Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Безверхня Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Безверхня Г. 
Фактори, що впливають на вибір видів дозвілля людини [Електронний ресурс] / Г. Безверхня // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2-3. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2009_2-3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.051 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Круцевич Т. 
Особливості мотиваційних пріоритетів підлітків з різними типами ВНД [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Г. Безверхня // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 1. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2010_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.05 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Безверхня Г. 
Науково-методичні основи використання засобів настільного тенісу у фізичному вихованні студентів [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, С. Пензай // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 2. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2010_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Безверхня Г. В. 
Мотивація до занять фізичним вихованням студенток педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. В. Безверхня, М. І. Маєвський // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 2. - С. 28–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_2_6
Мета роботи - охарактеризувати мотивацію до занять фізичним вихованням дівчат педагогічних спеціальностей у контексті мотивації до навчання і мотивації до успіху. Досліджено 90 студенток другого курсу педагогічних спеціальностей (по 30 дівчат з факультетів дошкільної освіти, філологічного й економічного факультетів) Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Охарактеризовано мотивацію студенток до занять фізичним вихованням в аналізі залученості до предмету і цільових установок. Вивчено спрямування мотивації навчальної діяльності студенток і рівень їх мотивації до успіху. Намічено причину несформованості внутрішньої мотивації студенток до занять фізичною культурою у загальній психологічній спрямованості дівчат, яка досить повно показана у контексті мотивації до навчання й успіхів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 923.784 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Безверхня Г. 
Рівень емпатії та образ фізично культурної людини у студенток педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, М. Маєвський // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2015. - № 1. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2015_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Безверхня Г. 
Вплив ціннісних орієнтацій на відношення до фізичного виховання студенток педагогічного вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, В. Діхтяренко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 1. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Безверхня Г. 
Мотиваційні пріоритети студентів до освоєння професії викладача фізичного виховання [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, Г. Гончар // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 1. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Безверхня Г. 
Місце шкідливих звичок у способі життя студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, С. Ільченко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2017. - № 3. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2017_3_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гончар Г. 
Фактори ризику та методи профілактики травм колінного суглоба [Електронний ресурс] / Г. Гончар, Г. Безверхня // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 74–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_18
Для визначення причин і наслідків виникнення травматизму колінних суглобів (КС) у представників різних видів спорту та з метою знаходження способів профілактики травм КС застосовано як теоретичні методи дослідження (аналіз, синтез), так і емпіричні (експеримент, опитування). Дані дослідження зі встановлення причин виникнення травм КС у спортсменів висвітлено для розробки методів профілактики таких травм. Розглянуто біомеханічні аспекти функціонування КС, що надасть змогу краще зрозуміти механізми, які призводять до травмування серед представників різних видів спорту. Проаналізовано праці багатьох науковців у напрямі профілактики спортивних травм, що сприяє кращому усвідомленню факторів, які впливають на ризик виникнення травм КС. Установлено, що спортивний травматизм КС має чітко виражені причини та фактори ризику. Запропоновано методику профілактики травмування КС, наведено статистичні дані, що засвідчують практичну до цільність використання висунутих методів профілактики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.616 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гончар Г. 
Проблеми вдосконалення підготовки фахівців у галузі фізичної культури й спорту [Електронний ресурс] / Г. Гончар, Г. Безверхня // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_4
Зазначено, що важливу роль у сфері фізичної культури та спорту (ФКС) відіграє компетентність залучених спеціалістів (тренерів, учителів). Саме тому постійно йде пошук все нових способів підвищення рівня підготовки спеціалістів. Розглянуто проблеми професійної підготовки та вдосконалення фахівців у галузі ФКС; проаналізовано наукові публікації з оптимізації освітнього процесу підготовки фахівців у сфері ФКС. Особливу увагу приділено особистісному підходу, який забезпечує розуміння, пізнання, розвиток і самореалізацію особистості майбутнього фахівця в його цілісності та гармонійності. Проаналізовано теорію особистісно орієнтованого навчання, зміст безперервної педагогічної практики, від якої залежить професійна підготовка майбутніх фахівців.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.302 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Безверхня Г. 
Використання елементів ритміки і хореографії на уроках фізичної культури дітей молодшого шкільного віку в сільській школі [Електронний ресурс] / Г. Безверхня // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 57. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_57_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Безверхня Г. 
