т. Ю. Методологія дослідження комунікацій ЄС. - C. 4-8.
  5. Зеленюк Ю. О. Туристична комунікація як вид зайнятості. - C. 9-12.
  6. Зражевська Н. І. Використання семіотичного методу в аналізі медіакультури. - C. 13-17.
  7. Лалак О. А. Історико-ментальні засади формування української діаспори та інституційно-процедурні механізми взаємодії з Україною. - C. 18-23.
  8. Моісєєва Н. І. Модельний підхід до вивчення соціальних комунікацій. - C. 24-28.
  9. Мороз В. Я. Історична комунікація первісної доби. - C. 29-34.
  10. Рижко О. М. Концепт "Вишиванка” в матеріалах мас-медіа: аксіологічні особливості подання. - C. 35-40.
  11. Тур О. М. Досягнення органів уніфікації та стандартизації науково-технічних понять першої третини ХХ століття. - C. 41-45.
  12. Шульгіна В. І. Інформаційний процес: проблеми моделювання механізму формування інформативності текстово-дискурсивних структур. - C. 46-50.
  13. Теорія, історія та практика журналістики

  14. Базака Р. В. Історико-культурні та соціокомунікаційні передумови формування преси Кіровоградщини. - C. 51-55.
  15. Бессараб А. О. Роль українських медіахолдингів у популяризації читання. - C. 56-61.
  16. Бондаренко Т. О. Образ Геї в журналі "The Ecologist”. - C. 62-66.
  17. Волинець Г. М. Сучасні тенденції використання інфографіки (на матеріалі часопису "Український тиждень”). - C. 67-72.
  18. Зикун Н. І. Українська сатирична публіцистика: загальне поняття та джерела становлення. - C. 73-78.
  19. Каневська В. В. Ствердження ідеї незалежності України в дискурсах елітарного й масового рівненської обласної газети "Вільне Слово” в 1990–1991 роках. - C. 79-82.
  20. Ковпак В. А. Екранна публіцистика кіно української діаспори як інформаційно-комунікаційний канал. - C. 83-87.
  21. Козир Ю. А. Українсько-російські відносини в дзеркалах урядових ЗМІ України та Росії. - C. 88-92.
  22. Комова М. В. Публіцистичний текст як фактор соціального управління. - C. 93-96.
  23. Кондрико А. А. Особистісні наративи в контенті інтернет-медіа: актуальні тенденції. - C. 97-100.
  24. Мельник Ю. І. Справа Маттеотті: героїзація жертви політичних репресій у ЗМІ як метод опозиційної боротьби. - C. 101-106.
  25. Мудра І. М. Особливості маркетингового просування газет в Інтернеті. - C. 107-112.
  26. Поплавська Н. М., Дащенко Н. Л. Формування крос-медійної компетентності студентів-журналістів. - C. 113-117.
  27. Сащук Т. І. Аспекти реалізації актуальної соціальної проблематики в аналітичних публікаціях всеукраїнських суспільно-політичних видань "День” та "Дзеркало тижня”. - C. 118-122.
  28. Симоніна Н. В. Сучасні техніки телевізійного портретного інтерв’ю. - C. 123-128.
  29. Синєокий О. В. Розвиток рок-журналістики в СРСР. - C. 129-134.
  30. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  31. Вовк І. О. Особливості видань пластової художньої літератури. - C. 135-143.
  32. Водолазька С. В. Продакт плейсмент як інноваційний спосіб просування книги: наукова рецепція, теоретичні узагальнення. - C. 144-148.
  33. Миколаєнко Н. М. Формування професійної культури майбутніх редакторів. - C. 149-153.
  34. Поберезська Г. Г. Основні категорії офіційно-ділового тексту. - C. 154-160.
  35. Романюк Н. С. Умови праці в друкарнях Єлисаветграда на початку ХХ століття. - C. 161-164.
  36. Фіголь Н. М. Особливості редакційної підготовки електронних видань. - C. 165-169.
  37. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  38. Досенко А. К. Комунікативні особливості роботи перекладача під час інтернет-спілкування (на прикладі сайтів знайомств мережі Інтернет). - C. 170-173.
  39. Кіца М. О. Вплив патогенної реклами на світосприйняття дітей: український та світовий досвід. - C. 174-179.
  40. Костюк Ю. В. Веб-cайт регіональних радіостанцій як інноваційна платформа традицiйного ЗМІ. - C. 180-183.
  41. Ржеуський А. В., Кунанець Н. Е. Соціальні мережі як компонента віртуальної комунікації. - C. 184-188.
  42. Рецензії

  43. Пономаренко Л. Г. Дитяча книга в XXI ст.: відлуння минулого чи нагальна потреба сьогодення? Рецензія на монографію Огар Е. І. "Дитяча книга в українському соціумі (досвід перехідної доби)” (Львів : Світ, 2012. – 320 с.). - C. 189-192.
  44. Відомості про авторів. - C. 193.
2013
№ 3-4 (15-16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського