Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бакіко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бакіко І. В. Роль валеологічних тренінгів щодо позбавлення шкідливих звичок серед молоді та залучення її до занять фізичною культурою й спортом [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 2. - С. 43–45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_2_13 Обгрунтовано значення валеологічних тренінгів щодо позбавлення молоді від шкідливих звичок і залучення її до занять фізичною культурою та спортом. Указано, що після проведення валеологічних тренінгів підвищився рівень залучення школярів і студентів до систематичних занять фізичною культурою.
| 2. |
Бакіко І. В. Методичні основи антиалкогольного виховання в сучасній школі [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 48–50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_14 Проаналізовано шляхи антиалкогольної виховної роботи серед підростаючого покоління. Установлено, що за дотримання відповідного алгоритму проведення виховного заходу можна одержати позитивні результати.
| 3. |
Бакіко І. В. Місце фізичної культури та спорту в дозвіллі молоді [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 3. - С. 25–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_3_9 Висвітлено проблему наявності шкідливих звичок у міських і сільських школярів, а також студентської молоді Волинської області. Зазначено, що фізична культура та спорт - одна з небагатьох галузей, яка володіє великим арсеналом методів і засобів впливу на організм людини, а отже, їх правильне використання сприятиме належній організації дозвілля, формуванню культури вільного часу та дотримання здорового способу життя, зокрема відмови від шкідливих звичок.
| 4. |
Бакіко І. В. Профілактика вживання наркотичних речовин серед учнівської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 183–186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_46 На сьогодні наркоманію відносять до соціальних проблем. У виникненні адиктивної поведінки звинувачують і безробіття, і політичну нестабільність, і моральну розбещеність. Отже, необхідною складовою роботи з профілактики наркоманії є своєчасне виявлення підлітків "групи ризику" і надання їм психолого-педагогічної допомоги. Для цього соціальні педагоги повинні мати достатній рівень поінформованості про причини виникнення потреби до наркотиків у підлітків і володіти відповідними соціально-психологічними заходами й методами профілактичної антинаркотичної роботи. Завдання дослідження - науково обгрунтувати форми та методи педагогічної профілактики наркоманії й визначити умови її ефективної організації в загальноосвітній школі. У результаті дослідження визначено та обгрунтовано, що ефективна соціально-педагогічна профілактика повинна включати в себе первинну, вторинну й третинну профілактику. Важливий елемент профілактики - індивідуальна та групова форми роз'яснення проблем соціалізації підлітка. Дуже важливо, щоб соціальний педагог відчував доцільність використання ситуації в проведенні профілактичної бесіди, принципів діалогічного спілкування. Проводячи експериментальне дослідження визначення ставлення старшокласників до проблеми наркоманії відзначено, що в загальноосвітній школі на сьогодні є школярі, які спробували наркотики; підтверджено ефективність проведення первинної профілактики серед молодших школярів, щоб не допустити вживання наркотичних речовин у такому ранньому віці; обгрунтовано необхідність цілеспрямованої й ефективної профілактичної антинаркотичної роботи на інших етапах шкільного навчання.
| 5. |
Бакіко І. В. Шляхи позбавлення від шкідливих звичок серед молоді засобами фізичної культури й спорту [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 1. - С. 33–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_1_10
| 6. |
Бакіко І. В. Вікова динаміка розвитку спритності у дітей шкільного віку [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, Л. М. Носарчук, Т. В. Свенцицька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 6–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_4 Розглянуто вікову динаміку розвитку спритності у дітей шкільного віку. Визначено, що спритність залежить від вікових, індивідуальних і статевих ознак дитини.
| 7. |
Бакіко І. В. Порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, О. О. Панасюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 9–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_5 Висвітлено порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою. Зазначено, що орієнтовні комплексні тести є вищими у програмі для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 11 класи) "Основи здоров'я і фізична культура" (Київ, 2001), ніж у програмі "Фізична культура" (Київ, 2004).
| 8. |
Бакіко І. В. Історичний розвиток шкільних програм із фізичної культури в Україні в кінці XΙX – на початку XX століття [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, В. С. Дмитрук, В. Я. Ковальчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 3–6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_3 Вивчено історичний розвиток шкільних програм із фізичної культури на Україні в кінці XIX - на початку XX ст. Установлено, що навчальні програми змінювалися залежно від суспільно-політичної ситуації в країні.