Теоретичні знання студенток факультету початкової освіти різних форм навчання в галузі фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, В. Цибульська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 1. - С. 64-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_1_11
Мета роботи - визначити рівень теоретичних знань студенток факультету початкової освіти різних форм навчання у галузі фізичної культури. Дослідження проведено в Уманському державному педагогічному університеті ім. Павла Тичини на факультеті початкової освіти. У констатувальному експерименті брали участь 60 студенток денного й 60 - заочного відділення II і IV курсів навчання. У формувальному експерименті взяли участь студентки III курсу заочної форми навчання, у контрольній - 25, в експериментальній - 28. Усі досліджувані були жіночої статі. Середній вік студенток II курсу - 18 - 19 років, IV-го - 21 - 22 роки. Опитування досліджуваних проведено задля оцінки теоретичних знань із фізичного виховання. Розроблено 62 питання, які стосувались олімпійської тематики, теорії фізичної культури, здорового способу життя й методики використання фізичних вправ і самоконтролю. Студентам надавалося чотири варіанти відповідей, із яких один був правильний. Питання входили не лише в програму фізичного виховання студентів ВНЗ, а й у програму учнів молодших класів із фізичної культури. Організація дослідження. Дослідження проведено за кілька етапів: I-й лютий - травень 2017 р. проведення констатувального експерименту. Дослідження теоретичних знань студенток II і IV курсів різних форм навчання. Порівняння їх результатів, визначення динаміки від II до IV курсу навчання, аналіз і визначення особливостей їх професійно-прикладної фізичної підготовки. II етап - вересень - грудень 2017 р. - проведення формувального педагогічного експерименту для перевірки ефективності організаційно-методичних умов формування мотивації студенток III курсу заочного навчання до самовдосконалення протягом навчального року. У процесі дослідження відібрано фактори, які негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студенток заочного відділення факультету початкової освіти, а також розроблено організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання до фізичного виховання й перевірено їх ефективність на практиці. Висновки: проведені дослідження надають підставу рекомендувати розроблені організаційно-методичні умови формування мотивації студентів педагогічних спеціальностей, які навчаються заочно, у практику роботи кафедр фізичного виховання.Мета роботи - визначити рівень теоретичних знань студенток факультету початкової освіти різних форм навчання у галузі фізичної культури. Дослідження проведено в Уманському державному педагогічному університеті ім. Павла Тичини на факультеті початкової освіти. У констатувальному експерименті брали участь 60 студенток денного й 60 - заочного відділення II і IV курсів навчання. У формувальному експерименті взяли участь студентки III курсу заочної форми навчання, у контрольній - 25, в експериментальній - 28. Усі досліджувані були жіночої статі. Середній вік студенток II курсу - 18 - 19 років, IV-го - 21 - 22 роки. Опитування досліджуваних проведено задля оцінки теоретичних знань із фізичного виховання. Розроблено 62 питання, які стосувались олімпійської тематики, теорії фізичної культури, здорового способу життя й методики використання фізичних вправ і самоконтролю. Студентам надавалося чотири варіанти відповідей, із яких один був правильний. Питання входили не лише в програму фізичного виховання студентів ВНЗ, а й у програму учнів молодших класів із фізичної культури. Організація дослідження. Дослідження проведено за кілька етапів: I-й лютий - травень 2017 р. проведення констатувального експерименту. Дослідження теоретичних знань студенток II і IV курсів різних форм навчання. Порівняння їх результатів, визначення динаміки від II до IV курсу навчання, аналіз і визначення особливостей їх професійно-прикладної фізичної підготовки. II етап - вересень - грудень 2017 р. - проведення формувального педагогічного експерименту для перевірки ефективності організаційно-методичних умов формування мотивації студенток III курсу заочного навчання до самовдосконалення протягом навчального року. У процесі дослідження відібрано фактори, які негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студенток заочного відділення факультету початкової освіти, а також розроблено організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання до фізичного виховання й перевірено їх ефективність на практиці. Висновки: проведені дослідження надають підставу рекомендувати розроблені організаційно-методичні умови формування мотивації студентів педагогічних спеціальностей, які навчаються заочно, у практику роботи кафедр фізичного виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.819 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Савчук С. 
Залежність структури змагальної діяльності легкоатлетів-спринтерів від рівня розвитку основних сторін їхньої спеціальної підготовленості [Електронний ресурс] / С. Савчук, О. Кирієнко, Г. Безверхня, В. Цибульська // Молодь і ринок. - 2023. - № 1. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Цибульська В. В. 
Формування цінностей фізичної культури до професійно-прикладного самовдосконалення [Електронний ресурс] / В. В. Цибульська, Г. В. Безверхня, В. В. Файдевич // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2022. - № 11. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2022_11_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Безверхня Г. 
Формування готовності студентів зво до самоорганізації здорового способу життя [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, В. Цибульська // Теорія і практика фізичної культури і спорту. - 2023. - № 1. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprphcs_2023_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Цибульська В. 
Програма оптимізації рухового режиму дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого плавання [Електронний ресурс] / В. Цибульська, Г. Безверхня, О. Біліченко, Г. Суханова // Молодь і ринок. - 2023. - № 5. - С. 171-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_5_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 605.769 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Безверхня Г. 
Методика підвищення ефективності ігрової діяльності баскетболістів з використанням інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Г. Безверхня, В. Цибульська, Т. Лошицька, І. Олійник // Молодь і ринок. - 2023. - № 6-7. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_6-7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 924.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського