Пошуковий запит: (<.>A=Берека В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Берека В. Є. Проектування змісту педагогічної практики майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_14 Розглянуто актуальні проблеми організації педагогічної практики майбутніх менеджерів освіти, деякі аспекти проектування її змісту. Вказано на недоліки у проведенні практичної підготовки майбутніх менеджерів освіти, виокремлено на функції педагогічної практики у процесі професійної підготовки менеджерів освіти.Рассмотрены актуальные проблемы организации педагогической практики будущих менеджеров образования, некоторые аспекты проектирования его содержания. Отмечены недостатки в проведении практической подготовки будущих менеджеров образования, указаны функции педагогической практики в процессе профессиональной подготовки менеджеров образования.Topical problems of organization of pedagogical practice of the future education managers, some aspects of its content’s projecting have been studied. The author mentions drawbacks in conducting of practical preparation of the future education managers, the functions of pedagogical practice in the process of professional preparation of education managers have been shown.
|
2. |
Берека В. Закономірності формування особистісно-позитивного ставлення магістрантів до управлінської діяльності [Електронний ресурс] / В. Берека // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_3
|
3. |
Берека В. Є. Дидактика неперервної педагогічної освіти як системна технологія [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_4 Розглянуто проблеми дидактики неперервної педагогічної освіти як системної технології. Подано категорійний аналіз проблеми дидактики неперервної педагогічної освіти. Розглянуто функції управління неперервною педагогічною освітою в системі підвищення кваліфікації педагогів.Рассмотрены проблемы дидактики непрерывного педагогического образования как системной технологии. Осуществлен категорийный анализ проблемы дидактики непрерывного педагогического образования. Рассмотрены функции управления непрерывным педагогическим образованием в системе повышения квалификации педагогов.The problems of the didactics of unremitting pedagogical education as a systematic technology are revealed in the article. The categorial analysis of unremitting pedagogical education didactics is given. The functions of unremitting pedagogical education management in the system of teachers qualification improvement are considered.
|
4. |
Берека В. Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Берека // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_6 Окреслено теоретико-методичні підходи до розгляду проблеми оцінки якості підготовки майбутніх менеджерів освіти, окреслено її складові (визначення концептуальних основ, розробка моделі стандартизації, моделювання якості професійної освіти, визначення концептуальних і методологічних основ проектування системи якості). Досліджено впровадження кредитно-модульної системи навчально-виховного процесу, визначено основні закономірності та сформульовано вимоги до вмінь магістрів. Вивчення наукової літератури та результати проведеного анкетування надали змогу визначити складові забезпечення якості магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти: сучасність і актуальність запроваджених програм навчання, відповідно до Державного галузевого стандарту підготовки управлінців; використання сучасних технологій і методик організації навчального процесу; якісне науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення; високий науково-педагогічний рівень викладачів; наявність ефективної системи контролю підготовки; відповідність системи підготовки майбутніх менеджерів освіти вимогам світового освітнього простору; надання магістрам більшої можливості щодо вибору форм навчання та академічної звітності; орієнтація програм підготовки майбутніх менеджерів освіти на їхню особистість і професійний розвиток.Очерчены теоретико-методические подходы к рассмотрению проблемы оценки качества подготовки будущих менеджеров образования, определены ее составные (определение концептуальных оснований, разработка моделей стандартизации, моделирование качества профессионального образования, определение концептуальных и методологических оснований проектирования системы качеств). Исследовано внедрение кредитно-модульной системы учебно-воспитательного процесса, определены основные закономерности и сформулированы требования к умениям магистров. Изучение научной литературы, результаты проведенного анкетирования позволили определить составные обеспечения качества магистерской подготовки будущих менеджеров образования: современность и актуальность предложенных программ обучения соответственно Государственному отраслевому стандарту подготовки управленцев, использование современных технологий и методик организации учебного процесса, качество научно-методического и материально-технического обеспечения, высокий научно-педагогический уровень преподавателей, наличие эффективной системы контроля подготовки, соответствие системы подготовки будущих менеджеров образования требованиям мирового образовательного пространства, предоставление магистрам больших возможностей по выбору форм обучения и академической отчетности, ориентация программ подготовки будущих менеджеров образования на персональное и профессиональное развитие. The article deals with the theoretical and methodological approaches to the consideration of assessment problem of training quality of future managers of education. The main components of specified process such as the determination of conceptual principles, the development of standardization model, the modeling of professional education quality, and the definition of the conceptual and methodological principles of quality system projecting have been described. The study of the introduction of credit-modular system of educational process, the basic regularities and requirements to the skills of holders of masters’ degree has been carried out by the author.