| 9. |
Бакіко І. Стан та напрями використання фізичної культури й спорту в боротьбі зі шкідливими звичками серед молоді [Електронний ресурс] / І. Бакіко, О. Гребік, В. Ковальчук, О. Касарда // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 27–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_8 Висвітлено стан і напрями використання фізичної культури та спорту серед молоді в боротьбі зі шкідливими звичками. У ході розгляду перспектив розвитку країни багато вчених, державних і громадських діячів проблему боротьби проти шкідливих звичок визначають як проблему державної безпеки, яка сьогодні є актуальною. Потрібно використати всі можливості, у тому числі й потенціал фізичної культури та спорту (ФКіС). Мета дослідження - визначення стану та напрямів застосування ФКіС у боротьбі зі шкідливими звичками серед молоді. Проведено анкетування серед педагогів загальноосвітніх шкіл Волинської області, керівників і тренерів дитячо-юнацьких спортивних шкіл і викладачів вищих навчальних закладів. Указується, що на сьогодні використання можливостей ФКіС для боротьби зі згубними пристрастями є вкрай низьким. У результаті можна констатувати, що одержані в ході дослідження дані, поза сумнівом, прояснили уявлення про стан і напрями використання можливостей ФКіС для вирішення важливого завдання - боротьби з негативними звичками серед молоді.
| 10. |
Бакіко І. В. Ставлення батьків та їх профілактично-виховна робота до наявності шкідливих звичок у своєї дитини [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, В. В. Файдевич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(2). - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(2)__5
| 11. |
Савчук П. Здоров’я та здоровий спосіб життя людини: погляди, думки, висновки [Електронний ресурс] / П. Савчук, І. Бакіко, В. Ковальчук, С. Савчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_4
| 12. |
Бакіко І. В. Загальна характеристика травматизму в східних єдиноборствах [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, О. В. Радченко, В. П. Констанкевич // Єдиноборства. - 2019. - № 4. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinob_2019_4_3
| 13. |
Бакіко І. Особливості розповсюдження шкідливих звичок серед школярів та юних спортсменів [Електронний ресурс] / І. Бакіко, А. Денисовець // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 32. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_32_4
| 14. |
Бакіко І. В. Формування здорового способу життя студентської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, В. В. Файдевич // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 27. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_27_16
| 15. |
Бакіко І. В. Здоровий спосіб життя й профілактика наркоманії засобами фізичної культури та спорту [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, В. В. Файдевич // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2018. - Вип. 29. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2018_29_7
| 16. |
Круцевич Т. Ю. Адекватність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості школярів 5-их та 11-их класів [Електронний ресурс] / Т. Ю. Круцевич, І. В. Бакіко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 10. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_10_7
| 17. |
Бакіко І. Адекватність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості хлопців середніх класів [Електронний ресурс] / І. Бакіко, С. Савчук, В. Дмитрук, В. Ковальчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_10 Для виховання й формування цінностей особистої фізичної культури школяра необхідні відповідні умови організації фізичного виховання та визначення його значимого статусу й іміджу в суспільстві. Проте вчені відзначають украй низький рейтинг цінностей фізичної культури в сучасному суспільстві. Мета дослідження - дослідження адекватності самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості хлопців середніх класів для визначення ефективності засобів педагогічного контролю в процесі фізичного виховання. Методи дослідження - аналіз даних науково-методичної літератури, нормативно-правових документів, програми з фізичної культури, педагогічне тестування фізичної підготовленості, методи математичної статистики, тест-опитувальник Є. В. Боченкової "Самоопис фізичного розвитку". Визначено фізичну підготовленість хлопців 6- та 9-го класів за загальноприйнятою методикою. Надано відповіді на опитувальник для визначення самооцінки фізичного розвитку (за Боченковою Є. В.). Самооцінка - це елемент