|
5. |
Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_7
|
6. |
Берека В. Є. Погляд М.М.Дарманського на сутність принципів менеджменту в освіті та їх трансформація на магістерську підготовку майбутніх управлінців [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_7
|
7. |
Берека В. Є. Формування професійної компетентності майбутнього менеджера освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_6
|
8. |
Берека В. Є. Впровадження інноваційних технологій в систему підготовки менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_6
|
9. |
Місяць Є. Г. Задачі з "аномальною” умовою як засіб формування логічного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / Є. Г. Місяць, В. П. Берека // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_34
|
10. |
Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_7
|
11. |
Берека В. П. Логічні аспекти мовної комунікації на уроках математики [Електронний ресурс] / В. П. Берека, Є. Г. Місяць // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_8
|
12. |
Берека В. Є. Погляди М.М.Дарманського на організаційні проблеми ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 5. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_5_5
|
13. |
Берека В. Є. Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_6 Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів щодо покращання ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу в процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения улучшения эффективности учебного процесса в ВУЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of out of class educational activity of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been viewed. Expediency of module principle use in the process of individual educational activity has been proved.Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів з точки зору забезпечення покращення ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу у процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения обеспечения улучшения эффективности учебного процесса в ВНЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of extracurriculum activities of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been studied. Expediency ofmodule principle use in the process of individual educational activity has been proved.
|
14. |
Берека В. Є. Використання інформаційних технологій – умова гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 243-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_83
|
15. |
Берека В. Є. Погляди М. М. Дарманського на організаційні проблеми степеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_7_5
|
16. |
Берека В. Є. Деякі аспекти становлення та розвитку методичної роботи серед учителів початкової школи [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_4
|
17. |
Берека В. Магістерська підготовка майбутніх менеджерів освіти: особистісно орієнтований підхід [Електронний ресурс] / В. Берека // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_6 Розглянуто теоретичні та методичні засади магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти. Запропоновано систему навчання управлінців, визначено й охарактеризовано її компоненти, виявлено особливості їх функціонування. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку управлінської діяльності в Україні. Висвітлено педагогічні умови функціонування системи магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти, окреслено перспективи впровадження нових педагогічних технологій в освітянську галузь.Рассмотрены теоретические и методические основы магистерской подготовки будущих менеджеров образования. Предложена система обучения управленцев, определены и охарактеризованы ее компоненты, выявлены особенности их функционирования. Охарактеризованы основные этапы становления и развития управленческой деятельности в Украине. Освещены педагогические условия функционирования системы магистерской подготовки будущих менеджеров образования, раскрыты перспективы внедрения новых педагогических технологий в сферу образования.Розглянуто актуальні проблеми особистісно орієнтованого підходу магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти. Визначено сутнісні його характеристики, напрями й структурні компоненти запровадження.
|
18. |
Берека О. М. Розробка математичної моделі й теоретичний аналіз теплофізичних процесів у насіннєвій суміші під впливом сильних електричних полів [Електронний ресурс] / О. М. Берека, О. В. Шеліманова, В. О. Берека // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2015. - Вип. 224. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2015_224_15
|
19. |
Руденко В. В. Синтез структури радіолокаційної системи виявлення та розпізнавання прихованої вогнепальної зброї і боєприпасів [Електронний ресурс] / В. В. Руденко, О. В. Заєць, В. В. Берека, О. М. Пастушенко // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2017_1_6
|
20. |
Берека В. Новітні підходи в методології та методиці викладання історії в Україні [Електронний ресурс] / В. Берека // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Історія. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ist_2017_1(2)__25
|
| |