самопізнання, рефлексії, яка характеризується емоційно насиченою оцінкою себе як особистості, своїх можливостей, критичним ставленням до себе й тим самим впливає на ефективність діяльності людини. Самооцінка формується протягом розвитку підлітків під впливом соціуму та може відображати їх ціннісні орієнтації, які стимулюють або пригнічують діяльність, спрямовану на саморозвиток. Аналіз взаємозв'язку між показниками допомагає визначити засоби, завдяки яким хлопці відчувають можливість досягнення визначеної мети. Розглянуто кореляційні зв'язки між самооцінкою й показниками фізичного розвитку. Найвищі коефіцієнти кореляції в шестикласників між даними самооцінки та фактичними показниками фізичного розвитку не перевищують r = 0,6 (фізична активність) і r = 0,21 (самооцінка). Вагомі коефіцієнти кореляції дев'ятикласників між показниками самооцінки й фактичними даними фізичного розвитку не перевищують r = 0,9 (зовнішній вигляд) r = 0,28 (фізична активність). Проведені дослідження виявили неадекватність самооцінки фізичної підготовленості хлопців середніх класів, що свідчить про важливість теоретичного висвітлення та практичного впровадження в уроки фізичної культури розділу педагогічного контролю й самоконтролю фізичної підготовленості, що має бути стимулом для самовдосконалення в процесі фізичного виховання.
| 18. |
Бакіко І. В. Адекватність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості дівчат середніх класів [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, О. В. Радченко, В. В. Файдевич, А. Г. Чиж, В. П. Констанкевич // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2021. - № 1. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2021_1_4 Для виховання й формування цінностей особистої фізичної культури школяра необхідні відповідні умови організації фізичного виховання та визначення його значимого статусу й іміджу в суспільстві. Проте вчені відзначають украй низький рейтинг цінностей фізичної культури в сучасному суспільстві. Мета дослідження - дослідження адекватності самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості хлопців середніх класів для визначення ефективності засобів педагогічного контролю в процесі фізичного виховання. Методи дослідження - аналіз даних науково-методичної літератури, нормативно-правових документів, програми з фізичної культури, педагогічне тестування фізичної підготовленості, методи математичної статистики, тест-опитувальник Є. В. Боченкової "Самоопис фізичного розвитку". Визначено фізичну підготовленість хлопців 6- та 9-го класів за загальноприйнятою методикою. Надано відповіді на опитувальник для визначення самооцінки фізичного розвитку (за Боченковою Є. В.). Самооцінка - це елемент самопізнання, рефлексії, яка характеризується емоційно насиченою оцінкою себе як особистості, своїх можливостей, критичним ставленням до себе й тим самим впливає на ефективність діяльності людини. Самооцінка формується протягом розвитку підлітків під впливом соціуму та може відображати їх ціннісні орієнтації, які стимулюють або пригнічують діяльність, спрямовану на саморозвиток. Аналіз взаємозв'язку між показниками допомагає визначити засоби, завдяки яким хлопці відчувають можливість досягнення визначеної мети. Розглянуто кореляційні зв'язки між самооцінкою й показниками фізичного розвитку. Найвищі коефіцієнти кореляції в шестикласників між даними самооцінки та фактичними показниками фізичного розвитку не перевищують r = 0,6 (фізична активність) і r = 0,21 (самооцінка). Вагомі коефіцієнти кореляції дев'ятикласників між показниками самооцінки й фактичними даними фізичного розвитку не перевищують r = 0,9 (зовнішній вигляд) r = 0,28 (фізична активність). Проведені дослідження виявили неадекватність самооцінки фізичної підготовленості хлопців середніх класів, що свідчить про важливість теоретичного висвітлення та практичного впровадження в уроки фізичної культури розділу педагогічного контролю й самоконтролю фізичної підготовленості, що має бути стимулом для самовдосконалення в процесі фізичного виховання.
| 19. |
Бакіко І. В. Ставлення до куріння серед учнів-спортсменів [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, О. В. Гребік // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_16
| 20. |
Бакіко І. В. Ставлення батьків до дотримання складових здорового способу життя своєї дитини [Електронний ресурс] / І. В. Бакіко, Р. Є. Черкашин, В. І. Яковів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 5. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_5_7
| | |
|
|